Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla oli (on, ei se kuollu ole) huippuhyvä hieroja, osasi ottaa kovaa mutta silti ilman kipua, mutta se mokoma muutti kauas...mulla on erittäin hyvä urheiluhieroja joka osaa just oikeassa kohdassa himmata kun alkaa oikeasti sattumaan mutta ei ole mitään lällyä rentoutushierontaa.
No kai sitä ny saunan lämmittää vähä vähemmälläki rahalla...Voittaspa lotossa niin vois laittaa saunan länpee.
Jäsen V on kyllä melkoisen rajoittunut persoona. Minkä ikäisenä ekan kerran söit kylmää maksalaatikkoa? Olit naispuoleisen kans silleen? Joit olutta? Polkupyörällä ajamista kokeilit varmaan eka kerran aika nuorena, entäs merssulla ajamista?ei ole, eikä tule: kokemuksia
Ihmishengen pelastaminen ei aina ole välttämättä kovin kaunista katseltavaa.Poliisisetä kiitteli!!! Sitäpaitsi siitä olisi pitänyt saada hengenpelastusmitali. Ilman harjoittamaani kohdehenkilön liikkumisvapautta rajoittavaa toimintaani se ko henkilö olisi tippunut satama-altaaseen tai muuten telonut itsensä hengiltä. Tiukka tilanne vaati tiukat otteet!
Nå jåå, ei se nyt niin älyttömän kallista olisi mutta riittävän hintaista kuitenkin kun sähkösauna.Mulla oli (on, ei se kuollu ole) huippuhyvä hieroja, osasi ottaa kovaa mutta silti ilman kipua, mutta se mokoma muutti kauas...
No kai sitä ny saunan lämmittää vähä vähemmälläki rahalla...
Minkä ikäisenä ekan kerran söit kylmää maksalaatikkoa? Olit naispuoleisen kans silleen? Joit olutta? Polkupyörällä ajamista kokeilit varmaan eka kerran aika nuorena, entäs merssulla ajamista?
Tänään en ehtinyt, huomisen lounaalla sitten sitäkin. Josko se häivyttäisi tuota puolalaisen oluen makuakin.Teetkö lisäksi valkokastiketta?
Mulla alkoi tuommoinen ajankausi (ohihan sekin jossain vaiheessa menee) kun reilu vuosi sitten muutettiin pois Espoosta. Kahteen eri kertaan asuttu tuossa "kaupungissa", eka kerta 25v sitten oli vielä ihan semi-OK, tämä toinen, pari vuotta kestänyt erikoiskoe oli kyllä 90% hapokasta paskaa aina kun astui ovesta ulos.Tuleekohan koskaan sellaista aikaa, että TOISET IHMISET eivät vituttaisi
Noniin, okei, eli olet sittenkin avoin uusille asioille ja kokemuksille, vaikka muuta annat ymmärtää...44v, 28v
avoin uusille asioille ja kokemuksille
Ihmishengen pelastaminen ei aina ole välttämättä kovin kaunista katseltavaa.
Tää vaatii reseptiä.Hyvänä vaimona ruuan jälkeen tein vielä ketoreissareita.
Tiukka tilanne vaati tiukat otteet!
No ihan nätisti istuin!
Täällä juuri liedellä. Tosin melko perinteinen, mut osan perunasta korvaa puoli kiloa kukkakaalia ja tiputinpa kattilaan myös wokkipussin ja broccolimixin jämät. Nauta kymppi lihana.Tänään päivälliseksi jauhelihakeittoa.