Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
IMG_3655.jpeg
 
Mikä juttu muuten toi koronaketju? Miten hitossa jengi jaksaa vieläkin vääntää aivan sumeeta vääntöä?

Luin ekaa kertaa noin puoleen vuoteen ketjua, pari viimeisintä sivua. Onko toi siis tosissaan kirjoitettua?

Erikoista. Todella erikoista.
 
Onko teilläkin claccinen lääkärien ”tarjoilu”, eli syötte kaikki hoitsujen ostamat herkut, ettekä koskaan tuo itse mitään tarjolle?

Oikea kysymys, ei mitään pottuilua.

T. Tarinoita kuulee kun perheessä molempien ammattien harjoittajia.
Jaa-a. En tiedä muista, itse vien ajoittain jotain. Iso osa taitaa tulla ihan työnantajalta (harvoin kyllä myöskään lukee mistä ne kaurakeksit tai dominot on peräisin) ja asiakkailta (kuten eilen, herrrrrrkullinen kaakku). En koske jos tarjoiltavat on merkitty toisen ammattikunnan käyttöön, mutta ei käytännössä koskaan ole vaan suorastaan kannustetaan ottamaan. Pääsääntöisesti yritän olla ottamatta kumminkaan, koska #hirwittäväplöcö

Muista en tiedä, itse kiikutan joskus jotain tarjolle.

Kesän?!

b019.gif


Ikinä nähny Suomessa livenä liskoja muualla kuin eläinkaupoissa, -tarhoissa ja -näyttelyissä. 😅
#enkäniitäkiiltomatojakaan
#varsinaineneräjormatar
#subarktinenalue
Mietin samaa, että en ole ihan varman olenko koskaan suomessa nähny sisiliskoa, en luultavastikkaan. Kärmettä en ainakaan ole suomessa nähny, kauan kesti nähdä siiliäkään.
 
Siili nähty vain muutaman kerran. Ekalla havaintokerralla olin iltamyöhällä pihalla kukkia laittelemassa ja ihmettelin, että mikähän hirvittäwä olio lähestyy minua pitäen waltavan covaa ryscäystä. Kuului vain kun risut katkeili ja puska rahisi. Sitten sieltä puskasta ilmestyikin hirwittävän söppänä ja ujo siili. :heart:🦔

Käärme nähty kerran ja sekin havainto tapahtui Stadissa. Oli musta ja pitkä rantakäärme. 😅


...aikanaan kuoriutunut lisko, kuulikko. :)

🇬🇷
Liskojaötykkä.jpg


Näillä oli kova matsi käynnissä. Lisko vaikutti olevan voitolla, mutta sapuskaoletettu ei helpolla luovuttanut. Muistaakseni jäivät vielä kamppailemaan, kun poistuin paikalta.
 
Mikä juttu muuten toi koronaketju? Miten hitossa jengi jaksaa vieläkin vääntää aivan sumeeta vääntöä?

Luin ekaa kertaa noin puoleen vuoteen ketjua, pari viimeisintä sivua. Onko toi siis tosissaan kirjoitettua?

Erikoista. Todella erikoista.
Ei sitä kannata edes huvikseen lukea, alkaa vituttamaan kun tajuaa olevansa itse ihan saatanan tyhmä ja idiootti. Ovat siinä ketjussa jumalasta seuraavia he kyllä tietävät paremmin asiat kuin oikeat asiantuntijat.
 
Mietin samaa, että en ole ihan varman olenko koskaan suomessa nähny sisiliskoa, en luultavastikkaan. Kärmettä en ainakaan ole suomessa nähny, kauan kesti nähdä siiliäkään.
Kesän?!

b019.gif


Ikinä nähny Suomessa livenä liskoja muualla kuin eläinkaupoissa, -tarhoissa ja -näyttelyissä. 😅
#enkäniitäkiiltomatojakaan
#varsinaineneräjormatar
#subarktinenalue
Olette kyllä erikoista porukkaa. Tänä suvena olen nähnyt useita kyykäärmeitä ja ainakin yhden vaskitsan (joka on siis lisko). Rantakäärmeen viime kesänä.

Varmaan turha kysyäkään että oletteko nähneet liito-oravaa luonnossa?

1693370541284.jpeg
 
Siilit on kyllä vähentyneet, tai sitten ne vain kiertävät meidän pihan. Ei ainuttakaan ole näkynyt vuosiin. Anopin mies ruokkii niitä. Ihan hauska seurata niitä kun saattaa toistakymmentä käydä illan aikana syömässä. Alkuillasta niitä jo alkaa norkoilemaan pihassa😁
 
Tässä meidän ympärillä on kyllä ihan mukavasti eloa. Sisilisko oli tehny pesän tuohon meidän ja parkkiksen väliseen aikaan, niin siellä niitä lienee edelleen vilisee. En oo nyt nähny hetkeen enkä oo menny heidän rauhaansa sorkkimaan.

Veikko vaskitsa makaili meidän talon vierustalla semmoisella pikkukivetyksellä ja kyitäkin on ollut tuossa ihan tontin vieressä. Kyyt kyllä hävis alkukesän jälkeen, kun tossa tontin viereisellä metsäpolulla kuitenkin sen verran paljon trafiikkia.

Rusakoita on saatanasti ja lintujakin kohtuu kirjavasti.
 
Varmaan turha kysyäkään että oletteko nähneet liito-oravaa luonnossa?

olen! ja samoihin aikoihin näin myös NAISen alasti luonnossa!

oli järvessä uimassakäymässä, sen jälkeen en olekkaan

tästä aikaa noin 30v
 
Ei sitä kannata edes huvikseen lukea, alkaa vituttamaan

samaan malliin on menyt sinkkuketju ja mikä se toinen kyselyketju olikaan

senmoisia seksijuttuja täynnä, että paha mieli vain tulee jos sielä piipahtaa
 
olen! ja samoihin aikoihin näin myös NAISen alasti luonnossa!

oli järvessä uimassakäymässä, sen jälkeen en olekkaan

tästä aikaa noin 30v
Noista havaannoista olisi jo voinut Luontoiltaan soitella. Ilmeisesti kuitenkin molempien yksilöiden kohdalla lajinmääritys onnistui ilman apuvoimia.
 
Back
Ylös Bottom