Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Ruislimppua jumalauta! Nyt tekis mieli ruislimppua meetwurstilla ja juustolla sekä tuoppi maitoa... :evil:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ny vois ruveta nuQ:zzzz:
 
Nyt ollaan siten lapissa erämaassa mökillä, poroja ja jäniksiä tuossa pomppii sekä muita metsän elämiä mutta muuten saa olla todella rauhassa "oravanpyörän ulkopuolella eli hki duuniin on ainakin 1000km". Kyllä täällä lapissa kotona "sielu" tai ihminen lepää ja poistuu kaikki paineet ja arkihuolet! Saunakin olisi lämmin mutta ei jaksaisi mennä kun olen todella täynä sekä väsynyt joka öisistä kalareissuista. Onneksi netti toimiin nykyään missä vain kun on pelit ja vehkeet!
 
Nyt mie häyn mennäh nukkumhan. Öit.

e. Turistipussi pysähty abc:lle :D
Yhtäkkiä kauhee ryysis.
 
Nyt ollaan siten lapissa erämaassa mökillä, poroja ja jäniksiä tuossa pomppii sekä muita metsän elämiä mutta muuten saa olla todella rauhassa "oravanpyörän ulkopuolella eli hki duuniin on ainakin 1000km". Saunakin olisi lämmin mutta ei jaksaisi mennä kun olen todella täynä sekä väsynyt joka öisistä kalareissuista. Onneksi netti toimiin nykyään missä vain kun on pelit ja vehkeet :D

Saakeli mökillä netti, oispa meilläkin niin jaksais vaikka mökille lähteäkkin :D

Edit: Öitä Murentajalle ;)
 
Jänkhäle poroja naimhan :D
Eiku nyt oikees nukkumaa, moro!
 
Saakeli mökillä netti, oispa meilläkin niin jaksais vaikka mökille lähteäkkin :D

Itse asiassa tämä netti toimii jos puhelin pysyy verkkoalueella eli melkein koko Suomessa (puhelin toimii modeemina läppärille).

Onko netissä jotain muita keskustelusivustoja, jotka on tarkoitettu "yökyöpeleille"? Tai joku irkkikanava...

#pakkotoisto.com irc on aina elämää vipeille
 
Saakeli mökillä netti, oispa meilläkin niin jaksais vaikka mökille lähteäkkin :D
Eiköhän Johan surffaa joko suoraan kännykällä tai kannettava+luuri-yhdistelmällä. Veikkaan ettei erämaan mökille kaapelia ole vedetty... ;)

edit: äärettömän hidas
 
Johnny C on kyllä äijä, vaikken mikään suuri fani ookkaan. http://www.youtube.com/watch?v=r6BvChbRbIc

Tuomarinkylän ABC:n RossoExpress tarjosi maukkaan iltapalan. BBQ-Chicken r0x.

Hyvä kun tuli käytyä, luulin että lähin 24h kauppa olis ollu Espoon Niittarin ABC. Tuli tuonnekin kyllä 15 km ees taas, mut jos on nälkä niin ei tunnu missään.

Nyt voi hyvillä mielin jatkaa The Borderin väijymistä ja ootella Nukkismasaa. Öitä kyäpelit.
 
Johnny C on kyllä äijä, vaikken mikään suuri fani ookkaan. http://www.youtube.com/watch?v=r6BvChbRbIc

Tuomarinkylän ABC:n RossoExpress tarjosi maukkaan iltapalan. BBQ-Chicken r0x.

Hyvä kun tuli käytyä, luulin että lähin 24h kauppa olis ollu Espoon Niittarin ABC. Tuli tuonnekin kyllä 15 km ees taas, mut jos on nälkä niin ei tunnu missään.

Nyt voi hyvillä mielin jatkaa The Borderin väijymistä ja ootella Nukkismasaa. Öitä kyäpelit.

Cash on mulle tosi tärkee artisti. Mutta älä nyt mua jätä yksin tänne, näläkäisenä :D
 
Taisinpa olla viimeinen tänä yönä. Nyt viimein ankaran koodailun jälkeen nukkumaan :zzzz:.

Edit: No ainakin melkein viimeinen :D.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom