Alicia
VIP
se on aksila
Mikä kampi on seinäjoeksi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
se on aksila
Tietokoneella en ole hetkeen pelaillutkaan, mutta hiljaittain pelasin pleikkarilla uusimman god of warin.enkä Minäkään ymmärrä, lopetin tietokonepelaamisen noin 26v sitten, ryhdyin harrastamaan liikuntaa, sensijaan
mm. kuntoilusali, juoksu & uinti
Tää on niin tuskallista.Täällä on ollut viime päivinä taas niin vilpoista, että minun pitäisi lähteä ihmisten ilmoille katsomaan muhkeita, keskikokoisia ja ohkaisia miesten herkkureisiä. Oletetuilla on viime aikoina ollut aika usein päällään shortseja, joka on minusta ihan kiva.
Mun piti jatkaa diettii Ruissin jälkeen mut täällä sitä istutaan kebab-buffassa
Tätä vokottia, yhdistettynä viestintäsuunnitelmiin vosuille on oikein kiva lueskella!enkä Minäkään ymmärrä, lopetin tietokonepelaamisen noin 26v sitten, ryhdyin harrastamaan liikuntaa, sensijaan
mm. kuntoilusali, juoksu & uinti
Hesburger!Minä näin mainoksen halloumi-hampurilaisesta! Onkohan Hesen vai Mäkin?
Sellaista pitää päästä maistamaan. Mukaan myös ranskikset ja riittävästi valkosipulidippiä
Mielestäni liioiteltu se vaikeus. Tai ei ole jos yrittää säätää käyttämättä lisäosan suunnitteluja apuja..Joo, jotain tuosta lukenut, että vaikeustaso nousee jonkin verran, vaikka mullakin oli aika ylilevutettu hahmo siihen varsinaiseen peliin.
Onko vosu nykyään hyväksyttävä sana? Mun ikäluokalla ainakin täällä eteläisessä Suomessa vähän halventava nimitys.Tätä vokottia, yhdistettynä viestintäsuunnitelmiin vosuille on oikein kiva lueskella!
Ei ole.Onko vosu nykyään hyväksyttävä sana?
Kiitos, en siis edelleenkään ota tuota sanavarastooni.Ei ole.
Mulla samaMulkkuja tekis mieli
Laitetaanko potilaat tuohon koriin?
Joku ukkosvaroitus. Luvataan suurta ja järisyttävää. Olen aivan varmasti kuullut tämän useasti miesten suusta. Yleensä lupailut eivät ole vastanneet todellisuutta