Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Vieläkö siellä on niitä valkoposkihanhia ja waltavasti ulostetta?
En ole pariin vuoteen viitsinyt käydä, mutta eiköhän meno jatku samanlaisena. Ihmiset kinastelee että mitä pitäs tehä ja hanhet tekee mitä huvittaa. Ihan sairasta puhaa ei ne muutamat ketut pysty tasapainoa ylläpitämään, kanithan aina välillä delaa johonkin virukseen että ehkä toi lintuinfluenssa kaataa noi hanhet?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Työn ohessa nähdyistä monista eläimistä on parhaiten jäänyt mieleen susi ja ahma. Niihin kuitenkin aika harvoin törmää luonnossa.
Ahman minäkin olen kerran nähnyt luonnossa, ja vieläpä elävän, vaikka oltiin poronhoitoalueella.
Niin ja kerran oli työmaan vieressä kesämökillä saunomassa 3 neitoa, kävivät uimassa ihan pimppisillään vaikka olin näköetäisyydellä. Mutta eijäänyt mitään traumaa siitä.
Menitkö selänpesijäksi? Vai tarkoittiko neito tässä tapauksessa liian nuoria?
 
mitenkä ihmeessä tuollaisessa tilanteessa Mies voisi lähestyä hetiä ilaman että se olisi ahdistelua

en keksi ensimmäistäkään

työvaattee päällä on hyvin epäilytävää ja ihan alasti varmaan vielä epäilyttävämpää
 
ellei siis ulkonäkö ole, että kaikki NAISet kuolaa perään ja piisää kunhan kävelee paikalle
 
Ahman minäkin olen kerran nähnyt luonnossa, ja vieläpä elävän, vaikka oltiin poronhoitoalueella.

Menitkö selänpesijäksi? Vai tarkoittiko neito tässä tapauksessa liian nuoria?
Emmää työajalla. Ja neidot oli varmaan jotain parikymppisiä joten negative.
 
Minun kesän painonpudotus -6,8 kiloa. Ei ihan tavoitteeseen mutta mikäs kiire tässä nyt olisi. Loppuvuoden jos vielä tiputtelisi pikkuhiljaa.
Täällä kertyny viitisen kiloa, ekaa kertaa ikinä alkaa vatsa olla pyöreä. No, mulukku sentään näkyy iliman peiliä, myös lepotilassa, edelleen. Mutta tarttee tehä jotain kyllä tälle asialle.

Ainaki lopettaa kaljan juonti ja kaikenmaailman napostelu.

Muoks: tavoitepaino sinänsä siis lähestyy, mutta massa on kertyny ihan väärään paikkaan...
 
IMG_6199.jpeg
 
Nyt ollaan lähellä kriittisiä hetkiä!
Olisin mennyt salille (kunto) jos junnu ei ois vetkutellut omien treenien ohi, on salit vierekkäin niin ois heleppoo.
Tänään tehty 8km lenkki lisäpainojen kanssa ja nyt tein vielä pientä kuntopiiriä kotona, perjantaina on kohtalonhetket ja silloin meen sinne salille.

Täällä kertyny viitisen kiloa, ekaa kertaa ikinä alkaa vatsa olla pyöreä. No, mulukku sentään näkyy iliman peiliä, myös lepotilassa, edelleen. Mutta tarttee tehä jotain kyllä tälle asialle.

Ainaki lopettaa kaljan juonti ja kaikenmaailman napostelu.

Muoks: tavoitepaino sinänsä siis lähestyy, mutta massa on kertyny ihan väärään paikkaan...
Napostelut ollut vähissä kauan mutta oluen juonti loppuu vasta kun nimet lisääntyy postilaatikossa.
Piti muuten ihan tsekata toi mulkkuasia, jäin nyt vaan pohtimaan pitäkös näkyä erektiossa vai lepotilassa.
 
Mun pitäs pitää paino samassa mutta muuttaa 10kg läskiä lihaksen muotoon, ei tuu onnistuu niin koitetaan ees 5kg saada sitä fläsää veke.
Toissa talvena olin 3kk juomatta tippaakaan alkoa, ei näkynyt sitten niin missään eikä tuntunut missään. Toki en mitenkään aktiivisesti syönyt diettimalliin enkä liikkunut erityisesti, en ainakaan treenannut mitään.
 
Back
Ylös Bottom