Täytys varmaan rajottaa tässä ketjussa notkumista, kun viimeyönä näin unta, että olin jossain Waffen SS -teemabaarissa asiakkaana..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kysynkin, miten itse käyttäydyit ravintelissa? Sikailitko mukana vai oltiinko sivistyneesti?Täytys varmaan rajottaa tässä ketjussa notkumista, kun viimeyönä näin unta, että olin jossain Waffen SS -teemabaarissa asiakkaana..
Oletko nyt ihan varma että johtuu tästä ketjusta?Täytys varmaan rajottaa tässä ketjussa notkumista, kun viimeyönä näin unta, että olin jossain Waffen SS -teemabaarissa asiakkaana..
Asiallisesti tietenkin. Se oli joku turistinähtävyys.Kysynkin, miten itse käyttäydyit ravintelissa? Sikailitko mukana vai oltiinko sivistyneesti?
Melko varma.Oletko nyt ihan varma että johtuu tästä ketjusta?
Alakerrassa ei taida asua ketään.. muuten ois melkoinen rangaistus, jos meikäläinen alkais hyppimään narua täällä :D Varmaan tulis laastit katosta..
Nämä asuu ihan tuossa metsässä ja käy pihassa etsimässä ruokaa.Olikos tämä se tilanne, kun majailivat parvekkeella?
Jollain ainakin oli moinen ongelma.
Niin, vähän riippuu.. Seksipuhelin Marjatalta onnistunee.Voisin sanoa, että eipä ole kovinkaan helppoa hoitaa asiakkaita puhelimitse.
Täällä on kerrosta ylempänä joku opiskelijakommuuni. Aika säännöllisesti kuului älämölöä pitkin öitä, mutta nyt ovat ilmeisesti koronan myötä rauhoittuneet. Ei toki oo haitannutkaan enää samalla tavalla sen jälkeen, kun kissat pakottivat nukkumaan korvatulpilla :DEi onneksi asu. Yläkerrassa toisin taitaa asua joku norsulauma, kun lähes joka ilta jonkinlaista ryminää kuuluu.
Voisin sanoa, että eipä ole kovinkaan helppoa hoitaa asiakkaita puhelimitse.
Hyvä kun sanoitkin, voisin alakerran ryssien iloksi käydä ostamassa hyppynarun ja kohta vedän duble underia 50 putkeen! (enkka varmaan 6)Kuntoprojekti tulee olemaan saatanasta, 10 minuuttia hyppynarulla hyppimistä sotkeennuin varmaan 100 kertaa siihen naruun ja kuntokin loppui kesken.
Hapokasta, mutta aloitin varmaan liian nopeasti aamupalan jälkeen. (tekosyy)
Heil vaan sullekkin sitten.Melko varma.