Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joku amis yritti jätättää mut Subarullaan, kun tulin äsken duunista.
Kerro tarkemmin. Mikä Sub, millä olit ite, sadekeli vai kuiva, paikaltaan vai vauhdista, jälkimmäisessä tapauksessa kuinka kovasta vauhdista jne?

edit: aamupalaks varmaan Ruispaloja+kalkkunaleikettä ja Ehramia tietty.

Finax on loppu. :(
 
Kerro tarkemmin. Mikä Sub, millä olit ite, sadekeli vai kuiva, paikaltaan vai vauhdista, jälkimmäisessä tapauksessa kuinka kovasta vauhdista jne?

edit: aamupalaks varmaan Ruispaloja+kalkkunaleikettä ja Ehramia tietty.

Finax on loppu. :(

Moottoritielle menevältä rampilta molemmilla n. 60 km/h alkunopeus, jätkä painaa tallan pohjaan, minä perässä, kiihdytin persiiseen melkein kiinni (loppunopeus oli jo about 130 km/h).

Perässä pysyin, kun allani oli Chrysler PT Cruiser 2,4 GT (turbo :D).

Jätkä otti vielä pulttia, kun lähdin täräyttää lopuksi ohi, joten päätti ajaa meikän takapuskuriin ihan kiinni ohituksen jälkeen (vittu kun olisin jarruttanu :hyper:) ja lähti meikän ohi, kun palasin oikealle kaistalle jatkaen matkaansa 150 km/h.

Yörallia turbo vs. turbo :rock:

Mä muuten morjestin, kun sälli painoi ohi, mutta takaisin ei tullu (jätkää vitutti niin paljon, kun tuli pikku ylläri)

Sillä sällillä oli sellainen pikku-Subaru (Impreza?)

Mä en jatkanut rallia enää, kun en haluaisi ajaa polliisin ohi tai yli (ok, huono vitsi) 170 km/h
 
Toiv. muistat nyt sitte. :D

Mä laitoin ajastuksen nyt.

"ValokUUvaja Mika Sirén luo uraa treenattujen vartaloiden ikuistamisesta kuviinsa"

edit:
mä en muuten ikinä enää jätä ostamatta jotain asiallista mättöä pitkänmatkanjuoksujen jälkeiseks safkaks. Vittu, pelkkää "podiruokaa" kaappi täynnä ja mieli tekee jotain todella epäterveellistä. :wall: Kaurakeksit (nekin on "tankkausta" varten) on epäterveellisin kama mitä tuolta löytyy. :itku:
 
Sallaaset kansijot ne vuan pyörrii telekkarista.
 
Moottoritielle menevältä rampilta molemmilla n. 60 km/h alkunopeus, jätkä painaa tallan pohjaan, minä perässä, kiihdytin persiiseen melkein kiinni (loppunopeus oli jo about 130 km/h).

Perässä pysyin, kun allani oli Chrysler PT Cruiser 2,4 GT (turbo :D).

Jätkä otti vielä pulttia, kun lähdin täräyttää lopuksi ohi, joten päätti ajaa meikän takapuskuriin ihan kiinni ohituksen jälkeen (vittu kun olisin jarruttanu :hyper:) ja lähti meikän ohi, kun palasin oikealle kaistalle jatkaen matkaansa 150 km/h.

Yörallia turbo vs. turbo :rock:

Mä muuten morjestin, kun sälli painoi ohi, mutta takaisin ei tullu (jätkää vitutti niin paljon, kun tuli pikku ylläri)

Sillä sällillä oli sellainen pikku-Subaru (Impreza?)

Mä en jatkanut rallia enää, kun en haluaisi ajaa polliisin ohi tai yli (ok, huono vitsi) 170 km/h

Mitäs jos se oliskin painanut jarrut pohjaan kun kiihdytit sen perään:david:
Olisi oikeastaan ollut ihan oikein teille kummallekkin:)
 
njaa-a. jos ottais tennistä.
sniff-sniff.jpg
 
Tänää lähettii niin että maa lens kun maija tuli jäähallin parkkipaikalle.

e. ja proteiinipierut paukkuu
 
Mitäs te parkkihallilla?
 
Mitäs te parkkihallilla?

Lol, jäähallin parkkipaikasta tuli parkkihalli. :D

Edit: saako stadista jostain hyvää safkaa jossa olis energiatiheys kohdallaan vielä tähän aikaan? Mäkki ei käy.
 
Ei hallia sentään. Oltii puntilla.
Vois kohta puolin mennä nukkumaankin..
e. pakko mennä nukkumaan ennenku pitää alkaa syömään... tähän aikaa alkaa himo syödä kun sika :D
 
Parkkihalli, parkkipaikka....:rolleyes:

e. muutettu ei-niin tyhmän kuuloiseksi
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom