Deleted member 43228
Minä enemmänkin tomaattia. Tsiliä ei oikein ole nyt niin kaipaillut. Kaikki kyllä meni mit tuli, mutta tomaatti kiva.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko se nykyinen lain tulkinta semmoinen, että möyhyäkin saa kasvattaa. Kuhan se on koristekasviksi tarkoitettu eikä nautintoaineeksi.
NAISolento haluaa tomaattia, onko hyviä ohjeita, eroaako paljon tsilistä?Minä enemmänkin tomaattia. Tsiliä ei oikein ole nyt niin kaipaillut. Kaikki kyllä meni mit tuli, mutta tomaatti kiva.
Ei mullakaan ollut tarkoitus oikeasti sanoa loukkaavasti, keskustelu liittyi muistaakseni palkka-asioihin ja toinen ihmetteli pienuutta niin siinä taisin käyttää että suorittavan työn tekijöitä joilta ei vaadita oma-aloitteisuutta jne.Joo en kyllä kenellekään menisi sanomaan sen hommista tuota, vois tulla paheksuntaa. Mutta kyllähän ne joita asiat kiinnostaa, varmasti keskimäärin "menestyykin" paremmin. Pätee myös kouluunkin.
Mutta jonkun verran voi itseään syyttää jos päätyy esim. poliittisin perustein valtionhallinnon apulaiskansliapäälliköksi ja varapääjohtajaksi, tällaisia täysin turhia hommia on kuitenkin varsin vähän.
Tomaatissa oli duunia viritellä niitä naruja joihin tukee ja sitten niitä mitälie silmuja piti poistella ja jotain leikellä että teki runsaan sadon. Mutta kaikenkaikkiaan melko helppoa ja sato itellä ainakin oli vähintäänkin runsas.NAISolento haluaa tomaattia, onko hyviä ohjeita, eroaako paljon tsilistä?
https://yle.fi/uutiset/3-11598043Viisi kasvia on kuulemma raja ettei tule seuraamuksia. Mutta laitonta on yksikin ja poliisi vie jos kylään tulee ja näkee. "Koristekasviksi vaan" ei taida mennä läpi.
Ei mullakaan ollut tarkoitus oikeasti sanoa loukkaavasti, keskustelu liittyi muistaakseni palkka-asioihin ja toinen ihmetteli pienuutta niin siinä taisin käyttää että suorittavan työn tekijöitä joilta ei vaadita oma-aloitteisuutta jne.
https://yle.fi/uutiset/3-11598043
Tästä on uusi hovioikeuden päätös.
Noh, minulle merkityksetön asia. Mulla kuolee kaikki viherkasvit viikossa, niin lähinnä akateemista mielenkiintoa tälläkin asialla. Kerran olen onnistunut kasvattamaan chilit kypsiksi ja ex-vaimo nekin taisi huolehtia.
Viime vuonnakin oli näitä "no kyllä me vähän mietittiinkin" juttuja.Joo ja jotku ei edes siitä palkasta valita, nimenomaan tärkeintä, että mahd helppoa hommaa ja oma-aloitteisuus nolla tai muuten tulee ressi. Mikäs sitä on tuomitsemaan, jos joku niin haluaa hommansa hoitaa.
Tulee yhden entisen varastotyöntekijän sanat mieleen, kun siltä jotain kysyttiin et miksi ei tehnyt jossain tilanteessa vähän eri tavalla, että olis menny homma paremmin putkeen. "Mä vaan pakkaan".
Niin kyllä liksankin täytyy silloin mennä sen taulukon minimin mukaan.
Tilanne, jota henk koht on hyvin hankala etes kuvitella.Entä jos sellaisia ei ole ?
Mitäs sitte ku on ihan saatanan hyvä työssään, mutta ei se oikeastaan kiinnosta?Mutta jos noin on, silloin voi olla oikeastaan ihan sama mitä tekee työkseen/isona jos kaikki kiinnostaa yhtä vähän.
Eeei eroa. Aurinkoa jos piisaa niin hyvä. Saa myös sitoo oksia johonkin tukipuuhun, että ei oksat katkeile. Näin ainakin itsellä joka lajikkeen kanssa.NAISolento haluaa tomaattia, onko hyviä ohjeita, eroaako paljon tsilistä?
Olen muutamassa asiassa selvästi parempi työmaalla kuin muut. Ja riittävän tyhmä että olen niitä hommia sitten tehnyt selvästi enemmän kuin muut (joka tietenkin johtaa edelliseen ja siihen ettei muut opi). Ja saanut siitä vain sitten kaiken asiaan liittyvän paskan yksin kannettavakseni ilman mitään näkyvää hyötyä minulle. Nykyään: en jaksa enää panostaa.Tai edes riittävän hyvä, mutta kaikkeen tylsistyy. Ja jos hyvin tehdystä työstä palkitaan lisätöillä, niin kannattaako riehua, vai ottaa lungisti?
Mutta jos noin on, silloin voi olla oikeastaan ihan sama mitä tekee työkseen/isona jos kaikki kiinnostaa yhtä vähän.
Mitäs sitte ku on ihan saatanan hyvä työssään, mutta ei se oikeastaan kiinnosta?
Tuli sama mieleen, eli lisää hilloa.Pitää vaatia lisää liksaa!
Eipä ole johtanut mihinkään.Pitää vaatia lisää liksaa!