Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Ei oo koskaan tehnyt mieli mennä sukellusveneeseen...


Minulla on ja menin. Mutta hän oli kelpoiseksi todettu, hän oli turvallisesti hallissa ja hänen ovensa oli auki.



View: https://www.youtube.com/watch?v=520jwNzC1gs



...saati sellaisella pinnan alle, saati neljän kilsan syvyyteen.

Eikä tee edelleenkään mieli.

Juu ei.

Jos olisi kirkkaassa vedessä ja aurinko paistaisi pohjaan asti, niin siinä kohtaa en välttämättä muistaisi, että vaikka teoreettisesti pystyisin vielä uimaan sen lyhyen matkan pintaan eikä tuossa syvyydessä ole paineen kanssakaan ongelmia, niin vaikea sieltä sukellusveneestä olisi pois päästä silti... Oikeasti syvälle en lähtisi ahdistumaan ja katumaan lähtöä, vaikka olisin rikas.

Mutta, ymmärrän jollakin tasolla, miksi joku haluaa sinne mennä uteliaisuuttaan. Sitä en tajua, miksi joku rikas, joka ei ole valmis kuolemaan, haluaisi mennä syvälle, jos mitään ei näe ikkunasta, vaan pitää katsoa näytöltä. Sama laittaa robottikamera sukeltamaan ja katsoa pinnalta, miltä siellä syvällä näyttää.

Mutta kai se on, kun on käynyt jo joka paikassa, mihin on helppo mennä, niin pitää vielä nuo hieman hankalampi pääsyiset turistikohteet käydä, kun hintakaan ei pidättele.

🤔
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
@6,80 osinkorosentti olisi tasan 5. Tähtään että saan kuluineen tuohon, tai sitte jää saamatta. Todnäk osinko vielä nouseekin pikkusen ens vuodelle.
 
Piti lähteä tekeen pieni kitarasafari Tampereelle, mutta koipi vaikuttaa olevan eri mieltä. Ts. ettei nyt ainakaan korttelikaupalla kävellä.

Sen verran meinasin kyllä liikahtaa, on koipi kipee tai ei, että käväisen loman kunniaksi jossain pihalla lounaalla. Fillaroinnin saa kestää on mikä on.
 
@6,80 osinkorosentti olisi tasan 5. Tähtään että saan kuluineen tuohon, tai sitte jää saamatta. Todnäk osinko vielä nouseekin pikkusen ens vuodelle.

Minä en jaksa miettiä noin vakavasti, vaan: olin siirtämässä "ylimääräistä" ruotsin tilille, mutta sitten kuitenkin ajattelin että mitä sitä sielä pienellä korolla(3 rosenttiakos se nyt on?) makuuttamaan ja tein toimeksiannon rajahinnalla 7:tasan

ja kaupathan synyivät tuolla taktiikalla sillä,sekunnilla &enää ei ahista turha käteinen käyttelytilillä
 
Vittuku osaa lukeakaan enää, niin lähtee tajunnan virrat sinkkulaitumille.

Nyt sitä lounasta. Iski aamuheijari kaks h myöhässä, minkä kanssa ei viittiny lähtee hosumaan ovesta, mutta sain hätistettyä pois.
 
@6,80 osinkorosentti olisi tasan 5. Tähtään että saan kuluineen tuohon, tai sitte jää saamatta. Todnäk osinko vielä nouseekin pikkusen ens vuodelle.
Valmetti kävi tänään 24.32. 24.38 sain ostettua. Kohta on 3% tuotto kasassa. On tämä treidaustouhu minulla silti ihan lapsenkengissä. Jos 10 kertaisilla panoksilla pystyisi veivaamaan (siis uskaltaisin), niin kai tällä jo eläisi. Laskevissa kursseissa tuppaa vaan vielä aivan liikaa kourimaan mahasta.
 
Valmetti kävi tänään 24.32. 24.38 sain ostettua. Kohta on 3% tuotto kasassa. On tämä treidaustouhu minulla silti ihan lapsenkengissä. Jos 10 kertaisilla panoksilla pystyisi veivaamaan (siis uskaltaisin), niin kai tällä jo eläisi. Laskevissa kursseissa tuppaa vaan vielä aivan liikaa kourimaan mahasta.

Kerron pomolles että olet lopettanut oikeat työt ja kattelet vaan niitä kynttilöitä koko työpäivän!
 
Back
Ylös Bottom