Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vähän sama, kun rapulakin tulee sitä myöhemmin, mitä myöhemmin lakkaa juomasta.

1714457628972.png
 
Ei ole mitään rotia munkkien ja siman suhteen. Eilisen ähkyn jälkeen päätin lujasti, että tänään niitä nautitaan vain kohtuudella.
Höh höh. Nyt meneillään jo toinen munkkirinkeli aamupalaksi 🙄

Ehkä minulla on ollut iso puutos sokerista ja vehnäjauhosta, ja elimistö nyt vaatii niitä runsaasti 🤔
 
Mikä järki tossa? Eiks kannattais nukkua kellonsoittoon saakka. Niin mä teen. Saa enemmän unta.

meetoo, ja JokaJumalan aamu kellon soidessa olen vielä rättiväsynyt enkä millään jaksaisi nousta, aivan sama moneltako menee nukkumaan, ruumiilleni ylösnousemus ennen kymmentä on massiivinen ponnistus
 
Näin eläkeläisenä tarvitsee enää hyvin harvoin virittää herätyskelloa soimaan. Herään klo 7 - 9 välillä. Monta vuotta oli herätys klo 0530 - hyi kamalaa.
 
Voisi ostaa pullon simaa, munkkeihin en koske koska sokeri ja vehnäjauho. Niihin toisiin munkkeihin voisin kyllä koskea.
 


On kyllä eri koista, että ääriliikkeen jäsen, kannustelee julkisesti kansalaisia kapinaan ja mellakointiin, on vielä rikoksesta tuomittukin, toimii pormestarina apu. Noh pormestarin jobi onkin luottamustoimi eikä mikään työ niin mitä väliä. Sama se vornasellekki ammuskeliko meneen, senkun jatkaa luottamushommiaan eduskunnassa.

Tsadi maksaa arhinmäelle vajaa 14 kiloa kuussa tuosta edustamisesta :LOL:
 
Olen fantasioinut jo ainakin eilisestä saakka munkeista ja simasta.

:unsure:

Joko ostan iltapäiväkahville (=niitä ei sitten tarvitse hankkia kotiin) tai käyn illalla kaupasta (=minimimyyntipakkaus väh. 2 munkkia ja väh. 0,75 simaa).


shutterstock_538333303.jpg
 
Olen fantasioinut jo ainakin eilisestä saakka munkeista ja simasta.

:unsure:

Joko ostan iltapäiväkahville (=niitä ei sitten tarvitse hankkia kotiin) tai käyn illalla kaupasta (=minimimyyntipakkaus väh. 2 munkkia ja väh. 0,75 simaa).


shutterstock_538333303.jpg

Minulla on kotitekoista simaa noin 5 litraa ja itsepaistettuja munkkeja parikymmentä 🤗
Munkeista osa on tosin pakastimessa poissa silmistä.

Mutta kun ne vaan on niin hyviä 😋
 
Olikohan Fazerin vai minkä lafkan, mutta kaupassa pisti silmään jotkut suklaapäällysteiset tippaleivät. Niitä vois tehdä ehkä mieli illaksi.

Koska niin kuin uhosin, niin tänä vappuna ei viinan perkelettä irti lasketa.
 
20+ päivää saikulla ja tänään kokeilemaan työvuoroa. Työlekuri kyseli notta joko se selkä tuntuu paremmalta. Sanoin että ihan samalta tuntuu, mutta kun ei melkein kuukauden levossa ja lääkkeissä ole tapahtunut mitään muutosta, niin voin ihan yhtähyvin odottaa sitä parantumista töissäkin. Voi toki olla että uikutan jalka puutuneena huomenna että ehkä se lepo on sittenkin edes tasoittava tekijä. Katsotaan ja jännitetään.
 
Mikä järki tossa? Eiks kannattais nukkua kellonsoittoon saakka. Niin mä teen. Saa enemmän unta.
Voipi kato kehua, että olen niin aktiivinen ja muita parempi että herään aamulla neljältä valmistautumaan päivään (=makaamaan soffalle) ja perehtymään maailman menoon (=selaamaan nettiä).

Ts. selkäkipu ja/tai qshätä herättää
 
Olikohan Fazerin vai minkä lafkan, mutta kaupassa pisti silmään jotkut suklaapäällysteiset tippaleivät. Niitä vois tehdä ehkä mieli illaksi.

Koska niin kuin uhosin, niin tänä vappuna ei viinan perkelettä irti lasketa.

Ne Fazerin dumle-versiot ei olleet kyllä hyviä. Ei jotenkin maistunut suklaalta, pelkästään kauhean makealta.

Ja sokerihiirenä sanon tämän.
 
On kyllä eri koista, että ääriliikkeen jäsen, kannustelee julkisesti kansalaisia kapinaan ja mellakointiin, on vielä rikoksesta tuomittukin, toimii pormestarina apu. Noh pormestarin jobi onkin luottamustoimi eikä mikään työ niin mitä väliä. Sama se vornasellekki ammuskeliko meneen, senkun jatkaa luottamushommiaan eduskunnassa.

Tsadi maksaa arhinmäelle vajaa 14 kiloa kuussa tuosta edustamisesta :LOL:
Vähän heikko uskottavuus myös kun tommonen lihava kampaviinerimies puhuu jostain kapinasta ja kommunismista.
 
Itsellä ihan perus, mitä myöhemmin menee nukkumaan sitä aikaisemmin tulee herättyä

jos panet maata klo 06:30 niin kuinka aikaisin heräät

voisin ourasta tarkastaa oman tuloksen
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom