Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Vitunkärpäset (en 100varma onko sieltä) tulleet lämmittelemään mun sähköllä lämpiävään toimistoon. Oon noita läiminy lätkällä jo ties kuinka monta ja taas kauhee pörrääminen ja lamppuun paukuttaminen.
Tuo on ärsyttävää kun koko päivän ihan hiljaista mutta kun meet nukkumaan ja sammutat valot, lähtee joku kärpänen pörräämään makkarin katossa. Laitat valot, katoaa..
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitenkähän sitä oppis nukkumaan yli klo 5?

Ei kait sen väliä jos aikaisin herää. Siis jos tarpeeksi unta saa. Kympiltä illalla jo operation ZZZ päällänsä niin mikäs siinä. Osaispa nukahtaa ajoissa, olis kiva heräillä kevät/kesäaamuisin viideltä.
 
Mulla on kyllä komiampi lakki.

Screenshot_20220930_094252.jpg
 
@TJJ saitko hyvällä kurssilla niitä rupioita. Kun aloit miljönääriksi. Itse oon aina vaan riskillä ottanut automaatista lentokentältä. Aina ei tosin toimi automaatit. Ei silloinkaan, kun pankkien satelliitti tippui ja yksikään automaatti ei antanut rahanua ulkomaan korteilla viikkoon.


On tosiaan hupaista, kun suurin seteli on kuusi euroa ja risat. Kerran Balembangissa joku Kiinalainen toi pankkiin noin viisitoista miljardia eli euroissa miljoonan. Oli muuten niin paljon rahaa, kuin pystyy yksi henkilö kantamaan. Kauan ne niitä laskivat.
 
@TJJ saitko hyvällä kurssilla niitä rupioita. Kun aloit miljönääriksi. Itse oon aina vaan riskillä ottanut automaatista lentokentältä. Aina ei tosin toimi automaatit. Ei silloinkaan, kun pankkien satelliitti tippui ja yksikään automaatti ei antanut rahanua ulkomaan korteilla viikkoon.
Ei mitään hajua. Juuri kyseenalaisten automaattien takia tavannut vaihtaa käteistä jo suomessa, ettei jää siitä kiinni.

Varsinkin kun menee noihin sukellusmatkakohteisiin niin saatetaan olla paikoissa joissa ei ole a) teitä, b) puhelinverkkoa tai c) mitään. No tuolla tulevassa kohteessa on "mitään", mutta ei mitenkään varmaa että käteistä saa.
 
Ei kai nykypäivänä 🤷‍♀️ On mobiilisovelluksia vaikka minkälaisia. Sieltä klikkailet ja joku tulee himaan ja läimäsee letulla naamaan. Eikse noin toimi? Itse oon 15 vuotta asunu naisen kanssa saman katon alla ja sitä lettua vingutellu, niin en tiiä nykymenosta.
 
Taidan hankkia pullon viiniä. Ihan vain koska voin.

Voin myös nautiskella sen tänään kotisohvalla jos jääkiekkojumalat suo.
 
Pitäisi kyllä harjoitella viininjuontitaitoa - tai lähinnä sietokykyä: Minulle on kerrottu, että sitä on lähitulevaisuudessa luvassa. 🍷🍷
Viime kuussa nautin vuoden ensimmäiset alkoholiannokset; kaksi lasillista punaviiniä. Jo ensimmäinen lasillinen oli hyvää ja lisää juodessa vain parani. En uskaltanut ottaa enempää, koska ei ole enää nykyisin mitään toleranssia. 😅
 
Jos laskee Olkiluodon 3 reaktoria yhteisteholla 3200MW ja sähölle hintaa 50 cent/kWh ja 24 tuntia loukottaa, niin vuorokaudessa liikevaihtoa tulee 38 miljuunaa ja risat. Mielenvikaista.
Nallekin varmaan myhäilee kun laitos on kaikista satakuntalaisista huolimatta saatu viimein toimintaan.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom