Mies on kunnossa
Siin on kyllä kovat lihasmassat vankilanjohtajalla!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mies on kunnossa
Ihan sama täällä! Pentu hyppäsi sänkyyn klo neljä ilmoittamaan, että hän voisi pissata. Laskin ulos ja kelloa vilkaistuani päätin mennä vielä sänkyyn.Taas on herätty. Klo 4, sen jälkeen lähinnä odotettu että kehtaa nousta ylös, 5.30 asti jaksoi pyöriä sängyssä.
Juu, eivät ole nämä peruutustaitopätijät tainneet käydä esim. Sellon hallissa siinä vinopaikka-alueella.
Toki noita vinoparkkeja tulee välttää. Kuten myös Selloa. Ja Espoota. Ja Helsinkiä.
Tuusulassa (Hyrylässä) olen viihtynyt jo pari vuotta. Loppusijoituspaikka?
En ole käynyt. Enkä mene.Juu, eivät ole nämä peruutustaitopätijät tainneet käydä esim. Sellon hallissa siinä vinopaikka-alueella.
Toki noita vinoparkkeja tulee välttää. Kuten myös Selloa. Ja Espoota. Ja Helsinkiä.
Hyrylässä on viehättävää tunnelmaa. Ihmiset on maakuntien tapaan mutkattomia ja helppoja, tolkkua päässä. Ei uskois, että on näin lähellä pääkaupunkia.Juu, eivät ole nämä peruutustaitopätijät tainneet käydä esim. Sellon hallissa siinä vinopaikka-alueella.
Illalla myös joku milf Huhtapupista.näinköhän siinä käy, että Minä joudun käydä sen poimimassa: kuin kypsän hedelmän
Mites Amgenit?kuin kypsän hedelmän
Taas on herätty. Klo 4, sen jälkeen lähinnä odotettu että kehtaa nousta ylös, 5.30 asti jaksoi pyöriä sängyssä.