vokot
asiallista keskustelua, Onely
Loppuelmä: ???
korjasin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Loppuelmä: ???
Sekin kyllä.korjasin
Tuleeko puolitelavaunun mallisia tohveleita?Kovan luokan neuloosi iski.
Luulen että menee votka suoraan suoneen.Tuleeko puolitelavaunun mallisia tohveleita?
sellaisten asioiden parista joihin suhtautuvat intohimoisesti,
Entä jos sellaisia ei ole ?
Tai, jos onkin, se vaihtuu viikon välein vähintään.Entä jos sellaisia ei ole ?
Kukahan se joskus vittuile mulle tosta termistä kun käytin?Riski matalapalkkaiseen suorittavaan työhön ajautumiseen on suuri.
Mietin: myös.Entä jos sellaisia ei ole ?
Uunissa vaan luukku auki ja lämpötila 50-asteeseen. Aika pitkään otti, ehkä päivän.Miten kuivaat nuo? Joskus tuli kuivateltua chilejä kiertoilmauunilla ja sittemmin vihanneskuivurilla, jotka varmaan toimisi marjoillekin?
Chilejä tuli viimeksi kasvatettua varmaan kuus vuotta sitten ja nyt heti taas. Näyttää 6-10 v. vanhat siemenet itävän talouspaperilla ja seuraavaksi tarvisi päättää siirtääkö ne multaan vai kivivillaan. Nimimerkillä insinööri harrastaa. Kuusi vuotta väliä edellisestä, koska vasta nyt alkaa olla aiemmat chilit käytetty vesiviljelyksistä... Näyttää tässä välissä chilifoorumikin suurinpiirtein kuolleen.
Onko se nykyinen lain tulkinta semmoinen, että möyhyäkin saa kasvattaa. Kuhan se on koristekasviksi tarkoitettu eikä nautintoaineeksi.Suosittelen tsilien kasvatusta. Kuvassa ei näy noin 20 puskaa.
En tiedä, kasvatan vain tsiliä.Onko se nykyinen lain tulkinta semmoinen, että möyhyäkin saa kasvattaa. Kuhan se on koristekasviksi tarkoitettu eikä nautintoaineeksi.
Mää olen huono vesiviljelijä. Passiiviviljelyitä on monta, pari olen vaihtanut isompaan purkkiin, muuen lisänny vaan litkua.Vesiviljelin kans joskus, nyt ei enää jaksa säätää.
Kukahan se joskus vittuile mulle tosta termistä kun käytin?
En muista mihin liittyi mutta varmaan käytin kaunista kieltä ja ehkä jotenkin äly saattanut liittyä siihen mutta olin kuitenkin ala-arvoinen tyyppi kun käytän tuota termia.
Minusta se kuvaa erittäin hyvin tekijöitä mutta toisaalta siellä on myös ammatteja joissa tienaa ihan kohtuullisesti, joskin useimmiten nämä henkilöt nauttivat sitä palkkahaitarin malatampaa osaa.
Voisin kuvitella syynä olevan myös intohimon puute asioihin.