Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Kalusteet pitää olla pois ikkunan edestä ja verhot*** pois paikaltaan. Kun ei anneta mitään päivämäärää milloin työ jatkuu, niin ei tiedä, että laittaako kamppeet paikalleen siksi aikaa vai pitääkö antaa olla, että tulevatko mahdollisesti ensi maanantaina vai puolentoista kuukauden päästä jatkamaan.

Tämä alkaa sylettämään. Varsinkin kun nuo omatekoiset kalusteet on varsin massiivisia. No vielä ikkunaremontti ja tuon paskan pitäisi loppua.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huoltohenkilöt ovat vierailleet residenssissäni tekemässä ikkunakiiloille jotakin toimenpiteitä poissa ollessani. Keittiönpöydällä oli lappu*, että "luskat" loppuneet kesken ja tekevät loppuun myöhemmin.

Miksi aina**, siis aina, kun on jotain parvekelasitusten tiivistehommia tai nyt tämä ikkunoiden härvääminen, tarvikkeet loppuvat kesken?

En diggaa, kun ramppaavat hikkykuutiossani useaan kertaan. Lattian moppaus joka kerta, kun äijät henkilöt kävelevät turvakengillä ympäriinsä.
Kalusteet pitää olla pois ikkunan edestä ja verhot*** pois paikaltaan. Kun ei anneta mitään päivämäärää milloin työ jatkuu, niin ei tiedä, että laittaako kamppeet paikalleen siksi aikaa vai pitääkö antaa olla, että tulevatko mahdollisesti ensi maanantaina vai puolentoista kuukauden päästä jatkamaan.


*Arvostan ja ilahduin, että tällä kertaa minua informoitiin siitä, että työ on jäänyt kesken.
**Kun on kyse työstä, johon ei liity ikkunat/lasitukset, eli ilmanvaihdon suodattimen vaihto, niin se tapahtuu kerralla ja työ kestää noin 5 min.
Vaihtaja tekee työn siististi ja kerran jopa pahoitteli, kun pari
Simuliidae:n ruumista oli tipahtanut pyykkikoneen päälle.
***En ota riskiä, että turmeltuvat
Tässä taas yksi hyvä syy asua omistusasunnossa. Eli omakotitalossa. Ei tuu kukaan ilman mun erityistä tilausta säätämään tänne mitään, toisin kuin asunto-osakeyhtiöissä.

Jos menin ostamaan osakkeita, jotka oikeuttavat asumaan tietyssä huoneistossa, pitäis hankkiutua sitte puheenjohtajaksi ja saada vielä jostain järkevä isännöitsijä kaveriksi, ja silti siitä ois jatkuvasti ihan hirveästi hommaa ja säätämistä ihmisten kans. Itseasiassa siis pahempaa, kuin että asuis vuokralla.

Juuei mulle, ikinä.
 
Nimenomaan, ja Lissu voi myös sanoa, että mieluummin omalle vatsalleen tai kasvoilleen kuin verhoihin.

Mulla on kivat verhot, joten tottakai mieluummin.


a9703cd0c90940779b8bec1ff73b011d.jpeg
 
Tänään voisi tehdä jotain paheellista.

Kipata oluen, ahmia rasvaista lohta ja haaveilla tisseistä.
 
Joko alkaa siitepöly ärsyttämään tai sitten on pieni flunssa. Pari päivää oli kurkku kipeä nyt se on helpottanut, mutta nenä valskaa ja silmät kutiaa
 
Joko alkaa siitepöly ärsyttämään tai sitten on pieni flunssa. Pari päivää oli kurkku kipeä nyt se on helpottanut, mutta nenä valskaa ja silmät kutiaa

Juuri katselin ulkona koivun norkkoja. Ne paskiaiset vaan odottavat lähtölaukausta 😡 Ostin eilen kaikenlaista troppia ja aloitan nyt. Silmissä kirveltää ja kirkas räkä pärskyy.
 
Back
Ylös Bottom