Sä voit kysyä asianomaiselta onko hän tehnyt asioita mitä kysyt.Onko tuo tehnyt samanlaista videota Venäjän virheistä?
Mä en voi vastata hänen puolesta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sä voit kysyä asianomaiselta onko hän tehnyt asioita mitä kysyt.Onko tuo tehnyt samanlaista videota Venäjän virheistä?
Kyllä! Ja hiekkalaatikolla oli havaittu useampi ~2-4-vuotias tuleva ukronazi jotka piti tuhota paremman ukrainan puolesta!Tuliko neutraaleille jo Moskovasta memo, jossa mainitaan, että ravintola oli ukrofasistien pirullisten juonien syntysija ja täten oikeutettu kohde?
Jotain hyvää Trumpin tariffeissa. Öljynhinta laskee voimakkaasti.
View: https://x.com/igorsushko/status/1908236498014789682
Ilmeisesti viime päivien tapahtumat alkavat ottaa koville. Uskomatonta, että noinkin neutraali hahmo.Pitäs maailman kattoo peiliin jos normaalit tullit mitä muutkin pitävät rikkovat kaiken?
uliuli
Ei ollenkaan. Miksi viimepäivien tapahtumat ottaisi koville, koska ymmärrän miten maailma toimii ja jenkit lopettaa vapaamatkustamisen sen kustannuksella.Ilmeisesti viime päivien tapahtumat alkavat ottaa koville. Uskomatonta, että noinkin neutraali hahmo.
"jos"Ukraina sanoo tuhonneensa päivässä 122 Venäjän tykistöasetta – käytössä uusi huippulaite
![]()
Ukraina sanoo tuhonneensa päivässä 122 Venäjän tykistöasetta – käytössä uusi huippulaite
Jos tiedot pitävät paikkansa, Venäjä on menettänyt yhdessä kuukaudessa Suomen koko tykistöä vastaavan määrän aseita.
yle.fi![]()
Ukrainan asevoimien yleisesikunta kertoi 28. maaliskuuta tuhonneensa yhdessä päivässä peräti 122 Venäjän tykistöasetta. Tykistöaseiksi lasketaan tykit, telatykit, raskaat kranaatinheittimet ja raketinheittimet.
Forbes-lehden mukaan Ukraina tuhosi maaliskuun aikana kaikkiaan 1 644 Venäjän tykistöasetta. Tietoja ei voida vahvistaa puolueettomista lähteistä.
Jos luvut pitävät paikkansa, merkitsee se Venäjän kalustotappioiden merkittävää kasvua. Vertailun vuoksi Suomen asevoimilla on nyt noin 1 500 tykistöasetta.
Ukrainalaisten viestinten mukaan maa on ottanut käyttöön uudenlaisen järjestelmän, joka paljastaa vihollisen tykistöasemat.
Vidar-järjestelmä koostuu 5 – 10 akustisesta sensorista, jotka on sijoitettu rintamalle määrävälein. Mikrofonit tunnistavat samasta kohdasta lähtevät tykinlaukaukset ja ohjaavat Ukrainan tykistön tai droonit heti iskemään kohteeseen.
Järjestelmä on tehokkaampi, kevyempi ja halvempi kuin perinteiset vastatykistötutkat, kertoo ukrainalainen Militarnyi-sivusto.
Olenko minä se joka kertoo totuuden? Jenkit ovat kyllä ryöstäneet politiikalla ja ihan armeijan voimin maailmaa ties kuinka pitkään. ”Amerikka ensin” politiikka on aina ollut voimissaan. En usko, että tämä ihan puskista tulee? Mielestäni makhak tästä on jo kirjoittanut ja perustellut (whatabouthismi) miksi ryzzät saa hyökätä Ukrainaan.Ei ollenkaan. Miksi viimepäivien tapahtumat ottaisi koville, koska ymmärrän miten maailma toimii ja jenkit lopettaa vapaamatkustamisen sen kustannuksella.
En mä pysy kärryillä mistä nyt koitat ulista. Ilmeisesti jenkit on nyt uusin ryssä vai mitä tämä taas oliOlenko minä se joka kertoo totuuden? Jenkit ovat kyllä ryöstäneet politiikalla ja ihan armeijan voimin maailmaa ties kuinka pitkään. ”Amerikka ensin” politiikka on aina ollut voimissaan. En usko, että tämä ihan puskista tulee? Mielestäni makhak tästä on jo kirjoittanut ja perustellut (whatabouthismi) miksi ryzzät saa hyökätä Ukrainaan.
Jos lukisit ja ymmärtäisit mitä sinulle vastataan ja kirjoitetaan, niin ehkä pysyisit kärryillä?En mä pysy kärryillä mistä nyt koitat ulista. Ilmeisesti jenkit on nyt uusin ryssä vai mitä tämä taas oli