Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Peilit ei auta kun kauppakeskuksessa peruuttaa pois parkkipaikasta ja sivuille ei näe kuin toisen auton pellit. Koskaan tiedä jos joku urpo kävelee alle kulman takaa alle, ei muuten mutta jos tulee lommoja kun tollo muuttuu jauhelihaksi.

Lisäksi jos peruutat pois parkista niin moni yrittää vielä livahtaa takaa ohi vaikka tilaa ei olisikaan.
Siksipä parkkiin aina peruutetaan, ja pois lähdetään keula edellä. Helpompi osuaki, ku ne kääntyvät pyörät ei ole siellä kahden auton välissä.

Muoks: taas kosahti ku vastasin ennenku luin luin edes seuraavaa viestiä @Destry oli jo ehtinyt heti.

Siihen @Laardi n peruutustaitoon, helpompihan siihen paikallaan pysyvään ruutuun on peruuttaa, ku sinne liikenteen sekaan. Ja minä oon ainaki aina päässy peräkontille, vaikka peruutan ruutuihin.
 
Siihen @Laardi n peruutustaitoon, helpompihan siihen paikallaan pysyvään ruutuun on peruuttaa, ku sinne liikenteen sekaan. Ja minä oon ainaki aina päässy peräkontille, vaikka peruutan ruutuihin.

En uskalla yrittää,

parkkip.jpg

Parkkipaikat reilusti vinossa tulosuuntaan. Jos parkkeeraan ihan keskelle niin ovea saa sen verran auki, että pihalle pääsee kun keikauttaa yläkropan pelkääjänpaikan puolelle ja ryömii ulos. Välikäytävälle mahtuu juuri kaksi autoa rinnan. 4,7m auto ei mahdu kokonaan ruutuun vaikka vastapäinen auto olisi omalla puolellaan ja yleensä ei ole.

Yleensä vastakkaisten autojen välissä joku 10cm tilaa, olen ihan liian läski tuohon.
 
Eikös se oo tarkoitus tiputtaa suoraan silmään? En oo ainakaan kenenkään muun koskaan kuullu tiputtavan sen sormelle ja sitte hierovan kohteeseen...
No niitä tippoja kun käyttää kertakäyttöpipeteistä ja kuten apteekkari suosittelee samasta pipetistä monta kertaa päivässä niin sitä tulee väkisin kosketeltua luvattomasti ja hauskat tuntemukset on taattuja.
 
En uskalla yrittää,

katso liitettä 263591

Parkkipaikat reilusti vinossa tulosuuntaan. Jos parkkeeraan ihan keskelle niin ovea saa sen verran auki, että pihalle pääsee kun keikauttaa yläkropan pelkääjänpaikan puolelle ja ryömii ulos. Välikäytävälle mahtuu juuri kaksi autoa rinnan. 4,7m auto ei mahdu kokonaan ruutuun vaikka vastapäinen auto olisi omalla puolellaan ja yleensä ei ole.

Yleensä vastakkaisten autojen välissä joku 10cm tilaa, olen ihan liian läski tuohon.
Juu, eivät ole nämä peruutustaitopätijät tainneet käydä esim. Sellon hallissa siinä vinopaikka-alueella.

Toki noita vinoparkkeja tulee välttää. Kuten myös Selloa. Ja Espoota. Ja Helsinkiä.

Tuusulassa (Hyrylässä) olen viihtynyt jo pari vuotta. Loppusijoituspaikka?
 
En uskalla yrittää,

katso liitettä 263591

Parkkipaikat reilusti vinossa tulosuuntaan. Jos parkkeeraan ihan keskelle niin ovea saa sen verran auki, että pihalle pääsee kun keikauttaa yläkropan pelkääjänpaikan puolelle ja ryömii ulos. Välikäytävälle mahtuu juuri kaksi autoa rinnan. 4,7m auto ei mahdu kokonaan ruutuun vaikka vastapäinen auto olisi omalla puolellaan ja yleensä ei ole.

Yleensä vastakkaisten autojen välissä joku 10cm tilaa, olen ihan liian läski tuohon.
Mitä hlvttiä, missä ihmeessä muka tuommosia ruutuja on?

Asioisin jossain muualla.

Mutta joo, ny ymmärrän sun peruutuskameratarpeen.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom