Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Nuukana ihmisenä lomat pitää sijoitella pyhäpäivien ympärille, jotta lomaa saa pitää mahdollisimman paljon mahdollisimman vähillä lomapäivillä.
Mutta on siinä seitsemässä viikossa ja kolmessa päivässä paljon miettimistä.

Joku kaunis kerta pidän kesäloman niin, että se alkaa juhannuksesta ja elokuussa vasta menen töihin.

Tässä pitää hetken verran lomapäiviä pihistellä, kun pitää nyrkin ja läppärin välissä vielä muutama tovi jaksaa.

Tämä on Helistö vaikea kysymys, mutta se on tehtävä.

Oletko ikinä johtanut raskassinkojoukkuetta vaarallisilla alueilla.

Esim. Vuosangassa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi ei, se olis kesäloma loppu ja mä oon paljon väsyneempi nyt kun ennen kesälomaa!
Onneksi sairasloma pidensi kesälomaa viikolla, saan sen jossain vaiheessa ottaa myöhemmin ja juhannuksesta tuli vissiin kaksi päivää lisää. Elämähän on pelkkää lomaa nykyään.
Tämä oli ensimmäinen täyspitkä kesäloma kolmeen vuoteen.

Kaunkohan tälläinen polkupyöräilijä elää. Sen verran on villiä ja vastuutonta menoa.

Käsittääkseni nyyjoorkissa moiset toimivat pyörälähetteinä ja tienaavat sievoisia summia, kun puikkelehtivat ruuhkissa nopeammin kuin mikään kuljetusfirma.

Huh ja huhhuh. Ei paljon nostata pyöräilijöiden mainetta tuollainen meno.

Tämä on Helistö vaikea kysymys, mutta se on tehtävä.

Oletko ikinä johtanut raskassinkojoukkuetta vaarallisilla alueilla.

Esim. Vuosangassa.
Tä?
Pitäis varmaan tajuta sarkasmi mutta enhän mä sellaisia.

Minä olen ammuskellut ja "loppusotinut" vuosangassa.

Meidän loppusotahan oli joku spollejen taitokisa. Meidän yksiköstä kasattiin tietenkin kisaan ykköstiimi kaikista muka särmistä jätkistä, kakkostiimi ja sitten se rupusakki missä minäkin olin. Ja me rupusakki oltiin meidän yksikön paras ja koko kilpailun kolmas. Voi että minä nautin.

Kuulostaa vähän siltä että ryhmä rupusakki on ajanut siirtymät pusikkoon piilotetulla suzuki pv:llä.

Kuulostaa vähän siltä että ryhmä rupusakki on ajanut siirtymät pusikkoon piilotetulla suzuki pv:llä.

Ei meillä mitään sellaista kisaa ollut. sotakoirataitoja (kiinniottoja, tilojen tutkimista, mitä lie tarkastusasemia ym) lähinnä testattiin , vähän ammuskeltiin (pistoolilla semmosta mitä lie kävelyrataa, tarkkuuskiväärillä, rk:lla) ja sellaista. e: itsehän sain kehuja johtajataidoista ainakin jollakin ammuntapisteillä, minä herra jääkäri :LOL:

Kauheita flashbackkejä tulee, saimmie jotaki viestiliikennettä viedä sillä reissulla "jollakin mopolla", kun olin varmaan ainoa meidän yksiköstä jolla oli prätkäkortti ja pv:n ajolupa.

Screenshot_20200712-210720_Chrome.jpg

Eijuma :ROFLMAO:

Mistä mullekin ne lasten nivelet? Jos ensin selkä, sitten vasen polvi ja oikea olkapää, tänjuu.

Mr_Burns_evil.gif

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom