Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Ja sekin auttaa, että aikuisena opiskellessa kaikille on selvää, että pääasia on vain saada tutkinto ulos.

Jep. Tärkeintähän on saada hakukelpoisuus valtion eläkevirkoihin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minä pääsen kouluttautumaan suojavaatteiden pukeutumiseen.
Lisäksi alkoi terveydenhuolto hallinto ja sosiaaliturva-verkkokurssi. Osasin vielä kirjautua moodleen. Pitäisi muistaa tehdä tehtäviäkin aiheeseen liittyen.
Ahkeraa opiskelua.

Jep. Tärkeintähän on saada hakukelpoisuus valtion eläkevirkoihin.
Itsellä kyllä jo hoidossa maisterin papereilla. 😄

Melkein vituttaa kun pitää ajella töihin liimaamaan yksi A5 kokoinen lappu ja lähteä pois.
On kyllä pojat ihan kuollutta tilausten suhteen, tarjouspyyntöjä kyllä tulee mutta ei tilauksia eli haluja on mutta ei uskallusta. Siis tä?

@doownek in lappu:

3C0F029F-4A05-4CDA-89AE-EF15BE53A37C.jpeg

Minä ja suuri suuni. Lupauduin jatkaa töissä vuoden loppuun. Eipähän tarvi miettiä mitä tekee syyskuun jälkeen.

Mulla alkoi tänään vuoden loppuun asti kestävä soppari ja aika vahvasti jatkuu ensi vuonna koska tarvetta on. Yksi pitkään talossa ollut nyt jo poistunut sanoi kuitenkin, että älä sitten jää yhtä pitkäksi aikaa mitä hän talossa vietti. Hän tais keretä 10-vuotta olla talossa.

En sano mitään vielä, mutta uskon kyllä että aivan varmasti jossain vaiheessa tulee fiilis että kaipaa vaihtelua.

Mulla alkoi tänään vuoden loppuun asti kestävä soppari ja aika vahvasti jatkuu ensi vuonna koska tarvetta on. Yksi pitkään talossa ollut nyt jo poistunut sanoi kuitenkin, että älä sitten jää yhtä pitkäksi aikaa mitä hän talossa vietti. Hän tais keretä 10-vuotta olla talossa.

En sano mitään vielä, mutta uskon kyllä että aivan varmasti jossain vaiheessa tulee fiilis että kaipaa vaihtelua.

Olin ekassa oikeessa työpaikassa 8 vuotta ja nyt tokassa 2,5 vuotta. Kolmas duuni on huulilla.
Ekassa oli duuni kivaa (miten "kivaa" työ nyt ikinäkään voi olla). Tokasta en viiti etes mainita. Kolmas vaikuttais kivalta.

Vaihtelu oli jees, pääsi toteamaan ettei vaihtamalla parane muu kuin palkka.

Olin ekassa oikeessa työpaikassa 8 vuotta ja nyt tokassa 2,5 vuotta. Kolmas duuni on huulilla.
Ekassa oli duuni kivaa (miten "kivaa" työ nyt ikinäkään voi olla). Tokasta en viiti etes mainita. Kolmas vaikuttais kivalta.

Vaihtelu oli jees, pääsi toteamaan ettei vaihtamalla parane muu kuin palkka.

Mutta vaikka ei sinällään muut entisestä parane niin kyllä se tuo elämään muutosta kun välillä vaihtaa maisemaa ja kun asiakkaat, työntekijät ja paikka välillä vaihtuu.

Nyt kun täällä on kouluttautumisista sun muista puhuttu, niin itse pohdin huvittaako mua kesällä tehdä 8op edestä koulutöitä vai vaan 3op edestä. Kriisityönkurssi olis mahdottoman kiinnostava, mutta vähän vielä pitää miettiä otanko sen vai en.

Mukavaahan se on, kun on vähä jatko selvillä!
Ois voinu lähteä kyselemään ajomatkan päästä paremmalla palkalla hommia, mutta arvostan näköjään tällähetkellä hyötyliikuntaa. Joten jatketaan samaa linjaa.

Nyt kun täällä on kouluttautumisista sun muista puhuttu, niin itse pohdin huvittaako mua kesällä tehdä 8op edestä koulutöitä vai vaan 3op edestä. Kriisityönkurssi olis mahdottoman kiinnostava, mutta vähän vielä pitää miettiä otanko sen vai en.

Viimevuoden puolella aloitin jonkun ilmaisen tutustumis kurssin humakin opintoihin, ei ollut kyllä yhtään kiinnostava niin se jäi heti alkuunsa. Ois tässä 3kk aikaa tehdä ne tehtävät, mutta plääh.

Ei nyt ainakaan jaksa vielä opiskella mitään. Kenttälääkintää olis loppuvuodesta mpk:n järjestämänä siihen voisi osallistua.

Kukahan 40 vuotias nainen oli jäänyt dopingista kiinni?

Löytyy lajiliiton sivulta nimen kera tuo uutinen. Teija Hakala. Oli kyllä maailman naurettavin selitys ja muutenkin täysin käsittämätöntä käyttää testauksen alla clenbuterolia, joka ei kyllä suorituskykyyn juuri vaikuta. Rasvanpolttoon ja kuivatukseen toimii mutta siinäkään ei mikään ihmeaine. Tuostakaan kun ei ole kyse, koska painoluokka on ollut sieltä suuremmasta päästä, ettei ole kesäkunnon hakeminen tuottanut posiitivista näytettä. No siinä oppirahat maksaa, koska tulee 2000e ulosottokelpoinen sakko liitolta ja 4v bannia. Tietysti oma mainehan tuosta yleisesti pahiten varmaan kärsii kun leviää juttu iltapäivälehtiin. Kannattas siirtyä liittoihin, joissa ei ole testaustoimintaa, mikäli doupata haluaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom