Siksi olen siirtynyt 1pv/vkossa torinlaidalle.Jos vituttaa, niin askel vasempaan tai oikeaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siksi olen siirtynyt 1pv/vkossa torinlaidalle.Jos vituttaa, niin askel vasempaan tai oikeaan.
No niin, onhan sekin jo jotain. Vaikka paikat vähän kipeytyy, niin käsittääkseni korvaus on kohtuullinen menetetystä vapaa-ajasta.Siksi olen siirtynyt 1pv/vkossa torinlaidalle.
Erikoistu johonkin muuhun? Uusi aluevaltaus, ryhdy patologiksi.Mitäs sitte ku on ihan saatanan hyvä työssään, mutta ei se oikeastaan kiinnosta?
Ei helvetissä. Sitten se vasta järki meniskin.Erikoistu johonkin muuhun? Uusi aluevaltaus, ryhdy patologiksi.
No se on sen verran kun viitsii siellä olla. Ja kun tavoite on pitää itsensä järjissään niin ei siellä kauhean montaa tuntia viitsi olla.käsittääkseni korvaus on kohtuullinen menetetystä vapaa-ajasta.
Oletko minä?Mitäs sitte ku on ihan saatanan hyvä työssään, mutta ei se oikeastaan kiinnosta?
Itse menen mukavuus edellä. Jos vituttaa, niin askel vasempaan tai oikeaan. Työn oltava mieluisaa pitkässä juoksussa.
Sisätaudit vois olla hyvä!Ei helvetissä. Sitten se vasta järki meniskin.
Varmaan omalla alallani kyllä.Oletko minä?
Aivan liian pitkiä sanoja ja monia lääkeaineita muistettavaksi.Sisätaudit vois olla hyvä!
Tai sitten esim. sellaiset kuin fysiatria, psykiatria, joissa runsaasti töitä tarjolla ja tekijöistä vajetta!
Kun alkaa silmät mennä pajatsoa on aika laittaa rasvapurkki kiinni?No se on sen verran kun viitsii siellä olla. Ja kun tavoite on pitää itsensä järjissään niin ei siellä kauhean montaa tuntia viitsi olla.
psykiatria
Osapuilleen noin. Toki täytyy kartottaa rasvapurkin koko etukäteen, kesken hommien ei oikein voi lopettaa.Kun alkaa silmät mennä pajatsoa on aika laittaa rasvapurkki kiinni?
Yksinkertaistettuna suljettujen etu on tosiaan tuo passiivinen melunvaimennus ja niihin on helpompi toteuttaa tukevampaa bassotoistoa. Avoimien etuna taas ilmavampi soundi ja laajempi äänikuva. Ja toki mitä korkeammalle hinta- ja laatutasolle mennään, niin molemmista rupeaa löytymään molempia hyveitä.Perjaatteessa ei tarvitse blokata melua, eli ainakaan vastamelutoimintoa ei tarvitse olla. Aina on ollut kyllä suljetut kuulokkeet, avoimia en ole vielä kokeillut.
Ja johdoliset mielellään, olen ollut siinä uskossa että äänenlaatu olisi parempi, en tiedä vaikuttaako se oikeasti ollenkaan varsinkaan kun puhelimella kuuntelen.
Jos budjetti tosiaan pikkaisen venyy, niin tilaa testiin joko toi Senkun HD650 tai Hifiman Sundara (molempia saa palautusoikeuksin kotimaasta) ja niille joku satasen parin väliin osuva peruslaadukas dac / kuulokevahvari. Kyllä noita molempia varmaan luuristakin ajais, mutta varsinkin noiden Senkkujen kanssa lisätehosta ei ole haittaa ja ei noi mobiililaitteiden da-muunnoksetkaan mitään ihan kärkilaatua ole.Kuulokevahvistinta olen miettinyt, tosin en tiedä asiasta mitään niin on ollut vähän selvittelyn alla vielä. Tai sitten jos ostaisi ihan kunnon vahvistimen johon liittäisi puhelimen ja kuulokkeet... Nälkä kasvaa syödessä.
Budjetti on joustava, musiikki on niin iso osa elämää että siihen voin kyllä panostaa hieman enemmänkin.
Nyt käytössä on Sennheiser HD 205, eli ei mitkään kummoiset luurit, joskin ihan kelvolliset kun ei ole paremmasta tietoa.
E: Köh, no ihan 800 euroa ei ole laittaa kuulokkeisiin, varsinkin mut muut puitteet ei ole kunnossa. ( Audeze LCD-2)
TJJ voisi kyllä olla tuleva Hannu Lauerma, psykiatrisen vankisairaalan vastaava ylilääkäri.Sisätaudit vois olla hyvä!
Tai sitten esim. sellaiset kuin fysiatria, psykiatria, joissa runsaasti töitä tarjolla ja tekijöistä vajetta!
Varmaan omalla alallani kyllä.
Hannu kierrätti meitä tuolla opiskeluaikana. Oli jännänoloista porukkaa asiakaskunnassa.TJJ voisi kyllä olla tuleva Hannu Lauerma, psykiatrisen vankisairaalan vastaava ylilääkäri.