Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Onko @Sylverö llä ikkunanpielessä lämpömittari?

Minulla: Ei


Olen jokseenkin pärjäillyt täsmäsäällä ja ikkunasta suoritetulla silmämääräisellä havainnoinnilla.
Toim. huom. kirjoittaja ei harrasta hiihtoa eikä pilkkimistä.

Aamulla kun lähtee vaikka viiden-kuuden aikaan koiran kanssa ulos, on ihan mukava napauttaa digitaaliseen mittariin valot päälle ja päätellä sen perusteella mennäänkö ohuilla hanskoilla vai rukkasilla ja riittääkö toppahousujen alle yksi kerros vai puenko toisen.
Ikkunan näkymä suht pimeässä: aika riskaabeli urheilulaji! 😄 Talviaamuna -1 voi sisälle näyttää samalta kuin -25. Tosin, varmasti herää jos on liian vähän päällä, ihan jo ekan sadanmetrin matkalla. :)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minulla on meisseli johon voi vaihdella eri kokoisia päitä
6a00e54ee7b642883301538f7fe370970b-800wi

?
 
Jos tuo coop logo tarkoittaa että se on coop ketjun tavaraa, niin sehän voi olla ihan jopa syötävää, kyllä sveitsin hihhulit suklaan päälle ymmärtää. Pitää kokeilla jos joskus osuu kohdalle....ei vaan tiiä mikä ketju myy xrtaa..
Eikös se ääsryhmän tuotesarja ole? En ole kyllä minäkään tuollaista nähny, toki hyvin harvoin tulee karkkihyllyn kautta kuljettua. Muutenkaan kaupassa katella ja ihmetellä, haetaan ripeästi ne tietyt tuotteet mitä pitiki.
 
oli muuten huvittava hetki aamulla kun join aamukahvetta, tämä tapahtui pääkaupungissa

joku perkeles avautui pussipysäkillä, että kun ei pussit kulje, että odottaa siinä nyt sitten työpaikalta soittoa että mitä tehdään!!!!!!!!!1

onko se työnantajan asia hoitaa työntekijä työmaalle????


satavarmasti oli joku sosiaalidemokraatti!
 
Back
Ylös Bottom