Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Iltaa taas. Tänä yönä valvotaankin sitten ainakin klo 06 asti. Itseasiassa pientä unirytmin kääntöä taas suunnitelmissa, joten valvominen jatkuu varmaan aina tuonne klo 12 asti ja sitten vasta nukkumaan. Tarkoitus päästä parissa päivässä taas normaalien ihmisten unirytmiin kiinni. Menee nekin kesän kaikki kaksi aurinkoista päivää hukkaan, jos nukkuu kaikki päivät.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä olin eka, mut Jylli vissiin siirsi moden oikeuksilla postiaan:D
Ei muuten pidä paikkaansa. Ainakin omalle ruudulleni nuo tulivat juuri tuossa järjestyksessä, kuin ovat nytkin. En minä nyt kuitenkaan pelleilemään rupea, kun minulle kerran on moden oikeudet uskottu.

Tosin tuolla etusivulla tuo kyllä näytti jostain syystä, että minun postini olisi ollut viimeisin. Kummallista. Voi olla, että johtui siitä, kun editoin tuota viestiäni vielä lähetyksen jälkeen. Ei voi tietää.
 
Iltaa taas. Tänä yönä valvotaankin sitten ainakin klo 06 asti. Itseasiassa pientä unirytmin kääntöä taas suunnitelmissa, joten valvominen jatkuu varmaan aina tuonne klo 12 asti ja sitten vasta nukkumaan. Tarkoitus päästä parissa päivässä taas normaalien ihmisten unirytmiin kiinni. Menee nekin kesän kaikki kaksi aurinkoista päivää hukkaan, jos nukkuu kaikki päivät.

Itsellä on ollut vähän samanlaisia ajatuksia. Tässä ollaan nyt kolmatta viikkoa lomalla ja unirytmi on tyyliin neljältä yöllä nukkumaan ja yhden paikkeilla päivällä ylös.

Mielenkiintoista miten tuo siirtyy lomilla aina tuollaiseksi. Tuntuu jotenkin, että oma luonnollinen rytmi on ihan täysin yöeläimelle tehty. :)
 
Ei muuten pidä paikkaansa. Ainakin omalle ruudulleni nuo tulivat juuri tuossa järjestyksessä, kuin ovat nytkin. En minä nyt kuitenkaan pelleilemään rupea, kun minulle kerran on moden oikeudet uskottu.

Tosin tuolla etusivulla tuo kyllä näytti jostain syystä, että minun postini olisi ollut viimeisin. Kummallista. Voi olla, että johtui siitä, kun editoin tuota viestiäni vielä lähetyksen jälkeen. Ei voi tietää.

Vissiin noita foorumisoftan bugeja:)
 
Itsellä on ollut vähän samanlaisia ajatuksia. Tässä ollaan nyt kolmatta viikkoa lomalla ja unirytmi on tyyliin neljältä yöllä nukkumaan ja yhden paikkeilla päivällä ylös.

Mielenkiintoista miten tuo siirtyy lomilla aina tuollaiseksi. Tuntuu jotenkin, että oma luonnollinen rytmi on ihan täysin yöeläimelle tehty. :)
Sama homma. Ei vaan meinaa malttaa mennä ajoissa nukkumaan ja sitten rytmi aina valuu tuonne aamuyötä kohti. Yöllä on toisaalta mukava koodailla ja tehdä muuta keskittymistä vaativaa, kun on hiljaista, treeni tehty jo päivällä eikä ole mitään kauppojakaan tms. auki, mihin voisi pitää mennä.

Tosin sinulla tuossa rytmissä on hyvä, että tuo menee niin, että tulee kuitenkin täydet 9 tuntia unta. Itselläni jäi tänäänkin johonkin 6 tuntiin. Vähän klo 6 jälkeen nukkumaan ja sitten jo vähän klo 12 jälkeen heräsin vessaan enkä saanut enää nukahdettua uudelleen. Muutenkin viime aikoina jäänyt unet johonkin 7 tuntiin, vaikka ajan puolesta voisi ihan hyvin nukkuakin. Ilmeisesti miinuskalorit ja matalat hiilarit vähän vaikuttavat siihen, että ei osaa niin rentoutua.

Itselläni ei tuo unirytmin siirto ainakaan onnistu ollenkaan niin, että yrittäisin mennä aikaisemmin nukkumaan ja kelata sitä taaksepäin, vaan ainoa mahdollisuus on valvoa reilummin ja kiertää se parissa päivässä sitä kautta ympäri.
 
Ollappa bileissä, helvetin tylsää... Pakko vissiin jotakin tyttöä lähtee yrittämään....
 
Täältä myös 5€. :kuvia: sitten todisteeksi.

edit. Tai sovitaan näin, että jos heruu, niin saat koko potin. Jos ei, niin minä saan fyffet:love:
 
Janpalla rupee palkkiot oleen kohta kohdillaan pesän saannista, jos täällä näin avomielisesti huudellaan vitosia turkisvuoratun kulhon saannista.
 
jaaha...taidan mennä suihkuun :D
nälkäkin puskee
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom