Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuka vitu jp?
Miksei teräsniska. Oli hyvä.
Tähtöhpöh.Nevöhööd tyyppi.
Eipä sillä väliä jos homma rokkaa.
Onko kukaan nähnyt kesän aikana sisiliskoa?
Jaa-a. En tiedä muista, itse vien ajoittain jotain. Iso osa taitaa tulla ihan työnantajalta (harvoin kyllä myöskään lukee mistä ne kaurakeksit tai dominot on peräisin) ja asiakkailta (kuten eilen, herrrrrrkullinen kaakku). En koske jos tarjoiltavat on merkitty toisen ammattikunnan käyttöön, mutta ei käytännössä koskaan ole vaan suorastaan kannustetaan ottamaan. Pääsääntöisesti yritän olla ottamatta kumminkaan, koska #hirwittäväplöcöOnko teilläkin claccinen lääkärien ”tarjoilu”, eli syötte kaikki hoitsujen ostamat herkut, ettekä koskaan tuo itse mitään tarjolle?
Oikea kysymys, ei mitään pottuilua.
T. Tarinoita kuulee kun perheessä molempien ammattien harjoittajia.
Mietin samaa, että en ole ihan varman olenko koskaan suomessa nähny sisiliskoa, en luultavastikkaan. Kärmettä en ainakaan ole suomessa nähny, kauan kesti nähdä siiliäkään.Kesän?!
Ikinä nähny Suomessa livenä liskoja muualla kuin eläinkaupoissa, -tarhoissa ja -näyttelyissä.
#enkäniitäkiiltomatojakaan
#varsinaineneräjormatar
#subarktinenalue
Ei sitä kannata edes huvikseen lukea, alkaa vituttamaan kun tajuaa olevansa itse ihan saatanan tyhmä ja idiootti. Ovat siinä ketjussa jumalasta seuraavia he kyllä tietävät paremmin asiat kuin oikeat asiantuntijat.Mikä juttu muuten toi koronaketju? Miten hitossa jengi jaksaa vieläkin vääntää aivan sumeeta vääntöä?
Luin ekaa kertaa noin puoleen vuoteen ketjua, pari viimeisintä sivua. Onko toi siis tosissaan kirjoitettua?
Erikoista. Todella erikoista.
Mietin samaa, että en ole ihan varman olenko koskaan suomessa nähny sisiliskoa, en luultavastikkaan. Kärmettä en ainakaan ole suomessa nähny, kauan kesti nähdä siiliäkään.
Olette kyllä erikoista porukkaa. Tänä suvena olen nähnyt useita kyykäärmeitä ja ainakin yhden vaskitsan (joka on siis lisko). Rantakäärmeen viime kesänä.Kesän?!
Ikinä nähny Suomessa livenä liskoja muualla kuin eläinkaupoissa, -tarhoissa ja -näyttelyissä.
#enkäniitäkiiltomatojakaan
#varsinaineneräjormatar
#subarktinenalue
Varmaan turha kysyäkään että oletteko nähneet liito-oravaa luonnossa?
Ei sitä kannata edes huvikseen lukea, alkaa vituttamaan
Noista havaannoista olisi jo voinut Luontoiltaan soitella. Ilmeisesti kuitenkin molempien yksilöiden kohdalla lajinmääritys onnistui ilman apuvoimia.olen! ja samoihin aikoihin näin myös NAISen alasti luonnossa!
oli järvessä uimassakäymässä, sen jälkeen en olekkaan
tästä aikaa noin 30v