Kasvuun. Se mahtuu kasvuun. Toisilla toivottavaa, toisilla enää ei...Minua 2,5krt kevyempi tyttölapsi söi samanlaisen annoksen. En ole ikinä oppinut ymmärtämään mihin se kaikki ruoka mahtuu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kasvuun. Se mahtuu kasvuun. Toisilla toivottavaa, toisilla enää ei...Minua 2,5krt kevyempi tyttölapsi söi samanlaisen annoksen. En ole ikinä oppinut ymmärtämään mihin se kaikki ruoka mahtuu
Aivan, eli "I rest my case", eikä mennä enempää täällä tähän, koska ot.Kylläpähän ne vaan ATK-hommatkin sujuu paremmin, kun on virtaa tehdä ja ei oo hillitön nälkä.
Oli. Jokohan Keskon rymylasku alkaisi pikkuhiljaa olla pulkassa. Elisa on ainakin luultavasti melko pohjalla.Olipa tänään viileä päivä pörssissä
2,5 kertaa kevyempi? Siis jos sinä painat esim 100kg, niin hän painaa? 25kg, eli neljänneksen?Minua 2,5krt kevyempi tyttölapsi söi samanlaisen annoksen. En ole ikinä oppinut ymmärtämään mihin se kaikki ruoka mahtuu
Lapsi painaa 40kg, minä sata. Ilmaisin asian matemaattisesti väärin2,5 kertaa kevyempi? Siis jos sinä painat esim 100kg, niin hän painaa? 25kg, eli neljänneksen?
Sorry, jäi vaan häiritsemään aivosolua.
Kiitos tarkennuksesta, ei asialla ollut merkitystä kuin mun lievän pakko-oireisen aivosolun kannalta.Lapsi painaa 40kg, minä sata. Ilmaisin asian matemaattisesti väärin
Kyydissä olevien puolesta täytyy vain toivoa että vehje on romahtanut paineen alla ja loppu on ollut nopea.
puolesta.... loppu on ollut nopea.
Liekö kyydissä oleva firman toimarikin miettinyt, että oisko paattia tarvinnu nyt kumminkin miettiä vielä uusiksi.Kyydissä olevien puolesta täytyy vain toivoa että vehje on romahtanut paineen alla ja loppu on ollut nopea.
No kyllä tässä täytyy nyt sointu borgir valita.
Kun kerran pakko.