Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Reilun 15v takainen tuntemus Ducateista oli sirkuskarhu kolmipyöräisellä. Oldschool 4-sylinterinen japsi istui itselle parhaiten, ei taivu vanhan kroppa kyykkypyöriin. Kokeilin tänään istua R1 päällä ja se tuntui karsealta.

saahan sitä haaveilla -> ikinä en tule tuollasta honmaamaan

yksi syy, en jaksa sitä jakohihnaa, vaikka helppohan ne juutubevideoiden mukaan on vahtaa
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
latasin kuntit vähän ouran keräämää dataa, kun huomasin että nehän on kaikki internetissä ekselmuodossa noukittavissa, kuin kypsä hedelmä

voi,veljet: pelkkää päivänaikaista syketietoutta löytyy lähes 200000 riviä

sielä on gps goordinaateista lähtien : kaikki
 
latasin kuntit vähän ouran keräämää dataa, kun huomasin että nehän on kaikki internetissä ekselmuodossa noukittavissa, kuin kypsä hedelmä

voi,veljet: pelkkää päivänaikaista syketietoutta löytyy lähes 200000 riviä

sielä on gps goordinaateista lähtien : kaikki
Näkkyykö sieltä myös jöylimiset kuten gonzan exelistä?
 
kun ainakin jos sormuskädellä näppäilee niin kyllä sen huomaa, aktiivisuuskäyrä on koholla
 
Törkeän petollinen säätila. Ikkunasta katsoen sininen taivas ja kirkas aurinko antavat oletuksen lempeän lämpimästä ilmasta, mutta ulkona puhaltaakin hirmuinen viima todnäk suoraan Jäämereltä.
Ikkunasta taivaalle haaveillen katselun jälkeen kannattaa ortodoksinkin maallistua sen verran, että laskee katseensa myös puunlatvoihin ja lopuksi vilkaisee vielä ikkunanpielen lämpömittaria...
 
huomasin että nehän on kaikki internetissä ekselmuodossa noukittavissa, kuin kypsä hedelmä

sielä on gps goordinaateista lähtien : kaikki
Kuulostaa, kuin olisit innoissasi tästä, miten tämä nyt täsmää siihen anonyymiin internetsissä mitäänjakamattomuuteen?

Varmaan käytät myös kauppaketjujen etukortteja kuitenkin...
 
miten tämä nyt täsmää siihen anonyymiin internetsissä mitäänjakamattomuuteen?

en ole omalla kuvalla/nemellä ouran pilvessä, anonyymillä sähköpostilla: onely


Varmaan käytät myös kauppaketjujen etukortteja kuitenkin...

#negative

ammattikoulussa, jonkun talousaineen, ehkä kirjapito, opettaja antoi meille kaksi ohjetta; olen noudattanut molempia

-älkää hommatko boonuskortteja, myytte ostoskäyttäytymisenne aivan liian halvalla
-älkää ikinä ryhtykö yrittäjiksi
 
paljonko sitäpaitsi tulisi prismasta boonuksia?

tammikuun maitokauppaostokset: 226,87e ja tässäkuussa 152,69

oletettavasti kävisi juuri kuten opettaja valisti, boonuksia naurettavan vähän ja kauppa saisi arvokasta tietoutta pilikkahinnalla
 
paljonko sitäpaitsi tulisi prismasta boonuksia?

tammikuun maitokauppaostokset: 226,87e ja tässäkuussa 152,69

oletettavasti kävisi juuri kuten opettaja valisti, boonuksia naurettavan vähän ja kauppa saisi arvokasta tietoutta pilikkahinnalla
FBA92DD8-6417-4685-BE21-14DF73408838.jpeg
Minun ostotiedot saisi halvemmallakin - ei ole kovin salaista.
 
koodasin netistä, että Minun ostoksilla saisi noin 3e kuussa rahaa tilille

tuohon hintaan pidän tiedon omanani
 
Mihinkäs olet myynyt ko. tietouden paremmalla hinnalla?

tuohon hintaan pidän tiedon omanani
Tuli Laardin viestistä mieleen, että Instan käyttäjänä olet kuitenkin hyväksynyt sen, että Facebook, no nykyisin META, seuraa millaisia kuvia postaat, millaisista asioista ja postauksista tykkäät, ketä itse seuraat, mahdollisesti missä liikut ja millaisesta sisällöstä todennäköisesti pitäisit kaiken sinusta kootun datan perusteella.. jne. Minusta se kaikki sellainen kertoo nimenomaan ihmisen elämästä ja ihmisestä itsestään jotain - jopa enemmän kuin se kuinka monta maksalaatikkoa tuli tässä kuussa ostettua enemmän kuin viime kuussa.

Ja sitten ennen kuin sanot, ettet ole Instassa omalla nimellä ja naamalla niin puhelinnumerosi olen luovuttanut META:lle joka tapauksessa - ja ellei se ole salainen tai prepaid, sen perusteella voi joku ko. dataan käsiksi pääsevä, GDPR:ää rikkova METAn työntekijä hakea osoitetietosi ihan tuosta noin vaan. 🤷‍♀️
 
Osittaiset kasvokuvat, pituus ja summittainen asuinpaikka on jo ihan riittävä määrä tietoa heikollekkin haulle yhdistämään johonkin muuhun paikkaan, josta löytyy jotain muuta tietoa.
 
On noista salakuuntelu yms kyttäyssovelluksista sellainen ilo tässä ollut, että osasivat kohdistaa kompressiohihamainoksen minulle vaikka en tiennyt niitä tarvitsevani. Käsivaivat vähentyneet merkittävästi.
 
Back
Ylös Bottom