Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
sokolaatitkin tilasit, j
tablette-mangaro-lait-50.jpg


:kuola::kuola::kuola:
 
Minä nukuin pitkään, heräsin raukeana vasta 5:40 ihan itsekseni.
Huomenna kello soimassa jo viideltä, koska koko päivälle mukavaa ohjelmaa.
 
Joo. Viideltä tai ennen herätys. Hirvijahti alkaa. Tänään olisi muuten aamulla saanut hirven ja ison sellaisen. Huomenna tuskin näkyy.
Eläimiltä pitäis kieltää kalenterit. Saisko tähän jonku eu-direktiivin?

Sama oli hanhien kanssa aiemmin syksyllä. Siellä, täällä ja tuolla niitä näkyy. Metsästysaika alkaa, näkyy vain jälkiä ja jätöksiä. Metsästys päättyy, seuraavana päivänä kuusi yksilöä lentää lähietäisyydellä.
 
Mitenkähän sitä oppis nukkumaan yli klo 5?

koskahan sitä olisi niin vanha, että heräisi helposti ennen kymmentä?

viimeyö, ja herääminen aamulla yhtä horroria

Näyttökuva 2022-09-30 kello 8.29.46.jpg
 
Viideltä ku aamulla herää, niin ehtii mukavasti käydä salilla ennen perheen aamurutiineja ja sitten duunihommiin. Lähtee päivä mukavasti käyntiin. Viikonloppuna sitten kuittaa univelat, jos on sattunut kertymään.
 
Eläimiltä pitäis kieltää kalenterit. Saisko tähän jonku eu-direktiivin?

Sama oli hanhien kanssa aiemmin syksyllä. Siellä, täällä ja tuolla niitä näkyy. Metsästysaika alkaa, näkyy vain jälkiä ja jätöksiä. Metsästys päättyy, seuraavana päivänä kuusi yksilöä lentää lähietäisyydellä.
Mä kaipaan välillä sorsa- tai kanalintumetsälle tai peurakytylle. Pitää varmaan hankkia metsästävä mies jos ei löydy podaria!
 
Viikonloppuna sitten kuittaa univelat, jos on sattunut kertymään.
Nojatuoliunitohtorin huomio: viikonloppu ei riitä kuittaamaan univelkoja, jos vetää arjessa useamman päivän vajailla unilla. Mistä syystä ite koittaa nukkua arkena aina niin pitkään kuin mahdollista ja reenaa sit töiden päälle (tai jotain kevyttä keskenkin töiden).
 
Vitunkärpäset (en 100varma onko sieltä) tulleet lämmittelemään mun sähköllä lämpiävään toimistoon. Oon noita läiminy lätkällä jo ties kuinka monta ja taas kauhee pörrääminen ja lamppuun paukuttaminen.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom