Doctor feelgood
VIP
Pian on herkkuja, kun sukulointia pari tuntia tiedossa.Taaskaan ei herkkuja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pian on herkkuja, kun sukulointia pari tuntia tiedossa.Taaskaan ei herkkuja.
Mä oon sen verran antisosiaalinen et mieluummin ilman herkkuja kuin sukuloimaanPian on herkkuja, kun sukulointia pari tuntia tiedossa.
No sitten pitää vaihtaa liikettä. Minä äänestän hyvin herkästi rahoillani enkä ole koskaan tarvinnut miestä autoliikkeeseen tinkaamaan puolestani. Parissa kun pyörähtää, niin tulee palvelukin kilpailutettua samalla.naiset ei kyllä saa oikein mitään palvelua liikkeissä yksin, kokeiltu on.
Mulla vain muutama auto kiikarissa niin ei valinnan varaa liikkeissäNo sitten pitää vaihtaa liikettä. Minä äänestän hyvin herkästi rahoillani enkä ole koskaan tarvinnut miestä autoliikkeeseen tinkaamaan puolestani. Parissa kun pyörähtää, niin tulee palvelukin kilpailutettua samalla.
![]()
Kuinka hyvin osaat englantia? Tee 15 kysymyksen sanakoe
IS EXTRA | Yksi oppii kieliä koulussa, toinen somea selaamalla, kolmas taas televisiota katsomalla. Kuinka hyvä kielipää sinulla on?www.is.fi
13/15, kasvit ei ole hallussa
Sama.![]()
IS EXTRA | Yksi oppii kieliä koulussa, toinen somea selaamalla, kolmas taas televisiota katsomalla. Kuinka hyvä kielipää sinulla on?www.is.fi
13/15
![]()
14/15 joku rehuarvaus meni väärin.![]()
13/15, kasvit ei ole hallussa
Täällä katsellaan tätä kyseistä kairausta. Jos siis oikein muistan, että siellä on kirves rinnassa.
Mitä mieltä jäsen @SniffariMulla on huomenna rukouspiiri aamulla klo 05.00.
Minkähän saatanan takia se on niin aikasin.
Aaah, niin no joo.
Onko pelti kolissu tänään?