Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
harald.jpg



Siinä Sylverölle norjalainen voimamaha, oikein ratsun selässä tulossa syömään kalakukkoa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Arkeen paluu 40 minuutin yöunilla. Vähän enteilinkin, että todennäköisesti ei tule juurikaan nukuttua. Päässä pyöri ties miten turhat (ja vanhat) asiat.

Jospa nukkumatilla olis tenoxia tänä yönä.
 
Nyt ois hyvä sauma teillä keksiä mulle joku kiva teksti

Kirjoita, ettet ole sukua kenellekään islantilaiselle!!! Etkä kenenkään islantilaisen exä. Flaksi käy.

Joskus luin jutun, että siellä on joku lisäohjelma, joka ilmoittaa kun mahdollinen deitti on liian läheistä sukua.

Saarivaltio, pieni väistö. Kaikki on serkunserkunserkkuja keskenään tai vähintään exän tai nyxän exä tai nyxä 🤣
 
Vain hetkeksi

sama juttu keskioluen kanssa, tänä syksynä(ehkä vuonna, en muista enää vanhempia asioita) ollut hyvä mieli ehkä puolituntia

sain juuri sopivan nousuhumalan päälle kun 69silimää alotti
 
Muusta kun oluesta.

ei riitä pelkkä tuo enää nykyään, pitää olla kovaäänistä rok/metallimusiikkia kylkeen

silloin joskus voi olla "hyvä olla" jos saa juuri sen parhaan nousuhumalan ajotettua siihen keikan aikaan

se on tarkkaa hommaa
 
ei riitä pelkkä tuo enää nykyään, pitää olla kovaäänistä rok/metallimusiikkia kylkeen

silloin joskus voi olla "hyvä olla" jos saa juuri sen parhaan nousuhumalan ajotettua siihen keikan aikaan

se on tarkkaa hommaa
Mikään arjessa tai töissä ei tuo hyvää mieltä? Ei edes kissavideot?
 
Mikään arjessa tai töissä ei tuo hyvää mieltä? Ei edes kissavideot?

ei, arki on yhtä viikonlopun odottamista ja sitten se viikonloppu on hetkessä ohi ja mitään ei ole tapahtunut ja taas pistäisi jaksaa odottaa seuraavaa
 
Minä olen saavuttanut uuden asteen aikuiseksi kasvamisessa, tiedän omat vahvuuteni ja heikkouteni:

Meinasin siirtyä tv:n eteen syömään pastaa, jossa myös ketsuppia.
Ajatusketju:
"Hetkinen, pitäisiköhän ottaa tämä valkoinen paita pois, varmuuden vuoksi. ..No ei. Syön ihan siististi. Niin kuin aina! ...ehkä nyt vaan otan tämän paidan pois. Varmuuden vuoksi."
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom