Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
mutta, taas meni hyvä bisnesbäivä sivusuun, aamupäivällä kun olisi osatnu ja nyt myynyt niin huhhu mikä päivätienisti olisiollut!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
pakko varman tehdä tiedosta huonot kaupat että pääsee qt tä ostelemaan
 
On noista salakuuntelu yms kyttäyssovelluksista sellainen ilo tässä ollut, että osasivat kohdistaa kompressiohihamainoksen minulle vaikka en tiennyt niitä tarvitsevani. Käsivaivat vähentyneet merkittävästi.
Lievästi kade! Nimittäin hyvin kohdennetusta mainonnasta!
Olen odottanut sitä tässä 20 vuotta ainakin jo, ja minulle suunnattu mainonta on yleensä:
a) pielessä (kohdennusparametreina ilm. vain ikä ja sukupuoli)
b) myöhässä (olen jo hankkinut tuotteen jota kaikki sivustot yhtäkkiä suosittelevat)
 
Lievästi kade! Nimittäin hyvin kohdennetusta mainonnasta!
Olen odottanut sitä tässä 20 vuotta ainakin jo, ja minulle suunnattu mainonta on yleensä:
a) pielessä (kohdennusparametreina ilm. vain ikä ja sukupuoli)
b) myöhässä (olen jo hankkinut tuotteen jota kaikki sivustot yhtäkkiä suosittelevat)
Kohta b) hyvin usein.

Tämä oli tosiaan harvinaista, kun en ollut ko. tuotetta etsiskellyt (tiennyt olevankaan).
 
Kävin ostamassa koiratarvikkeita (Perintö hupenee) ja tulin sanoneeksi myyjälle, että sekä minä että koiruus olemme stressaantuneita tästä uudesta elämäntilanteesta. Myyjä mainitsi koirien feromonituotteet ja heitti vähän vitsiä, kuinka ihmisille heillä ei ole myydä mitään rauhoittavaa 😏😜🙄

20230228_171939.jpg

Tänään olikin sopivasti psykologin vastaanotto. Sain 45 min puhua kissa - ja koira-ahdistuksestani - julkisella puolella, maksutta. Niin että muistakaa käydä töissä ja maksaa veroja!

Täytyypä itsekin todeta, että tilanne on kriisiytynyt ennätysvauhtia.
 
Back
Ylös Bottom