Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
oli muuten huvittava hetki aamulla kun join aamukahvetta, tämä tapahtui pääkaupungissa

joku perkeles avautui pussipysäkillä, että kun ei pussit kulje, että odottaa siinä nyt sitten työpaikalta soittoa että mitä tehdään!!!!!!!!!1

onko se työnantajan asia hoitaa työntekijä työmaalle????


satavarmasti oli joku sosiaalidemokraatti!
Proletariaatin edustaja joka tapauksessa kun kerran pussilla liikkuu ylipäänsä mihinkään.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
voijee! se saman jannun haastattelu on valtakunnan raariouutisissakin!

#odotantyömaaltasoittoa
 
On tuossa tietty sekin puoli, että Helsingissä kaikki on tyypillisesti hevonvitun kaukana. Joku 10 kilsaakin työmatkaa, niin ei tee heti mieli lähteä käveleen. Ja taksilla sit pari kolme kymppiä suuntaansa, niin alkaa työn tekemisen kannattavuus vähän niinku laskemaan, jos niitä nyt bussilakon aikana edes aamukasilta sais.

Onneksi hästäg etätyöt.
 
oku 10 kilsaakin työmatkaa, niin ei tee heti mieli lähteä käveleen. Ja taksilla sit pari kolme kymppiä suuntaansa, niin alkaa työn tekemisen kannattavuus vähän niinku laskemaan, jos niitä nyt bussilakon aikana edes aamukasilta sais.

mutta eihän tuo lakko nyt kenellekkään yllätyksenä voinut tulla? eikä Minulle ainakan olisi tullut tuossa tilanteessa miele:n kään mennä pysäkille odottamaan että töistä hoidetaan asia vaan kyllä herätys olisi laitettu niin paljon aikaisemmaksi, että työmaalla oltaisiin oltu silloin kun pitää olla olisi sitten matka taitettu vaikka kävellen,

samoinhan hoidan homman jos on niin paljon pakkasta ettei tarkene pyöräillä, herätys niin aikaiseksi että ehtii kävellen

-33 kylmin pakkanen kun olen veilä tarjennut pyöräillä
 
mutta eihän tuo lakko nyt kenellekkään yllätyksenä voinut tulla? eikä Minulle ainakan olisi tullut tuossa tilanteessa miele:n kään mennä pysäkille odottamaan että töistä hoidetaan asia vaan kyllä herätys olisi laitettu niin paljon aikaisemmaksi, että työmaalla oltaisiin oltu silloin kun pitää olla olisi sitten matka taitettu vaikka kävellen,

samoinhan hoidan homman jos on niin paljon pakkasta ettei tarkene pyöräillä, herätys niin aikaiseksi että ehtii kävellen

-33 kylmin pakkanen kun olen veilä tarjennut pyöräillä
En tiedä mikä aasi siihen haastatteluun oli revitty, että siitä en osaa sanoa sen enempää, kun en uutisia aamulla kattonut, mutta PK-seudulla on vaan monen ihmisen liikkuminen niin vahvasti julkisten armoilla, että tilanne on vähän toinen kuin jossain pikkupaikkakunnalla ja/tai oman auton omistavilla.

Varmaan ois voinu varautuakin lakkoon. Emäntä joutu lähteen hakeen kollegaansa autolla, kun ois ollu sama juttu, että menis toista tuntia suuntaansa kävellen.
 
Niin kyllä minäkin sitä mieltä olen, että työntekijä hankkiutuu työmaalle, jos sinne odotetaan saapuvaksi työnkuvan mukaan, mutta semmonen ylimääräinen 10km aamulenkki ja miinus 2h unta ei todennäköisesti mitään hirveitä riemunkiljahduksia aiheuta useimmissa, jotka ovat julkisilla tottuneet liikkumaan.

Vaikka Seinäjoella oltaiskin sitä mieltä, että kävellä on jaksettava :D
 
miinus 2h unta

tuotakaan en ymmärrä

jos Minun pitää hetätä puokkeuksellisesti aikasiemmin kun normaalisti niin kyllä minä vastaavasti panen ehtoolla aikasemmin maata
 
jos Minun pitää hetätä puokkeuksellisesti aikasiemmin kun normaalisti niin kyllä minä vastaavasti panen ehtoolla aikasemmin maata
Valitettavasti nukahtaminen ei ole kaikille vain valintakysymys tai päätös.
Ei, vaikka kuinka väsyttäisi.
 
Tsadissa työreissuissa oon kävelly kaik 10km pienemmät matkat. Valitten jonkun kivan hotlan, josta mukava kävellä ja kattella millasessa perslävessä jengi asuu. Kävelyn jälkeen jaksaa istua neukkarisa päivän. Ja iltapäivällä sama takas. Ei tartte istua taksissa eikä varsinkaan julkisissa.
 
Aika paljon saisi vieraantua todellisuudesta, että aamulla jäisin seisoskelemaan esim. rikki menneen auton viereen odottelemaan työnantajan soittoa miten hoidetaan minut työmaalle. Onhan näitä muitakin "haasteita" joillekin tutuille ollut, kun tässäkin talvessa ollut ihan aiheellista edellisenä iltana katsella säätiedotusta ja päätellä, moneltako nukkumaan ja herää, että lumet saa pihasta pois ennen lähtöä tai muita vastaavia yksittäisiä tilanteita muuttamassa arkirutiineja. Toki jos ne arkirutiinit lähentelee pakkomielteistä käytöstä, niin voihan tuollainen "muutos" olla jollekin paha paikka.
 
Back
Ylös Bottom