Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huhtapup
Mites Amgenit?
Mikä järki tossa? Eiks kannattais nukkua kellonsoittoon saakka. Niin mä teen. Saa enemmän unta.
Vähän sama, kun rapulakin tulee sitä myöhemmin, mitä myöhemmin lakkaa juomasta.
katso liitettä 263594
Itsellä ihan perus, mitä myöhemmin menee nukkumaan sitä aikaisemmin tulee herättyä ja samalla tapaa tuntuu nuo lapsetkin olevan rakennettu.viikonloppuna herää jo 06 - varmaankin kostoksi koska tulee mentyä myöhemmin nukkumaan.
Olen fantasioinut jo ainakin eilisestä saakka munkeista ja simasta.
Joko ostan iltapäiväkahville (=niitä ei sitten tarvitse hankkia kotiin) tai käyn illalla kaupasta (=minimimyyntipakkaus väh. 2 munkkia ja väh. 0,75 simaa).
Voipi kato kehua, että olen niin aktiivinen ja muita parempi että herään aamulla neljältä valmistautumaan päivään (=makaamaan soffalle) ja perehtymään maailman menoon (=selaamaan nettiä).Mikä järki tossa? Eiks kannattais nukkua kellonsoittoon saakka. Niin mä teen. Saa enemmän unta.
Olikohan Fazerin vai minkä lafkan, mutta kaupassa pisti silmään jotkut suklaapäällysteiset tippaleivät. Niitä vois tehdä ehkä mieli illaksi.
Koska niin kuin uhosin, niin tänä vappuna ei viinan perkelettä irti lasketa.
Vähän heikko uskottavuus myös kun tommonen lihava kampaviinerimies puhuu jostain kapinasta ja kommunismista.On kyllä eri koista, että ääriliikkeen jäsen, kannustelee julkisesti kansalaisia kapinaan ja mellakointiin, on vielä rikoksesta tuomittukin, toimii pormestarina apu. Noh pormestarin jobi onkin luottamustoimi eikä mikään työ niin mitä väliä. Sama se vornasellekki ammuskeliko meneen, senkun jatkaa luottamushommiaan eduskunnassa.
Tsadi maksaa arhinmäelle vajaa 14 kiloa kuussa tuosta edustamisesta
Itsellä ihan perus, mitä myöhemmin menee nukkumaan sitä aikaisemmin tulee herättyä