Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Eikös tuo soft exo ole vähän samankaltainen kuin westside discin bt soft kiekot?
Mulla ei oo ollu pitkään aikaan Westsideä. Joku Shieldi oli softina, mutta ei se kyllä samanlaiselta tuntunut. Vähän ehkä samantyyppinen nahkea pinta, mutta se ite kiekko oli paljon lötkömpi.

Soft EXO on minusta tuntumaltaan vielä pikkaisen nahkeampi, mutta ei niin lötkö. Ja ulkomuistista saattaa olla kapeampi rimmi tässä Linkissä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
20210207_184210.jpg
Pientä neuloosihysteriaa. Kun nämä tuli valmiiksi, niin mitä minä teen seuraavaksi...

Tilanne, jota henk koht on hyvin hankala etes kuvitella.

Mutta jos noin on, silloin voi olla oikeastaan ihan sama mitä tekee työkseen/isona jos kaikki kiinnostaa yhtä vähän.

näin on, eniten huvittaisi olla tekemättä mitään

ja Minä olen täydellinen esimerkki ajautujasta, olen aina mennyt sinne mihin olen päässyt, sisältää koulut ja työpaikat

Taas nähtiin tämäkin leposunnuntai. Kävin kävelemässä 10 km. Kai saa ostaa kaljaa, jos hilpaisee tähän päälle tunnin saunalenkin pyörällä? Ihan kuin en kaljoitellut to-pe-la.
#Fitnes

Jos budjetti tosiaan pikkaisen venyy, niin tilaa testiin joko toi Senkun HD650 tai Hifiman Sundara (molempia saa palautusoikeuksin kotimaasta) ja niille joku satasen parin väliin osuva peruslaadukas dac / kuulokevahvari. Kyllä noita molempia varmaan luuristakin ajais, mutta varsinkin noiden Senkkujen kanssa lisätehosta ei ole haittaa ja ei noi mobiililaitteiden da-muunnoksetkaan mitään ihan kärkilaatua ole.
Sait ylipuhuttua, nuo Sennheiserin HD650 taidan hommata, verkkokaupasta meinasin jo tilata mutta ei ole varastossa.
Ja joku kuulokevahvari/dac täytynee tosiaan myös hankkia, täytyy perehtyä niihinkin vähän.

näin on, eniten huvittaisi olla tekemättä mitään

ja Minä olen täydellinen esimerkki ajautujasta, olen aina mennyt sinne mihin olen päässyt, sisältää koulut ja työpaikat
Onkohan kukaan koskaan kokeillut kauanko pystyisi olemaan tekemättä mitään.

Sait ylipuhuttua, nuo Sennheiserin HD650 taidan hommata, verkkokaupasta meinasin jo tilata mutta ei ole varastossa.
Ja joku kuulokevahvari/dac täytynee tosiaan myös hankkia, täytyy perehtyä niihinkin vähän.
Tuossa nyt yksi ihan asiallinen laite (ei omaa kokemusta, mutta laajalti on tunnuttu tykättävän):

Ja googlehan kertoo lisää ja arvosteluita löytyy vaikka millä mitalla. Huutele jälkeen päin, osuiko miten hyvin noi luurit.

Kieltämättä tuo palkkatöissä juokseminen menettää joka ikinen päivä hohtoaan. Välillä on painettu vitusti duunia, kunnes tuli verottajalta muistutus, että ei muuten maksa vaivaa. Nyt taas vaihteeksi lottokone pyörii ja seuraava toimi hakusessa, edelleen sitä mieltä, että vois valtiolle tai kunnalle hommata ittensä taas vaihteeksi. Semi ok liksa, ei paljon tulostavoitteet paina ja oikeastaan mitään vastuuta ei ole (tämä siis asiantuntija viroissa) ja mikä parasta, niin 8-16 duunit, ei ylitöitä.

Kuulun ainakin omasta mielestä tuohon jack of all trades, master of none, kastiin. Kaiken sorttista hommaa tullu painettua, kohtuu menestyksellä, mikään vaan ei kovin pitkään jaksa kiinnosta, että viitsisi viimeisin päälle tehdä.

Suositut

Back
Ylös Bottom