Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Ei oo Paavo ainoa jolle maistuu keitto näin kevään korvilla.

”Olen lukenut iltapäivälehtiä ja kävellyt Porin kaduilla ja olen erittäin huolestunut yhteiskunnan tilasta. Soitin tämän huolen takia hätäkeskukseen yöllä maanantaina kello yhden aikaan. Halusin kertoa huolestani poliisille ja poliisi haki minut Porin keskustasta paikasta, jossa ilmoitin olevani”, Niskanen kuvailee tapahtumia.

Maanantaina yöllä Niskasen huolenaiheita hätäkeskukseen soittaessaan olivat olleet kansanedustaja Timo Vornasen tapaus, Porin kaduilla rehottava huumekauppa, kouluväkivalta ja koulukiusaaminen.
”Huhtasaaren nimen mainitseminen hätäkeskukseen oli virhe. Halusin vain ilmaista huolestuneisuuteni. Ensin hätäkeskuspäivystäjä kyllä kehotti minua menemään nukkumaan”, Niskanen sanoo.

 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei oo Paavo ainoa jolle maistuu keitto näin kevään korvilla.





Äijä on huolestunut yhteiskunnan tilasta ja soittaa siksi hätäkeskukseen🤔
 
voisin tarkastaa ourasta

maatappano aikahan olikin jo 0616 ja ylösnousemus 1516

data.jpg
 
Olikohan Fazerin vai minkä lafkan, mutta kaupassa pisti silmään jotkut suklaapäällysteiset tippaleivät. Niitä vois tehdä ehkä mieli illaksi.

Koska niin kuin uhosin, niin tänä vappuna ei viinan perkelettä irti lasketa.

En edes muistanut. En periaatteessa niin tykkää tippaleivistä, kun maistuvat karrikoidusti ilmaisten rasvalle ja pahville, mutta silti on pitänyt joka vappu niitäkin maistella.

Suklaakuorutteiset muistaakseni kokonaan maistelematta.
 
On kyllä eri koista, että ääriliikkeen jäsen, kannustelee julkisesti kansalaisia kapinaan ja mellakointiin, on vielä rikoksesta tuomittukin, toimii pormestarina apu. Noh pormestarin jobi onkin luottamustoimi eikä mikään työ niin mitä väliä. Sama se vornasellekki ammuskeliko meneen, senkun jatkaa luottamushommiaan eduskunnassa.

Tsadi maksaa arhinmäelle vajaa 14 kiloa kuussa tuosta edustamisesta :LOL:
Tiedättekö mistä tunnistaa vasemmiston vappumarssin?

1,5 metriä pitkä, painaa sata kiloa ja haisee vanhalle viinalle. 😂😂😂
 
En edes muistanut. En periaatteessa niin tykkää tippaleivistä, kun maistuvat karrikoidusti ilmaisten rasvalle ja pahville, mutta silti on pitänyt joka vappu niitäkin maistella.

Suklaakuorutteiset muistaakseni kokonaan maistelematta.

En ole oikein koskaan itse ymmärtänyt tippaleivän olemassaoloa, mutta kyllähän niitä jotkut ostavat, koska kaupat niitä valikoimiinsa ottavat. Todellakin rasvaista pahvia, jossa sotkevaa tomusokeria päällä. No sotkee se munkinkin sokeri, mutta munkissa on makua.

Parin tunnin päästä lähden hulinoimaan vapputorille 🥳
 
Toinen päivä putkeen, kun pieruun ei voi luottaa. Kunhan ei syö tai juo, niin kaikki hyvin paratiisissa. Onneksi pihalla on kylmää ja märkää, niin mistään ei jää paitsi.

Ehkä sitä silti vois lähtä rakoliiteriä järjestelemään, sais alkaa jossain vaiheessa sit täyttämään sitä tuoreemmilla puilla. Housuun paskomista kotipihassa ei vissiin lasketa virheeksi, jos nyt näin pääsee käymään?
 
Tippaleivät pitää tietenkin tehdä itse, sitten ne maistuu ehkä joltakin, kaupan tuotteet...hyiyök.

Tänä vappuna ei mitään, koska #plöcö
 
Ihan kuin pikkualieni olisi tulossa rinnasta ulos. Vaikkakin tämä otus koostuu kaasusta.
 
Lohduttaako tämä meitä Nesteen osakkeita kalliilla ostaneita, että TJ sai mononkuvan persauksille?

Eipä oikeastaan, aika vähän tuossa taitaa olla toimarin syytä.

Toisaalta olikohan ostohinta jossain 40-60 markan paikkeilla niin ei vielä vielä ei niin ahdista.
 

Timo Vornasen epäillään ampuneen maahan ja uhkailleen kahta ihmistä aseella Helsingin keskustassa perjantain vastaisena yönä 26. huhtikuuta.

Jo nyt on vittu oliko viime perjantaina joku perjantain vastainen yö? Kuka voi olla perjantaita vastaan? Viikon paras päivä.
 
Lohduttaako tämä meitä Nesteen osakkeita kalliilla ostaneita, että TJ sai mononkuvan persauksille?

ei, koska: Minua on lohduttanut jo se että olen saanut tehdä nesteellä jo kahtesti massiiviset tappiolliset kaupat
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom