Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
.

Liitteet

• nalle ikkunassa.jpg
    nalle ikkunassa.jpg
    116,5 KB · Katsottu: 114
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikö siellä luupsykiatrialla pysty ihan yhtä paljon puhelimella kuin irl. e: "voivoi, semmosta se on"
Nii, ja lähemmäks puolen tunnin puhelun aikana kerkee tehä ohessa vaikka mitä!
Herra ortospede toivoi jossakin vaiheessa luupsykiatrien harrastavan tutkimista muussakin, kuin MRI muodossa. Olisi iha kätevä päästä hieman testaamaan, mikä se tilanne oikeastaan on. Puhelun yhteydessä tämä hieman haasteellista.

Herra ortospede toivoi jossakin vaiheessa luupsykiatrien harrastavan tutkimista muussakin, kuin MRI muodossa. Olisi iha kätevä päästä hieman testaamaan, mikä se tilanne oikeastaan on. Puhelun yhteydessä tämä hieman haasteellista.

:LOL:

Mutta kato kyllähän tältäkin keskustelupalstalta löytyy monesta paikasta ohjeet miten testaat olkapäästä eri jänteet itse ja tutkit itse itseltäsi selän.. :rolleyes:

Mutta kato kyllähän tältäkin keskustelupalstalta löytyy monesta paikasta ohjeet miten testaat olkapäästä eri jänteet itse ja tutkit itse itseltäsi selän.. :rolleyes:
Pitää sanoa potilaille, että käy kahtoo pakkiksella mitä pitää tehä ja kertoa sitten kuinka onnistuu!
Arvaapa osaako savolaiset olla puhelimessa lyhytsanaisia... :ROFLMAO:

Tosin se ero taitaa tän palstan kyssäreissä olla että mennäänkö rasittamaan terveydenhuoltoa ihan vaan varuiksi tyylillä vai onko sellainen mikä menisi levolla tjsp. ohi?

Hyvä kaveriporukka, kakkospäivän aamu ja korjailu. Eihän sen parempaa ole. Jos vaan rapulat ei kestäis tommosilta reissuilta viittä päivää..

Tällä hetkellä ilman känniä: 140 päivää and counting.

kakkospäivänähän sitä vasta pääsee kunnolla menoon mukaan, enkä muutenkaan ymmärrä itse mitään pientä tissuttelua. kyllä sitten ku juuaan, ni juuaan kunnolla eikä teeskennellä. hienoja aikoja. :D

itelläkin tosin kohta jo jotain 700 päivää tipatonta.

Suositut

Back
Ylös Bottom