Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lievästi kade! Nimittäin hyvin kohdennetusta mainonnasta!On noista salakuuntelu yms kyttäyssovelluksista sellainen ilo tässä ollut, että osasivat kohdistaa kompressiohihamainoksen minulle vaikka en tiennyt niitä tarvitsevani. Käsivaivat vähentyneet merkittävästi.
Joo. Tämän päivän ralli tuli ihan puskista.mikä päivätienisti olisiollut!
Kohta b) hyvin usein.Lievästi kade! Nimittäin hyvin kohdennetusta mainonnasta!
Olen odottanut sitä tässä 20 vuotta ainakin jo, ja minulle suunnattu mainonta on yleensä:
a) pielessä (kohdennusparametreina ilm. vain ikä ja sukupuoli)
b) myöhässä (olen jo hankkinut tuotteen jota kaikki sivustot yhtäkkiä suosittelevat)
Monesti mainoksia alkaa tulla vasta sitten kun ko tuotteen käyttökokemuksista on keskusteltu pariin otteeseen...b) myöhässä (olen jo hankkinut tuotteen jota kaikki sivustot yhtäkkiä suosittelevat)
Olin varma, että tuo perkele räpäytti silmiään, ja tuijotin silmät kuivana tuota pitkän aikaa.
Ehdotan:sekä minä että koiruus olemme stressaantuneita tästä uudesta elämäntilanteesta.
Kuten arvelin kippuran tilalle tuli sarvet.Saa nähdä vaihtuuko stonga jossain vaiheessa. Voi tuotakin tuosta ylhäältäkin ajaa.
Olen huolestunut tuosta järjestyksen määrästä. Ei ole tervettä.Kakella old skuul hohtimet.
Joo. Tämän päivän ralli tuli ihan puskista.
Oisko kolmannessa polvessa.Kakella old skuul hohtimet.
on#rahaaon
...lopuksi vilkaisee vielä ikkunanpielen lämpömittaria...