Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aikanaan kun ajelin kuorma-autoa niin olin ihan lääpälläni yhteen naiseen joka käsitteli todella hienosti hiton isoa pyöräkonetta, oli myös kaunis kuin mikä.Seuraavaksi tulee najnen 10t telavehkeellä ja kaivaa pihan kuntoon.
Johan meni päin. Näin.
Niitä wodeja (work of day) voi sali ostaa valmiina tai ne voi suunnitella itse, meillä oli niissä aina joku idea tai teema esim. 6-8 ajalle ja saattoi olla vaikka voima tai tekniikka painoitteista tai sitten kesällä juoksemisen parantamista.Aika vähän tuolla cf-sivulla oli tietoa tekemisen sisällöstä. Tällaisen bongasin: "Päivin syvävenyttely".
Saiskohan tätä vaan kyylätä, vai pitääkö venytellä itsekin?
Niitä wodeja (work of day) voi sali ostaa valmiina tai ne voi suunnitella itse, meillä oli niissä aina joku idea tai teema esim. 6-8 ajalle ja saattoi olla vaikka voima tai tekniikka painoitteista tai sitten kesällä juoksemisen parantamista.
Eikä aina ollut salilla vaan joskus saattoi olla myös uintia tai sitten vaikka rannalla jossa uintia ja sen lisäksi juoksua ja mitä ikinä tai vaikka mäkivetoja jne.
Mutta ne venyttelyt on kyllä pahoja, toisaalta siihen tottuu että on kaunista runkoa joka puolella.
Itse treeni on maks. 30min yleensä ja alkulämpät sekä alku ja loppuvenyttelyt vie sen muun ajan.Keskustelemmeko me nyt ihan oikeasti crossfitistä? =D
Siis olishan tuollainen hyväksi ropalle että tulee kuntoa ja notkeutta + pebat pitää mielen virkeänä, eikä pelkkää lihastelua.
Eiks tuo täsmää vähän niinku koko salireeniin? :DVoisin tehdä nyt pienen yhteenvedon/johtopäätöksen rosfitistä
+Perseet
-Kaikki muu
Ei motivoi
Hyvin korjattu.Eiks tuo täsmää vähän niinku koko salireeniin? :D
muoks. tai otan takaisin: bodaus käsipainoilla kotosalla toimii edelleen. Perseet joutuu vaan kattoon telkkarista.
Jospa sillä onkin munat.Eräs nainen on luvannut tulla ensi kertaa käymään työkalujen kanssa ja vaihtaa mulle yhden hanan
Ei motivoi
Muista nyt sitten leipoa pullaa ja tarjota kaffet.Eräs nainen on luvannut tulla ensi kertaa käymään työkalujen kanssa ja vaihtaa mulle yhden hanan
Tällä viikolla vois kyllä leipoa itse laskiaispullat, mulla olisi taas teille siihen liittyen hämmentävän hieno mutta yksinkertainen keksintö.Muista nyt sitten leipoa pullaa ja tarjota kaffet.
Taikinakoukku porakoneeseen?hämmentävän hieno mutta yksinkertainen keksintö.
Eikun yhdistän jälkkärin ja pullan, pistän pihvin laskiaispullan väliinTaikinakoukku porakoneeseen?
Tätä aikani nyt mietittyäni, herää kysymys.Eikun yhdistän jälkkärin ja pullan, pistän pihvin laskiaispullan väliin