Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko Prison break oikeasti hyvä sarja kun kaikki siitä puhuvat? En ole katsonut ainuttakaan jaksoa. Nyyssölä sitä mulle hehkuttaa, mutta niin se hehkutti Galacticaakin ja se oli kauhea.

Waretin just... Eiku siis ostin :D just sen toisen tuotanto kauden ja nyt tullu jokunen jakso katottu niin on sitä parempaaki viihdettä tullu joskus katottua.
 
Meitsi ainakin kellottaa aina ekan viestin:rock:

Pakko valvoo, kun viimeöinä on terassilla käynyt jotain jätkiä nuuskimassa ja koittanu tulla sisälle, vittu kun ne lähtee nopee hanee. Saas nähä näkyykö tänä yönä. Noh, onhan tossa toi pesari oven vieressä:) Antaa tulla vaan, niin tulee pataan aika raskaasti kun kiinni pääsee.

Mä kellotin tän yön ekan viestin...muista olla jatkossa tarkkana etten taas ohita sua :)

Miten mennyt yö noiden häiriköiden suhteen?? Yleensä sit ei enää havaintoja kun jää kyttäämään, mutta taas kun nukut normaalisti yös niin jo tapahtuu..

Mä tulin kotiin... MollysMalonesissa esiinty ihan sairaan kova bändi, Boner, soitti covereita, AC/DC tä, Metallicaa...,IronMaidenia jne..:) www.boner.se Kannattaa huomenna tsekata jos liikkuu tuolla, ne on kai vielä huomisillan mestoilla. Harvinaisen hyvin veti..

Mä menen nyt unille..:) Tai ainakin yritän...
 
Äääh perkele.
Autolla tulin just kaupungilta, selvinpäin jopa :D

Nyt etin Huuto.netistä teräskielistä akustista kitaraa...
Koskahan sitä tajuais mennä nukkuun...?
 
Vares 2 tuli äsken katottua. :thumbs: :5: Paras suomalainen leffa mitä oon nähny. :kippis1:

Nytte vois kyllä painuu pehkuihin. :piis: Öitä.
 
Vares 2 tuli äsken katottua. :thumbs: :5: Paras suomalainen leffa mitä oon nähny. :kippis1:

Nytte vois kyllä painuu pehkuihin. :piis: Öitä.


HAH, meiki katottiin työkavereiden kanssa se just äskettäin.
Täytyy sanoa, että on se hyvä filmi :worship:
 
No varmaan laittaisit itsekkin jos saat nyrkistä naamaan...

Nyt taas olut..

No jos sitä ei muuten saa aisoihin/ulos tai jos mulla olisi korvausvaatimuksia. Harvoin tulee siis rautoja käytettyä. Ilmeisesti olet kuitenkin saanut sen kuriin kun kerta olet raudoittanut? Onhan ne joillekkin ihan hyvä laittaa etteivät satuta itseään.

Edit. niin tapahtuiko tämä muuten järjestyksenvalvojan vai vartijan hommissa?
 
Vares 2 tuli äsken katottua. :thumbs: :5: Paras suomalainen leffa mitä oon nähny. :kippis1:

Nytte vois kyllä painuu pehkuihin. :piis: Öitä.

Mä tsiigasin just toissapäivänä ygösen ja kakkosen.. aika jees leffoja.

On se vittu kumma, ku sais nukkua vaikka 12 asti, nii sit sitä herää ihan pirteenä vittu puol kuus. Sellasta.
 
Yö!

E. Vittu, myöhästyin minuutin:D
 
Mun tapana on kuittaa se 0:00, täällä vedetään jotain 0:01:jahas:

Kävin just hakee bissen, niin ei ehtiny nääs.

Eipä näkyny ketään pellejä viime yönä, josko ne on vaihtanu kohdetta. Toivottavasti.
 
Haha:D Aion lopettaa antibodarin terrorin, tämän ketjun yö-korkkauksessa:D
 
Mitäs meinaatte vetää aamupalaksi?

Meikäläinen = kotipizza (tilasin tänään ja pistin jääkaappiin)+frezza caramel

..sitten salille.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom