Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Hyvä kun tutkittu ja tulos on tämä.
Sen kunniaksi:

IMG_6196.jpeg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi olla että näkemykseeni vaikuttaa se että olen viettänyt aikaa metsässä enemmän kuin muut pakkislaiset yhteensä.

Asuin 20 vuotta mehtän keskellä. Ei ollu naapureita lähimainkaan. 5-15v ollu muuta tekemistä ku juosta mettissä ja kiipeillä puihin.
Siinä riparin aikaan tuli oivallus että runkkaamisen sijasta on pillujakin olemassa. Unohtu mettässä samoilut siinä hetkellä.
 
Piti eläinkeskustelun innoittamana kaivella muistia ja ainakin näitä olen normi jokapäiväisten lintujen jne. lisäksi nähnyt yhden tai useamman kerran: hirvi, peura (vai mitä kauriita ne nykyään ovat), mäyrä, pöllö (lajia en tiedä), maa- tai merikotka, haukkoja, liskoja Suomessa ja ulkomailla (Suomessa yksi oli housuissa, kun laitoin niitä saunan jälkeen ulkona jalkaan. Siinä tuli mun nopein 100m kiri koskaan), vaskitsa, kyy, vuorikauris, kettu, pupuja, siilejä, joku näätä tms. vipeltäjä, lumikko, papukaijoja (jotain vihreitä Miamissa), alligaattori, puliukkoja, pelikaani, korppikotka.

Miekkavalaita pitäisi joskus päästä näkemään.
 
Kaivopuistossa kattelin kerran ku kettu oli kytiksellä jonkun pensaan vieressä, jatkoin eteenpäin ni pensaan toisella puolella citykanit oli syömässä jotain. Olin autolla liikenteessä ni en jääny kattomaan onnistuko saalistus.
 
Valaita olis kiva nähdä veden alla. Pitäs varmaan ottaa peili mukaan. Joskus muksuna Norjassa näki pinnalta valaita, mutta veten alla olis tavoite.

Kaikennäköstä muuta on veten alla jo nähty.
 
Iltalärppälehdet käyttävät nykyään verbiä jyrähtää, kun joku sanoo jotain kriittistä ja on eri mieltä jostain. Yhtä tolkutonta, kuin liitteen rakas yhdistäminen etunimeen 🙄

En ole vielä nähnyt yhdistelmä: X:n Y-rakas jyrähti. Tämä on varmasti kyllä tulossa.
 
missähän lämpötiloissa alkaisi kosketella Minua

NAISet siis

#larkemuttalöysä
 
Piti eläinkeskustelun innoittamana kaivella muistia ja ainakin näitä olen normi jokapäiväisten lintujen jne. lisäksi nähnyt yhden tai useamman kerran: hirvi, peura (vai mitä kauriita ne nykyään ovat), mäyrä, pöllö (lajia en tiedä), maa- tai merikotka, haukkoja, liskoja Suomessa ja ulkomailla (Suomessa yksi oli housuissa, kun laitoin niitä saunan jälkeen ulkona jalkaan. Siinä tuli mun nopein 100m kiri koskaan), vaskitsa, kyy, vuorikauris, kettu, pupuja, siilejä, joku näätä tms. vipeltäjä, lumikko, papukaijoja (jotain vihreitä Miamissa), alligaattori, puliukkoja, pelikaani, korppikotka.

Miekkavalaita pitäisi joskus päästä näkemään.
Työn ohessa nähdyistä monista eläimistä on parhaiten jäänyt mieleen susi ja ahma. Niihin kuitenkin aika harvoin törmää luonnossa.

Niin ja kerran oli työmaan vieressä kesämökillä saunomassa 3 neitoa, kävivät uimassa ihan pimppisillään vaikka olin näköetäisyydellä. Mutta eijäänyt mitään traumaa siitä.
 
Kaivopuistossa kattelin kerran ku kettu oli kytiksellä jonkun pensaan vieressä, jatkoin eteenpäin ni pensaan toisella puolella citykanit oli syömässä jotain. Olin autolla liikenteessä ni en jääny kattomaan onnistuko saalistus.
Vieläkö siellä on niitä valkoposkihanhia ja waltavasti ulostetta?
 
Minä olen karhun puolukkaripulipaskan lisäksi nähnyt lähietäisyydeltä kaksi metsäkaurista. Ne olivat todella kauniita 💚
Kerran hirvi ui mökin rantaan ja oleskeli siinä biitsillä jonkun tovin.

Joitakin vuosia sitten kahlasin ojasta kiinni siipirikkosorsan. Se lähti eläinlääkärin tarkistuksen jälkeen lintuhoitolaan.
 
Back
Ylös Bottom