Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Minä muistelen edelleen lämmöllä keväistä hierontaani Josen luona, se oli nautinnollista.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
79.1kg, mulla on varmaan joku syöpä mikä vihdoin tappaa, ei muuten selity tää painon putoaminen.

Just aamulla mietin hierojaa kun tuntuu jalat niin pinkeiltä, mulla on erittäin hyvä urheiluhieroja joka osaa just oikeassa kohdassa himmata kun alkaa oikeasti sattumaan mutta ei ole mitään lällyä rentoutushierontaa.

Voittaspa lotossa niin vois laittaa saunan länpee.
 
mulla on erittäin hyvä urheiluhieroja joka osaa just oikeassa kohdassa himmata kun alkaa oikeasti sattumaan mutta ei ole mitään lällyä rentoutushierontaa.
Mulla oli (on, ei se kuollu ole) huippuhyvä hieroja, osasi ottaa kovaa mutta silti ilman kipua, mutta se mokoma muutti kauas...
Voittaspa lotossa niin vois laittaa saunan länpee.
No kai sitä ny saunan lämmittää vähä vähemmälläki rahalla...
 

Hienoja tutkimuskohteita kyllä. Varmaan joutunut ihan miettimään noita.

"Transitiopolkuja naisten osallisuuteen Nepalin muuttuvassa musiikkikulttuurissa"

"Afroeurooppalaisen liikkuvuuden poetiikka ranskankielisessä afrikkalaisessa kirjallisuudessa"

"Medioitunut feminismi nyky-Venäjällä"
 
ei ole, eikä tule: kokemuksia
Jäsen V on kyllä melkoisen rajoittunut persoona. Minkä ikäisenä ekan kerran söit kylmää maksalaatikkoa? Olit naispuoleisen kans silleen? Joit olutta? Polkupyörällä ajamista kokeilit varmaan eka kerran aika nuorena, entäs merssulla ajamista?

Mietin vain, että mikä oli se ikä, ja mikähän mahtoi olla se tunnelukon aikaansaanut kokemus, jonka jälkeen ei enää ikinä mitään uutta...
 
Poliisisetä kiitteli!!! Sitäpaitsi siitä olisi pitänyt saada hengenpelastusmitali. Ilman harjoittamaani kohdehenkilön liikkumisvapautta rajoittavaa toimintaani se ko henkilö olisi tippunut satama-altaaseen tai muuten telonut itsensä hengiltä. Tiukka tilanne vaati tiukat otteet!
Ihmishengen pelastaminen ei aina ole välttämättä kovin kaunista katseltavaa.
 
Mulla oli (on, ei se kuollu ole) huippuhyvä hieroja, osasi ottaa kovaa mutta silti ilman kipua, mutta se mokoma muutti kauas...

No kai sitä ny saunan lämmittää vähä vähemmälläki rahalla...
Nå jåå, ei se nyt niin älyttömän kallista olisi mutta riittävän hintaista kuitenkin kun sähkösauna.

Ja jos pitää jotain kalvoja saada liikkeelle niin kyllä tuokin kipua saa, kuitenkin noin muuten huomaa heti kun alkaa kiristymään kivusta.
 
Minkä ikäisenä ekan kerran söit kylmää maksalaatikkoa? Olit naispuoleisen kans silleen? Joit olutta? Polkupyörällä ajamista kokeilit varmaan eka kerran aika nuorena, entäs merssulla ajamista?

44v, 21v, 19v, en muista v, 28v
 
Tuleekohan koskaan sellaista aikaa, että TOISET IHMISET eivät vituttaisi 🤔
Mulla alkoi tuommoinen ajankausi (ohihan sekin jossain vaiheessa menee) kun reilu vuosi sitten muutettiin pois Espoosta. Kahteen eri kertaan asuttu tuossa "kaupungissa", eka kerta 25v sitten oli vielä ihan semi-OK, tämä toinen, pari vuotta kestänyt erikoiskoe oli kyllä 90% hapokasta paskaa aina kun astui ovesta ulos.

Hienoa kun semmoinen keski-iän ylittänyt porukka ostaa kämpän vähän kalliimmasta yhtiöstä ja sitten kuvittelevat olevansa jostain Sipoon herttuoita. Ja itse siis ylittänyt 50v ja tuntui kuin olisi jossain kärttyisten vanhusten keskellä asunut 🤷‍♂️ 🤨
 
avoin uusille asioille ja kokemuksille

juurihan viime la-su yöltä laitoin kuvallista valokuvatodistus:aineistoa kun olin juonut elmäni ensimmäisen pinakoladan

ja hyvin tod.näk. viimeisen

aivan liian makoosta, makuuni
 
Hyvänä vaimona ruuan jälkeen tein vielä ketoreissareita.
 

Liitteet

  • 20230829_165805.jpg
    20230829_165805.jpg
    331,1 KB · Katsottu: 15
Harvoin tulee käytyä hierojalla, n. puolitoista vuotta sitten viimeksi kuumakivihieronnassa. Hieronta itsessään ei ollut ihmeellistä, mutta lämpimät kivet kyllä tuntui mukavalta ihoa vasten, enemmänkin sellainen rentouttava hieronta. Etenkin kun ulkona oli kevättalvi ja vielä melko kylmä.

Osteopaatti ja siihen yhdistetty akupunktio toimi oikeasti hyvin. Pitäisi myös kokeilla vielä joku kerta kalevalaista jäsenkorjausta.
 
Hyvänä vaimona ruuan jälkeen tein vielä ketoreissareita.
Tää vaatii reseptiä.

Tänään päivälliseksi jauhelihakeittoa. 700g paketti 20% naudan jauhelihaa, ruskistetaan kunnolla osissa pannulla, n. litra vettä ja sen mukaisesti lihaliemikuutioita, kilo keittojuureksia (huom. ei mitään pottuja sisältävää, vaan se perinteinen pakaste), lopuksi sopivasti suolaa ja mustapippuria, ehkä oreganoa ja muita kuivia yrttejä jos haluaa. Tarjoiltaessa reilu köntti smetanaa "päälle".

Toimii lapsille ja aikuisille.
 
Back
Ylös Bottom