Ja sekin auttaa, että aikuisena opiskellessa kaikille on selvää, että pääasia on vain saada tutkinto ulos.
Jep. Tärkeintähän on saada hakukelpoisuus valtion eläkevirkoihin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja sekin auttaa, että aikuisena opiskellessa kaikille on selvää, että pääasia on vain saada tutkinto ulos.
On aprillipäivä näköjään. Naamakirjassa laatujuttua peräjälkeen.
Itsellä kyllä jo hoidossa maisterin papereilla.Jep. Tärkeintähän on saada hakukelpoisuus valtion eläkevirkoihin.
Tuo on kyllä kuppainen vekotin ainakin, mitä täällä on ollut käytössä.. Täällä on joillain kursseilla TIM-niminen, vähän vastaava järjestelmä, joka on sentään jonkin matkaa fiksumpi.Osasin vielä kirjautua moodleen.
Minä ja suuri suuni. Lupauduin jatkaa töissä vuoden loppuun. Eipähän tarvi miettiä mitä tekee syyskuun jälkeen.
Mulla alkoi tänään vuoden loppuun asti kestävä soppari ja aika vahvasti jatkuu ensi vuonna koska tarvetta on. Yksi pitkään talossa ollut nyt jo poistunut sanoi kuitenkin, että älä sitten jää yhtä pitkäksi aikaa mitä hän talossa vietti. Hän tais keretä 10-vuotta olla talossa.
En sano mitään vielä, mutta uskon kyllä että aivan varmasti jossain vaiheessa tulee fiilis että kaipaa vaihtelua.
Olin ekassa oikeessa työpaikassa 8 vuotta ja nyt tokassa 2,5 vuotta. Kolmas duuni on huulilla.
Ekassa oli duuni kivaa (miten "kivaa" työ nyt ikinäkään voi olla). Tokasta en viiti etes mainita. Kolmas vaikuttais kivalta.
Vaihtelu oli jees, pääsi toteamaan ettei vaihtamalla parane muu kuin palkka.
ruohoa
Jep. Tärkeintähän on saada hakukelpoisuus valtion eläkevirkoihin.
Mukavaahan se on, kun on vähä jatko selvillä!Mulla alkoi tänään vuoden loppuun asti kestävä soppari ja aika vahvasti jatkuu ensi vuonna koska tarvetta on. Yksi pitkään talossa ollut nyt jo poistunut sanoi kuitenkin, että älä sitten jää yhtä pitkäksi aikaa mitä hän talossa vietti. Hän tais keretä 10-vuotta olla talossa.
En sano mitään vielä, mutta uskon kyllä että aivan varmasti jossain vaiheessa tulee fiilis että kaipaa vaihtelua.
Nyt kun täällä on kouluttautumisista sun muista puhuttu, niin itse pohdin huvittaako mua kesällä tehdä 8op edestä koulutöitä vai vaan 3op edestä. Kriisityönkurssi olis mahdottoman kiinnostava, mutta vähän vielä pitää miettiä otanko sen vai en.
Kukahan 40 vuotias nainen oli jäänyt dopingista kiinni?