Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
En oo jaksanu ostaa tuota lisäriä.
Ihan jees, ei ihan niin jyrkä oppimiskäyrä kun tietää jo vähän miten peli toimii ja että aina ei ole tarkoituskaan pärjätä kaikille heti.. Pari bomoa on aiheuttanu kovempaa vastarintaa (e: sanotaan että tarttenu yli 10 yritystä), muuten aika suoraviivaista menoa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan jees, ei ihan niin jyrkä oppimiskäyrä kun tietää jo vähän miten peli toimii ja että aina ei ole tarkoituskaan pärjätä kaikille heti.. Pari bomoa on aiheuttanu kovempaa vastarintaa (e: sanotaan että tarttenu yli 10 yritystä), muuten aika suoraviivaista menoa.
Joo, jotain tuosta lukenut, että vaikeustaso nousee jonkin verran, vaikka mullakin oli aika ylilevutettu hahmo siihen varsinaiseen peliin. Uusimmissa patcheissa myös nerffattu tuota Blasphemous Bladea, jolla pelasin, että se tuli ei ainakaan kaada enää vihuja.

Mut joo, varmaan tuo tulee tsekattua, kun saa vanhoja pelattua alta. Ei oo ny jaksanu, kun tuo vaatii niin intensiivistä pelaamista.
 
Joo, jotain tuosta lukenut, että vaikeustaso nousee jonkin verran, vaikka mullakin oli aika ylilevutettu hahmo siihen varsinaiseen peliin. Uusimmissa patcheissa myös nerffattu tuota Blasphemous Bladea, jolla pelasin, että se tuli ei ainakaan kaada enää vihuja.

Mut joo, varmaan tuo tulee tsekattua, kun saa vanhoja pelattua alta. Ei oo ny jaksanu, kun tuo vaatii niin intensiivistä pelaamista.

Mun eka fromsoftwaren peli niin ylileveelaus ja ashien käyttö mulle ihan automaatio. Pelaaja summoneita en ole viel tarvinnut kertaakaan. Tavallaan kiva että jokainen ase on "potentiaalinen" ja upgradeemalla end gameen mut tavallaan toi progressio on vähä meh kun en oo saanu mitään uutta päälle pariinkymmeneen tuntiin. Aivot liian koulutettu perus geari grindiin muissa peleissä.
 
Mun eka fromsoftwaren peli niin ylileveelaus ja ashien käyttö mulle ihan automaatio. Pelaaja summoneita en ole viel tarvinnut kertaakaan. Tavallaan kiva että jokainen ase on "potentiaalinen" ja upgradeemalla end gameen mut tavallaan toi progressio on vähä meh kun en oo saanu mitään uutta päälle pariinkymmeneen tuntiin. Aivot liian koulutettu perus geari grindiin muissa peleissä.
Offlinessä itekin pelannu koko ajan. Ihan typerä ajatuskin minusta, että joku toinen pelaaja pystyis tuleen mun peliin ja listimään (tai yrittämään).

Ja joo, spirit ashit käytössä itelläkin. Pahin pomo, jonka joutu itekseen voittamaan varmaan se joku evergaol, josta sai black knight tichen.

Oishan tuossa varmasti uudelleenpeluuarvoa, kun testailis eri aseita ja eri buildeja, mutta ei tuo nyt jotenkin oo taas houkutellu ja ihan mieluusti naputellu taas tommosia paljon hidastempoisempia japskiroolipelejä, jotka menee enemmän rentoutumisesta kuin Elden Ring.
 
enkä Minäkään ymmärrä, lopetin tietokonepelaamisen noin 26v sitten, ryhdyin harrastamaan liikuntaa, sensijaan

mm. kuntoilusali, juoksu & uinti
 
uinti on jäänyt sittemmin kokonaan pois kuvioista, juoksu vauhtunut yöjuoksuun, mutta: kuntoilusalijumppa ON! ja pysyy
 



Täällä on ollut viime päivinä taas niin vilpoista, että minun pitäisi lähteä ihmisten ilmoille katsomaan muhkeita, keskikokoisia ja ohkaisia miesten herkkureisiä. Oletetuilla on viime aikoina ollut aika usein päällään shortseja, joka on minusta ihan kiva. :)
 
Back
Ylös Bottom