Koivu.Joko alkaa siitepöly ärsyttämään tai sitten on pieni flunssa. Pari päivää oli kurkku kipeä nyt se on helpottanut, mutta nenä valskaa ja silmät kutiaa
Antihistamiiniheppaa po, oa ja kortisonia in.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koivu.Joko alkaa siitepöly ärsyttämään tai sitten on pieni flunssa. Pari päivää oli kurkku kipeä nyt se on helpottanut, mutta nenä valskaa ja silmät kutiaa
Jotenkin vois luulla, ettei tarjoilijan työssä pystyis mitenkään kovin pahasti menemään vituiksi, mutta nähtävästi kyllä: https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000009536842.html
En tiiä, harvemmin safkaa bensallakaan liekitetään :DOnkohan tässä käytetty jotain muuta nestettä kuin alkoholia Jutun mukaan "kaikki oli tulessa muutamassa hetkessä".
Ja joku sopiva ylimääränen viivästys liekityksen aloittamiseen, että ehtii kunnolla haihtua ja bum.En tiiä, harvemmin safkaa bensallakaan liekitetään :D
Ite veikkaisin, että jotain puurakennetta ja kaikenlaista verhoa / huntua sisustuksessa, niin äkkiä tuollainen kai roihahtaa.
Ja joku sopiva ylimääränen viivästys liekityksen aloittamiseen, että ehtii kunnolla haihtua ja bum.
Minä voin kuoria kuolleet ihot uhrien päältä...ja tehdä ihosiirteet.Pitäisikö offarin iskuryhmän nyt testata erilaisia mahdollisuuksia? Minä voin tuoda tulitikut.
Tsek.Ens kuussa pitäis mennä katsastamaan Demo, onko joku käyny?
Tsek.
Mitä tuli eteen ei kai mitään elävää osteria? French pitäisi inspiraatio olla heillä. On vaan menu 6 tai 7 ruokalajia ei a la cartea.
Ei tainnu elävää osteria olla, toki tilaan nyt muutenkin aina ilman mereneläviä, joten... Vain menu. Oli hyvä, ei siitä mihinkään pääse. Erityismuisto siirapista tahmeana oleva "ruisleipä".Mitä tuli eteen ei kai mitään elävää osteria? French pitäisi inspiraatio olla heillä. On vaan menu 6 tai 7 ruokalajia ei a la cartea.
Meikäläisen ryijy liekitettiin joskus jossain iltapäivän vietossa absintilla. En voi suositella, sammuu vähän heikosti. #pojatonpoikiaPitäisikö offarin iskuryhmän nyt testata erilaisia mahdollisuuksia? Minä voin tuoda tulitikut.
Täällä vasta 500km mittarissa, mutta routakuoppien (tai oikeasti varmaan itse aiemmin jättämäni liian pienen ilmaraon) johdosta olisi keularemppa edessä huomenna, kun toinen stefa vuotaa. Noh, liukupinnat ostin samalla, niin tulee kuin uusi samalla.Kevyt kauden aloitus. Eilen mopo haettu talvisäilöstä ja 600 kilsaa nyt takana.
#kypäräkalja