Kuvat otetaan sitten viimeistään sairaalassa.Jos kuitenkin sattuu, niin toivottavasti joku saa sen kuvattua!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuvat otetaan sitten viimeistään sairaalassa.Jos kuitenkin sattuu, niin toivottavasti joku saa sen kuvattua!
Montakin. Ensimmäiset jo toukokuussa.Onko kukaan nähnyt kesän aikana sisiliskoa? Pentuna niitä näki jatkuvasti, en oo enää vuosiin nähnyt.
Seinäjoella töissä tänään, ja huomenna. Harmi kun keskustan Pancho Villa oli kiinni niin piti mennä syömään salaatti keittopaikkaan
Nevöhööd tyyppi.En jaksanut selata, oliko jo täällä, mutta että JP
Yö palaa keikkalavoille – hän on uusi laulaja
Ensi kesänä Yön keulakuvana nähdään tv:stäkin tuttu laulaja.www.is.fi
En jaksanut selata, oliko jo täällä, mutta että JP
Kerran oon elämässäni nähny, joskus junnuna. Se oli jossain etelässä, ehkä tuttujen mökillä Pulkkilassa.Onko kukaan nähnyt kesän aikana sisiliskoa? Pentuna niitä näki jatkuvasti,
Kattelin uutista päivällä ja totesin että Yö on kuin Paavo Väyrynen. Eroon ei pääse millään.En jaksanut selata, oliko jo täällä, mutta että JP
Aloin ihan miettiä ja viimeksi näin sisiliskon toissapäivänä kun kaadoin heinää.Kerran oon elämässäni nähny, joskus junnuna. Se oli jossain etelässä, ehkä tuttujen mökillä Pulkkilassa.
Kerran oon elämässäni nähny, joskus junnuna. Se oli jossain etelässä, ehkä tuttujen mökillä Pulkkilassa.
En jaksanut selata, oliko jo täällä, mutta että JP
Onko teilläkin claccinen lääkärien ”tarjoilu”, eli syötte kaikki hoitsujen ostamat herkut, ettekä koskaan tuo itse mitään tarjolle?e: #lihavaolo, kahvihuoneessa oli ihan liikaa tarjoiluja
Neljä kertaa viikon aikana. Meidän vakkari vuokramökillä on liskojen sivilisaatio.Onko kukaan nähnyt kesän aikana sisiliskoa? Pentuna niitä näki jatkuvasti, en oo enää vuosiin nähnyt. Leppäkerttujen kanssa vähän sama, niitä nyt sentään aina jokunen vuodessa.