Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taidankin hakea ählänsählämkaupasta kebabtikkuja ja paistella pottujen kera.

Ja taas olin pirullinen toteuttaja.

20240709_175538.webp
 
Vitsi ku sais vietyä seekkerin eräälle isännälle käymään kotikylällä. Luulen, että löytyis yhteinen sävel ennenkuin ehditte edes toisianne näkemään. Tiluksilla on toistasataa vanhaa raktoria, kaivinkoneita, ajokoneita, motoja, autoja, asuntovaunuja ja kaiken keskellä pienehkö torppa jossa tää nykyään +70v aikamiespoika vielä 15v takaperin remontoi vaihdelaatikoita sun muuta keittiön pöydällä. Omistaa mettääki satoja hehtaareita. Hieno paikka, siellä ei oo akat mäkättäny vaan mies rauhassa toteuttanut itseään.
 
Vitsi ku sais vietyä seekkerin eräälle isännälle käymään kotikylällä. Luulen, että löytyis yhteinen sävel ennenkuin ehditte edes toisianne näkemään. Tiluksilla on toistasataa vanhaa raktoria, kaivinkoneita, ajokoneita, motoja, autoja, asuntovaunuja ja kaiken keskellä pienehkö torppa jossa tää nykyään +70v aikamiespoika vielä 15v takaperin remontoi vaihdelaatikoita sun muuta keittiön pöydällä. Omistaa mettääki satoja hehtaareita. Hieno paikka, siellä ei oo akat mäkättäny vaan mies rauhassa toteuttanut itseään.
No wittu, sinnehän me lähetään vaikka heti ens kesänä.
 
Jos on tehty muutoksia, siirtelyjä, tms. johtojen irroitteluja, niin kokeile kääntää humisevan virtajohto pistorasiassa toisinpäin
Näiden kaikenlaisten kotihifistien töpselin kääntelyiden pitäs olla ihan yhtä tyhjän kanssa, jos laitteen virtalähde vaan tekee sen, mitä sen kuuluiskin tehdä.

Saa mennä lukemaan 500 sivua kaikenlaista vänkäämistä aiheesta hifiharrastajien palstalle, jos oikein kiinnostaa.
 
Kun voitan eurojaskasta miljardin, niin ostan laatikollisen airpodseja ja aina kun joku päättää kuunnella musiikkia tai katsoa leffaa julkisilla paikoilla ilman luureja, niin voin sitten ojentaa hänelle yhdet, että tässä olisi tämmöttinen, olehan oikein hyvä.
 
Back
Ylös Bottom