Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä kun sanoitkin, voisin alakerran ryssien iloksi käydä ostamassa hyppynarun ja kohta vedän duble underia 50 putkeen! (enkka varmaan 6)
Nii, ja lähemmäks puolen tunnin puhelun aikana kerkee tehä ohessa vaikka mitä!Eikö siellä luupsykiatrialla pysty ihan yhtä paljon puhelimella kuin irl. e: "voivoi, semmosta se on"
Ihan sama. Ei ne darrasta kärsivätkään skippaa kännejä vaikka tietää että aamulla lentää leksa. Anti mennä vaan, mulle ainakin kelpais.
Herra ortospede toivoi jossakin vaiheessa luupsykiatrien harrastavan tutkimista muussakin, kuin MRI muodossa. Olisi iha kätevä päästä hieman testaamaan, mikä se tilanne oikeastaan on. Puhelun yhteydessä tämä hieman haasteellista.
Pitää sanoa potilaille, että käy kahtoo pakkiksella mitä pitää tehä ja kertoa sitten kuinka onnistuu!
Mutta kato kyllähän tältäkin keskustelupalstalta löytyy monesta paikasta ohjeet miten testaat olkapäästä eri jänteet itse ja tutkit itse itseltäsi selän..
Itse nautin herkkuni ehtana tavarana.katso liitettä 217081
Ei sovi antaa kuvan hämätä. Plätyt on jotain maitorahkaplättyjä ilman sokeria, maapähkinä sokeroimaton, turkkijugu ja pelkistä vatuista ja mansikoista survottu hillo.
Itse nautin herkkuni ehtana tavarana.
Valita ihmeessä. Kyllähän lättyjen kuuluu olla lättyjä ja sokeria perkeleesti. Jos ei onnistu, niin sano ettet anna sille kikkelspladia.Joo vaimo teki. En uskalla valittaa ettei vaan missään olosuhteissa jäis persettä vaille
Tosin se ero taitaa tän palstan kyssäreissä olla että mennäänkö rasittamaan terveydenhuoltoa ihan vaan varuiksi tyylillä vai onko sellainen mikä menisi levolla tjsp. ohi?
Mutta kato kyllähän tältäkin keskustelupalstalta löytyy monesta paikasta ohjeet miten testaat olkapäästä eri jänteet itse ja tutkit itse itseltäsi selän..
Ledin ei pitäisi kuulemma saunassa kestää, kuten ei myöskään energiansäästölampunkaan.
Ledin ei pitäisi kuulemma saunassa kestää, kuten ei myöskään energiansäästölampunkaan.
Siksi on perinteisiä hehkulamppuja myynnissä.
palstan kyssäreissä
Hyvä kaveriporukka, kakkospäivän aamu ja korjailu. Eihän sen parempaa ole. Jos vaan rapulat ei kestäis tommosilta reissuilta viittä päivää..
Tällä hetkellä ilman känniä: 140 päivää and counting.