Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike, muistanko ihan vihkoon vai oliko sulla joku fat boy?

Jos oli, niin onko hintansa väärttejä?
En nyt tiedä mikä on hintansa väärti, mutta juu, siis on musta sellainen ja kyllä se mukava on. Se punainen lätkä on cool. Tuolit ei kyllä tossa kuulu olla ja mattokin on poissa kun meillä kävi kylässä koira. Siis kommenttina tuolle edellisen viestin vuokralaiselle. Matto oli pois kuin se maksaa parin Rafaelin vuokran verran ja koira kun siihen paperinarumatolle kusauttaa, niin voi maksella pikkaisen pesut.

attachment.php
 
Kerrankin tähän aikaan valveilla heh. No kotisivuja väännellessä menee ja kohta pitää kyllä mennä jo unten maille.
 
En nyt tiedä mikä on hintansa väärti, mutta juu, siis on musta sellainen ja kyllä se mukava on. Se punainen lätkä on cool.

Aighht, pitää vissiin hommata FB kun siinä saa sen punasen lätkän ja kaikki.

Pitäsköhän mennä Kaivolla vaikka yleisesti ottaen inhoonkin Marimekkoa. Siitä sais maksaakin enemmän.
fb_m_kaivo_tk.jpg
 
Varsin hienon oloinen DVD soitin mikellä. Tuollaiset jazz lipastot on itselläkin hankinnan alla jahka keksin ensin mitä niihin sisään jemmaisin.
 
Taasko sä herneilet?
Ok, ihan vitun hieno kämppä, runkkaan justiin hysteerisesti tuolle kuvalle. Täytyy sanoa etten noin hienoa kämppää ole ikuna nähnyt. Koiran pitkälti toista tonnia maksava kusirätti viimeistelee tunnelman. Orgastista suorastaan, mahtava sisustus, olen sanaton! Woo woo! :worship: :rock: :rock::5::5:

Kuka nyt sitten tykkää parveketuoleista, piuhakasoista lattialla, patteriputkista ja lattialla pyörivästä lumppukasasta saattaa pitääkin tota ekaa kuvaa "tyylikkäänä". Toka sitä onkin, mutta siinä nyt on eri kamat näemmä muutenkin.
 
Farting preacheria kun katsotaan, niin katsotaan kunnon kuvalla ja soundeilla, nyt on niin realistista, että paskakin haisee nokkaan.

Sigusta löytyy pätkä.


Hahaha,

Hetken jo näin väsyneenä luulin, että toi on oikeesti joku pierevä saarnaaja :hyper:
 
Hahaha,

Hetken jo näin väsyneenä luulin, että toi on oikeesti joku pierevä saarnaaja :hyper:
Olen tolle nauranut niin monta kertaa, eikä loppua näy.

Hupaisa jätkä muuten ylipäätänsä.

Tilton admitted to having robbed a fruit stand as a teen and abused marijuana, LSD, and various barbiturates as a young man prior to his conversion to Christianity in 1969.[17] Tilton also admitted several times on Success-N-Life that he used to "drink lots of alcohol and use lots of drugs" before his conversion.
 
Vieläkö sä jaksat veivata tuota? Mä koen ideaalisempana hommata omakotitalon jotain sivummalta noin niin kuin kakaroiden hankinnankin kannalta, etenkin jos verrokkina on joku alta 100-neliöinen luukku kerrostalossa. Ootko edelleen sitä mieltä, että kaikki ihmiset vailla minkäänlaista poikkeusta tahtovat asua Helsingin keskustassa taikka Helsingissä ylipäätään?

Sun kantashan oli muistaakseni ircissä se, että muksujen kasvattamiseen paras ympäristö on mahdollisimman kaupunkimainen ympäristö, koska Playstation on oikeastaan tärkein aktiviteetti jota 4-15 -vuotiaat kasvavat muksut kaipaavat.

Mitä tulee tuohon keskustassa asumiseen, nykyisen kämpän hinnalla olis kyllä ollut myös tarjolla muutamaa neliötä pienempi luukku Kaisaniemessä tuossa jonkin aikaa sitten. Samoin Korkeavuorenkadulta olisi irronnut suhteellisen edullinen kämppä sukulaisten kautta. Mutta vittuakos siinä.
 
Katsele vaikka Farting preacheria Rafeli niin relaat. Ei kukaan ole väittänyt että kaikki haluavat asua keskustassa, itse sä sanoit, että keskustassa asuu vain liikuntavammaiset jne. Asu nyt sitten siellä sivummalla rauhassa asunnossa, joka varmaan on tosi hienosti sisustettu, en ikinä lähtisi arvostelemaan sitä "kusirätti" jne sanoin.
 
Hmm... Käsittääkseni homma lähti siitä liikkeelle, että tuo ensimmäinen kuva ei mielestäni antanut mitenkään tyylikästä kuvaa asunnosta, jolloin kämpän tyylikkyyttä piti puolustella sillä relevantilla seikalla, että sulla on varaa maksaa matosta enemmän kuin mitä minä maksan asunnostani vuokraa.

Tämä käsittääkseni oli silkkaa pätemistä/vittuilua ottaen vieläpä huomioon, ettet tiedä vuokrastani yhtään mitään. Tästä sitten siirryttiinkin jollain analogialla siihen, että mulla on "huono olo". Tämä myöskin käsittääkseni oli silkkaa pään aukomista, koska se ei liittynyt keskustelun aiheeseen millään tavalla.

Toivottavasti tuo kusirätti-juttu nyt ei jäänyt kovin pahasti vaivaamaan sinua. Ekassa kuvassa kämppä ei ole edukseen, tokassa on. Ei siitä sen ihmeempiä, jatkakaa.
 
vai että oikein Desing - matto :D

eipä tuo sisustus niin pahalta näytä ainakaan kuvan perusteella... itse vihaan yli kaiken huoneistoja jotka ovat tupattu täyteen huonekaluja tai muuta niin ettei liikkumaan pääse, ja se kerää pölyä aivan vitusti

Itselläni myös "väljempi" kalustus kämpässä

ps. näyttää tuo sohva muuten mukavalta mm sammumiseen :rolleyes:
 
Mä haluaisin valkosen nahkasohvan mille olis kiva sammua.

Esim. jotain tällästä.

tahira2.jpg

julia2.jpg


Vepsäläisellä.

Isoon kämppään sitten tällänen kokonaisuus.

En oo kyllä ihan heti hommaamassa. :rolleyes:




NuQ.
 
Nyt luovutan, pakko päästä nukkumaan!!
 
Tiesittekö muuten, että jos viskiin laittaa tabascoa, se maisuu miedommalta viskiltä, mutta jälkimaku on tulinen, joskaan ei kapsaisiininen.

Tämän faktan teille tarjosi täysin harmiton, joskin hieman säälittävä alkoholitutkimuista suorittava kotilaboratorio.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom