Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Henkeä ahdistaa, keuhkoissa painontunnetta. Sain varmaan koronan.

Tässä Chuck Norris versio, kun en löytäny alkuperäistä missä Poppis.
corona.jpg

Selkeesti ollut useamman viikon, eli liian pitkään, ajattelematta yhtään mitään: yhtäkkiä tekee taas mieli opiskella. Selaimessa auki n. kymmenen koulutusohjelman tiedot. :X3:

Tässä vaiheessa (iässä) varmaan turha miettiä suuremmin mahdollisia työllistäviä vaikutuksia, joten aiheen voisi valita ihan puhtaasti kiinnostuksen pohjalta: ekologia ja evoluutiobiologia, historia tai vaikkapa vain kirjallinen ilmaisu. :LOL:
Jos taas ajattelisi jollakin tavalla tulevaisuuden mahdollisuuksia ja aiemman koulutuksen ja kokemuksen tukemista, niin palveluiden digitalisointiin liittyvät jutut voisi olla kiinnostava vaihtoehto. Ja kun on jo amk- ja yliopistotutkinnot, niin voisi harrastuksen vuoksi tehdä vaikka YAMK-setin. :rolleyes:

Vointi selvästi parempi.
Josko sitä alkaisi liikkumaankin pikkuhiljaa.
smilie_girl_349.gif

Mullakin ollut ihan kunnon yskä ja räkää valunut nenästä 3 päivää. Tänään, en todellakaan tiedä syytä niin vasenta nänniä sattunut. Samanlainen tunne kun siihen tehtiin tatuointia. :woot:

:eek: oi voi. Selvästi vasen nänni vaatisi nyt jotain eksorkismiä tai edes tasapainottavaa feng shuita. Kokeile edes asettaa valkosipuliviipale yöksi rinnan päälle.

Tänne voi sitten laittaa sellaisia rintakehäkuvia tilanteen arvioimiseksi.

Mä pidän lomaa nyt pari viikkoa ainakin.
Oikeastaan tykkään vaikka näköjään tulee nukuttua kyllä vähemmän.

Mä pidän lomaa nyt pari viikkoa ainakin.
Oikeastaan tykkään vaikka näköjään tulee nukuttua kyllä vähemmän.

Mulla on itseasiassa sellainen vääntö, että palkallisia lomia 1,5vko isyysloma, 1vko talviloma ja 4vko kesäloma. Ja tuliko vielä ansaittua seuraava talviloma nyt huhtikuussa(?) hä.
Yhdestä firmasta soittelivat että olisinko käytettävissä, sanoin että jos paketti ok niin olen. Sovittiin että jos päättävät ottaa niin elokuussa töihin. Lupasivat ilmoittaa ennen pääsiäistä. Mulla 2kk irtisanomisaika. Jos päästään sopimukseen niin se on moro ja vähintään pari kk lomaa ennen elokuuta. Jos koronatkin hellittelis sitte.

...niin voisi harrastuksen vuoksi tehdä vaikka YAMK-setin. :rolleyes:

Näitä katsellut, mutta ei oikein mitään kiinnostavaa. Tai vähänkin kiinnostavat on näitä ryhmätyöpuuhasteluja.

Äkkiä päätettävä kun haku taisi loppua tänä iltana.

Näitä katsellut, mutta ei oikein mitään kiinnostavaa. Tai vähänkin kiinnostavat on näitä ryhmätyöpuuhasteluja.

Äkkiä päätettävä kun haku taisi loppua tänä iltana.
Minä en nyt aikonutkaan hakea minnekään, vaan vähän kartoitin mitä on tarjolla. Syksyllä tulee kuitenkin uusi haku ainakin joihinkin.
YAMK-jutut näyttävät kuitenkin pääosin sellaisilta, että helpompi suorittaa työn ohessa (läsnäolovelvoitteista opetusta lauantaisin).
Eikä kukaan aikuinen oikeasti halua tehdä ryhmätöitä, eli moni tekee silti yksin. Ja jos jokin asia on pakko tehdä ryhmänä, niin homma jaetaan osiin joista jokainen hoitaa oman vastuualueen ja lopuksi kootaan yhteen. Ei kukaan järkevä aikuinen lähde tekemään tai halua tehdä ryhmätöitä siihen koulumalliin, että kolme ihmistä tuijottaa tietokonetta ja miettii mikä lause seuraavaksi kirjoitetaan. Ja sekin auttaa, että aikuisena opiskellessa kaikille on selvää, että pääasia on vain saada tutkinto ulos.

Suositut

Back
Ylös Bottom