Ikinä ennole BK:ssa käynyt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan jees mutta ei mikään makuelämys, tosin soosseilla saa lisää makua.Onko kukaan testannut Chitir Chickeniä?
Ihan okOnko kukaan testannut Chitir Chickeniä?
Eikös siinä oo tarkoitus, että koira suorittaa?Mun pohje ei tykkää agilitytreeneistä kai sitä täytyy hierojalle mennä
Ikinä ennole BK:ssa käynyt.
Nevö höörd.Onko kukaan testannut Chitir Chickeniä?
Jummi jammi siinä pitää itsekin pinkoa ja tehdä vaikka mitä kiemuroita ja takaaleikkauksia ym. Ei pysty ei kykene.Eikös siinä oo tarkoitus, että koira suorittaa?
Vai oliko sulla panta kaulassa ja kenwood ohjaajana?
Mä olen miettinyt ostaisko ompelukoneen.
Oma elämäkö siinä vilisi ohi?kävin tänään, älä mene
kävin #ajankuluksi
lisäajankuuna ruokailun ympärillä yli 2h #päämäärätöntä
aivan kokoaikaa ei henkilöauto liikkunut vaan istuin varmaan lähes tunnin myös kolmessa eri locaatiossa parkissa ja katselin ohivilisevää elämää
Perjantaina hierotaan nimen ja omaan pohkeet. Itsellä ne on täysin jumissaMun pohje ei tykkää agilitytreeneistä kai sitä täytyy hierojalle mennä
Piti kuuklata. Menny kyllä ohi kuin vokotin elmä.Nevö höörd.
En ole vieläkään tilannut koskaan ruokaa kotiin.Mutta kerran tilattiin himaan ja toisen kerran ei tarvii.
Kai se paras ois enemmän itekin tehdä kotona, mutta ei vaan turhan usein jaksa.En ole vieläkään tilannut koskaan ruokaa kotiin.