Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
#kiikarit #karvakolmio
Porvoossa ala-asteella oli luokalla sellainen kaveri joka laittoi suuhun sisiliskon ja muut oltiin et on se hurja ja kaverihan oli tämän jälkeen nimeltään Sampo sisilisko. Oli muuten vielä ihan sviddun hyvä piirtämään ja muistan vielä kun piirsi sarjakuvan jossa Jussi liittyi Stray Catseihin vuosi taisi olla jotain 1980-1982.Ai niin sisiliskot, ne on ihqui!
Mutsin mökillä oli aina halkopinoissa päivystämässä, niitä ei ees ällötä ottaa käteen.
Siilejä nähnyt useinkin ja aina kun aamulla lähtee töihin niin pupu päivystää pihalle, käärmettä en ole nähnyt koskaan luonnossa.
Jonkin verran voi vaikuttaa tietenkin se, että kun on nuoruutensa asunut tuolla napapiirin tuntumassa, niin siellä näitä mainuttuja örkkejä....eijjole. Poroja senkin edestä.Olette kyllä erikoista porukkaa. Tänä suvena olen nähnyt useita kyykäärmeitä ja ainakin yhden vaskitsan (joka on siis lisko). Rantakäärmeen viime kesänä.
Ei oo näkynyt, viimeisin havainto noin 20-vuotta sitten.Onko kukaan nähnyt kesän aikana sisiliskoa? Pentuna niitä näki jatkuvasti, en oo enää vuosiin nähnyt. Leppäkerttujen kanssa vähän sama, niitä nyt sentään aina jokunen vuodessa.
Se pupu toivotti mullekin siinä parit huomenetAi niin sisiliskot, ne on ihqui!
Mutsin mökillä oli aina halkopinoissa päivystämässä, niitä ei ees ällötä ottaa käteen.
Siilejä nähnyt useinkin ja aina kun aamulla lähtee töihin niin pupu päivystää pihalle, käärmettä en ole nähnyt koskaan luonnossa.
Varmaan turha kysyäkään että oletteko nähneet liito-oravaa luonnossa?
Voi olla että näkemykseeni vaikuttaa se että olen viettänyt aikaa metsässä enemmän kuin muut pakkislaiset yhteensä.Jonkin verran voi vaikuttaa tietenkin se, että kun on nuoruutensa asunut tuolla napapiirin tuntumassa, niin siellä näitä mainuttuja örkkejä....eijjole. Poroja senkin edestä.
Ja sitten kun sieltä muuttanut pois...sohvan vieressä ei ole näkynyt kuin leppäkerttuja ja peilissä hylje. Viime kesänä ekaa kertaa kävi siilejä pihalla, muuten nekin nähnyt lähinnä autosta...ja muksuna etelässä (=kemissä) käydessä kerran oli siili näköetäisyydellä...joskus -85 tms.
Minun pitäisi pudottaa ainakin 20 kg.