Alicia
VIP
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siksipä parkkiin aina peruutetaan, ja pois lähdetään keula edellä. Helpompi osuaki, ku ne kääntyvät pyörät ei ole siellä kahden auton välissä.Peilit ei auta kun kauppakeskuksessa peruuttaa pois parkkipaikasta ja sivuille ei näe kuin toisen auton pellit. Koskaan tiedä jos joku urpo kävelee alle kulman takaa alle, ei muuten mutta jos tulee lommoja kun tollo muuttuu jauhelihaksi.
Lisäksi jos peruutat pois parkista niin moni yrittää vielä livahtaa takaa ohi vaikka tilaa ei olisikaan.
Eikös se oo tarkoitus tiputtaa suoraan silmään? En oo ainakaan kenenkään muun koskaan kuullu tiputtavan sen sormelle ja sitte hierovan kohteeseen...On muuten helevetin hyvä idea laittaa silmätippoja käsillä millä on käsitelly tsiliä.
+6°C päivän korkein lukema.Nyt se hailuksin atomikellon vieressä oleva näyttö kertoo ulkolämpötilaksi +18.
Piti jo ihan t-paitasilleen heittäytyä.
Siihen @Laardi n peruutustaitoon, helpompihan siihen paikallaan pysyvään ruutuun on peruuttaa, ku sinne liikenteen sekaan. Ja minä oon ainaki aina päässy peräkontille, vaikka peruutan ruutuihin.
No niitä tippoja kun käyttää kertakäyttöpipeteistä ja kuten apteekkari suosittelee samasta pipetistä monta kertaa päivässä niin sitä tulee väkisin kosketeltua luvattomasti ja hauskat tuntemukset on taattuja.Eikös se oo tarkoitus tiputtaa suoraan silmään? En oo ainakaan kenenkään muun koskaan kuullu tiputtavan sen sormelle ja sitte hierovan kohteeseen...
11/12Testaa, miten hyvin muistat 80-luvun suomirokin! Vahvalla tietämyksellä napsahtaa 12/12 https://www.is.fi/musiikki/art-2000010346271.html
9/12
Juu, eivät ole nämä peruutustaitopätijät tainneet käydä esim. Sellon hallissa siinä vinopaikka-alueella.En uskalla yrittää,
katso liitettä 263591
Parkkipaikat reilusti vinossa tulosuuntaan. Jos parkkeeraan ihan keskelle niin ovea saa sen verran auki, että pihalle pääsee kun keikauttaa yläkropan pelkääjänpaikan puolelle ja ryömii ulos. Välikäytävälle mahtuu juuri kaksi autoa rinnan. 4,7m auto ei mahdu kokonaan ruutuun vaikka vastapäinen auto olisi omalla puolellaan ja yleensä ei ole.
Yleensä vastakkaisten autojen välissä joku 10cm tilaa, olen ihan liian läski tuohon.
Mitä hlvttiä, missä ihmeessä muka tuommosia ruutuja on?En uskalla yrittää,
katso liitettä 263591
Parkkipaikat reilusti vinossa tulosuuntaan. Jos parkkeeraan ihan keskelle niin ovea saa sen verran auki, että pihalle pääsee kun keikauttaa yläkropan pelkääjänpaikan puolelle ja ryömii ulos. Välikäytävälle mahtuu juuri kaksi autoa rinnan. 4,7m auto ei mahdu kokonaan ruutuun vaikka vastapäinen auto olisi omalla puolellaan ja yleensä ei ole.
Yleensä vastakkaisten autojen välissä joku 10cm tilaa, olen ihan liian läski tuohon.
10/12, toinen mitä hlvettiä heti perään.Testaa, miten hyvin muistat 80-luvun suomirokin! Vahvalla tietämyksellä napsahtaa 12/12 https://www.is.fi/musiikki/art-2000010346271.html
9/12