Kai sitä yli tonni tuli. Tai eipä tiiä vielä.olisi ollut koko potti käytössä
New Yorkissa käydään kauppaa kovasti. Sielläkin vihertää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kai sitä yli tonni tuli. Tai eipä tiiä vielä.olisi ollut koko potti käytössä
Liian nopea astuminen?Rinta vielä kunnossa, mutta nivunen revähti, kun nousin sohvalta liian ripeästi.
Ei piä paikkaansa. Koko päivän olen meinannut alkaa tekemään kouluhommia.Mitäs saatanan lusmuja tänne on pesiytynyt?
Negative.Ootan kieli pitkällä että mun paistinpannu kuluu liikaa. Saan syyn ostaa uuden, ja vääntää ton vanhan kasaan. Onks teillä sama?
Täst aiemmasta tuli kyllä komia koriste. Lipaston päällä astiana. Sopii mun boheemiin sisustukseen kyllä, ku tuolla lepää pitkäjousi putkiston päällä, jota pitelee irtokäsi . Ikkunan kahvassaki joku pandakarhu ;d.Negative.
Hiiliteräspannuja, niin ei pääse joka vuosi uusimaan.
Vanhan pannun voi asettaa puolen kilometrin päähän maaliksi ja kilauttaa siihen 338:lla.Ootan kieli pitkällä että mun paistinpannu kuluu liikaa. Saan syyn ostaa uuden, ja vääntää ton vanhan kasaan. Onks teillä sama?
Eikö lämärillä pitäisi osua kilsaan. 308 Tikka ja 10.85 scenu riittää tuolle matkalle. Tai Ballistic tip.anhan pannun voi asettaa puolen kilometrin päähän maaliksi
Affirmative.Eikö lämärillä pitäisi osua kilsaan. 308 Tikka ja 10.85 scenu riittää tuolle matkalle. Tai Ballistic tip.
Asiallinen on.pitäiskö ruveta kyykkypyöräilijäksi?
tuossa pienellä mielikuvituksella on pyöreät etuvalaisimet ja muutenkin ulkonäkö 5/5
onely, vaihtoehto kyykyistä
on hieno
Lataa…
www.nettimoto.com
Reilun 15v takainen tuntemus Ducateista oli sirkuskarhu kolmipyöräisellä. Oldschool 4-sylinterinen japsi istui itselle parhaiten, ei taivu vanhan kroppa kyykkypyöriin. Kokeilin tänään istua R1 päällä ja se tuntui karsealta.pitäiskö ruveta kyykkypyöräilijäksi?
tuossa pienellä mielikuvituksella on pyöreät etuvalaisimet ja muutenkin ulkonäkö 5/5
onely, vaihtoehto kyykyistä
on hieno
Lataa…
www.nettimoto.com