Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tietenkin, olenhan nainen.Sinulla se on vastaus kaikkeen
Asiasta kukkaseen, vaikka väärä ketju onkin niin olitko lataus&nokipannu treffeillä?
En pijä sun rehveistä kirjaa mutta ois ehkä parempi että ne viis ohiammuttua olisi rehvien yhteydessä kuin ennen?Tietenkin, olenhan nainen.
Minun ajanlaskuni mukaan lataamotreffit on tulevana lauantaina. Muttaku saatana en tiiä kehtaako tuliaisiks viiä ohiammuttua pitkäkorvaa! Että on tässä tekemistä vielä...
No daa, mut oli bongannut metsästävä nainen vastaavassa sovelluksessa ja ei ollut tämä palstan ruutia tuhlaava kaunokainenTässä ketjussa kun on näitä tindersonneja niin tuli mieleen, eräs kaveri oli törmännyt tinderissä naiseen jolla on kaivinkone.
Asia on käsityskykyni yläpuolella.
Tässä ketjussa kun on näitä tindersonneja niin tuli mieleen, eräs kaveri oli törmännyt tinderissä naiseen jolla on kaivinkone.
Asia on käsityskykyni yläpuolella.
Ootko @doownek kokeillu tätä liikettä.
View: https://www.instagram.com/p/CKyLcgVnzhh/?igshid=1qe9prqp0iqgh
No en ihan tota suoraan mutta kyllä me crossfitis tehtiin vaikka mitä, esim. kun naista talutti kottarissa niin tiukat leggarit parhaalta katselupaikalta oli joskus aika haastavat
E: Harmi etten voi laittaa noista kisajutuista kuvia kun ollaan naisten kanssa päällekkäin ja ties miten
Näiden yläkertako ei käy sulla korvaan? Jos kajareissa oli tarkkaa.AKG FTW!
Helmi.eräs kaveri oli törmännyt tinderissä naiseen jolla on kaivinkone.
Eräs nainen on luvannut tulla ensi kertaa käymään työkalujen kanssa ja vaihtaa mulle yhden hananHelmi.
Jos löytyy radiokuulosuojaimet ja kaivinkone, niin suhde on vahvalla pohjalla. Kun tulee riitaa, voi lähteä riehumaan sillä kaivinkoneella.
Eräs nainen on luvannut tulla ensi kertaa käymään työkalujen kanssa ja vaihtaa mulle yhden hanan