Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Otin etupihalta nuo taloa reunustavat kivet ylös siivosin heinät sun muut välistä, pieneltä alalta vähän ruovin skärdännyttä nurmikkoa , laitoin uutta siementä, multaa päälle ja vähän muutenkin yritin tasoittaa. Kamala hinta, vaatteet, kengät paskaset, alaselkä failureen, polviin koskee, kauhea hiki.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
olet lopettanut oikeat työt
Oikeita töitä en oo tainnu koskaan tehdä. Valitettavasti. Työmiehetkin on kaikki karanneet. Kuka Viroon, Espanjaan, kuka Parriisiin. Pomotkin on jo häipyneet juhannuslomille. Vain meitsi on kopilla istuksimassa. Eikö mun pitäsi ennemminkin ilmiantaa ne pois karanneet???

Edit. Lukioaikaan olen olen ollut 2 viikkoa kesätöissä rakennusmiehenä.
 
Aliisa voisi ottaa itsestään näyttävän valokuvan siinä sängyllä pötköttäessä
 
Vuotaako itäraja?
Kuuluu kuminaa ja mäiskettä.
Onko viestiyhteydet sinnepäin vielä toiminnassa?

Kakku vielä syömättä, mutta onhan se lähdettävä, jos käsky käy.
 
Tämä on julkinen tiedotus.

Ihmiset ovat ihan vitun perseestä.

Tiedotus päättyy.

Näin pällipolin asiakkaana olen aina ihmetellyt, miksi minulle lässytetään sosiaalisten suhteiden merkityksestä ja tyrkytetään ns vertaistoimintaa 😳 Ensinnäkään en ole erakko ja toisekseen muut ihmiset ovat useimmiten lähinnä vaaraksi miellyttävälle mielentilalle ja sisäiselle hyvinvoinnille. Esim vietä aikaa kymmenen koiran/kissan/ponin/minipossun/ankan seurassa, niin varmasti olo on onnellinen. Vietä sama aika kymmenen satunnaisen ihmisen seurassa, niin todennäköisesti haluat ruuvata oman tai jonkun muun pään irti hartioista.

Lähde itsekseen melomaan - nauti luonnonäänistä. Lähde ryhmässä melomaan - joudut pakkokuulemaan loputonta älyttömyyden vuolasta virtaa, mikä aiheuttaa huomattavaa murhanhimoa 🤬

Ihmiset ovat yliarvostettuja.
 
Joo. Kävi kauppias ovella, aloitti "miten menee".. Teki mieli sanoa, että jos olisit nähnyt tänään sen mitä minä olen niin tietäisit olla kysymättä.

Sen sijaan vastasin ikiclaccicolla #meh.
 
Siinähän voi samalla jotain pientä pintaremonttia puuhastella.
Eläpä muuta. Tasoittelut menossa.

IMG_5040.jpeg
 
Back
Ylös Bottom