Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Jaa'a. Ainoa tuoreempi sarja, jonka sieltä oon lähiaikoina katellut, oli Varjo ja riipus ja se oli kyllä het katottavana suoraan. Samoin WItcherin toka kausi muistaakseni.

Olikohan tosiaan New Amsterdam -sairaalasarja semmonen, joka ois tullu ripotellen.. vai muistanko senkin jostain muusta streamauspalvelusta, kun jatkokaudet meni Netflixistä sinne. Että en osaa nyt väittää vastaan, mutta en toisaalta kyllä ihan nielekään tuota :D
Joo, suurin osa taitaa tulla suoraan yhä. Voi olla, että joissain on jotain julkaisupykäliä. Oisko ollut Better Call Saul ja ainakin pari Korea-sarjaa, joita katsonut viikkosykleissä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
autokaupoille.
1664468932105.png
 
Ajatusketju:
"Hetkinen, pitäisiköhän ottaa tämä valkoinen paita pois, varmuuden vuoksi. ..No ei. Syön ihan siististi. Niin kuin aina! ...ehkä nyt vaan otan tämän paidan pois. Varmuuden vuoksi."

Olen ajatellut ommella itselleni miesten kokoisen ruokalapun. Tietenkin alakourulla, josta voi mättää tippuneet takaisin suuhun. Pitäisi kai pistää helmat, jotka suojelisi sohvaakin.
 
Olen ajatellut ommella itselleni miesten kokoisen ruokalapun. Tietenkin alakourulla, josta voi mättää tippuneet takaisin suuhun. Pitäisi kai pistää helmat, jotka suojelisi sohvaakin.

Mä meinasin tohon @Fea viestin pistää että kuvia, mut nyt täytyy sanoa että älä laita kuvia.
 
On tosiaan käsitelty chilejä taas. Polttelee....sieltä.
Pitäiskö lopettaa se chilien käsittely....sillä? Vai onko tää joku frouvan fetissi, että parasta ruoassa on mulkutettu savuchili?

Mistäpä tuliki mieleeni, ei oo pitkään aikaan ollu puhetta pillutetuista porkken ovenkahvoista?
 
Kylläpäs päivä hujahti nopeasti ohi, saatoin huonosti nukutun yön jälkeen hetkeksi nukahtaa, oli kyllä todella vaikea nousta ylös silmäluometkin painoin varmaan kilon.
 
Onkos Herr Doktor harkinnut siirtymistä osakemarkkinoille? Heti ekana päivänä alennusmyyntiin lähti tämä: https://finance.yahoo.com/video/porsche-stock-falls-frankfurt-ipo-140050530.html
Ei hän ymmärrä niistä mitään eikä jaksa stressata numeroita.

Olen paljon parempi käyttämään fyrkat turhaan. Tosin ensimmäistä kertaa elämässä taitaa olla tilanne että rahaa jää tilille roikkumaan kun ei ole käyttöä. Vuoden kaikki torinlaidalta tienatut roikkuu vaan tilillä. e: viime vuonna sentään ostin rannekellon niillä rahoilla tainnut pitää paremmin arvonsa kuin osakkeen?
 
Pitäiskö lopettaa se chilien käsittely....sillä? Vai onko tää joku frouvan fetissi, että parasta ruoassa on mulkutettu savuchili?

Mistäpä tuliki mieleeni, ei oo pitkään aikaan ollu puhetta pillutetuista porkken ovenkahvoista?
Aika vähän se Nainen noita chilejä käyttää.
 
Onpahan muuten temppu yhdistää +10v ikäinen subbari telkkariin asetusten säätöä varten. Plus tietenkin telkkari on kiinni seinässä ettei vaan pääse liittimiin liian helposti käsiksi.
 
Aika vähän se Nainen noita chilejä käyttää.
Tohtori siis mulkuttaa savutsiliä vain omaksi ilokseen?

Ja muniin, silmä, laitat sitä häiritsevän usein.

Pieni polte kikkelissä lienee vielä normaalin rajoissa, mutta silmiä en ymmärrä.

Saatan olla hieman huolestunut. :unsure:
 
Saatan olla hieman huolestunut. :unsure:
Parempi olisi olla.

e: kyse on ehkä enemmän siitä että kun jonku 10kg prosessoinu niitä chilejä tänä vuonna niin ei jaksa käyttää hanskoja tms suojellaakseen itseään
e2: ja toisaalta kun ripottelee valmista tuotetta joka paikkaan paljain käsin niin sitä on aina näpeissä
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom