Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
En tulis toimeen Siikkerin naapurina. Tulis eeeppinen A. Ankka vs. Teppo Tulppu sota.
Itse asuin ok-talo alueella exex mussukan kanssa ja oli välillä vähän pitelemistä etten ollut ennen 7 aamulla pöristämässä nurtsia.
Tähän saattoi myös liittyä naapurin rouvan aamuliikunta toimet.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse asuin ok-talo alueella exex mussukan kanssa ja oli välillä vähän pitelemistä etten ollut ennen 7 aamulla pöristämässä nurtsia.
Tähän saattoi myös liittyä naapurin rouvan aamuliikunta toimet.

Joo ja ihmisiä on kahta rotua, aamuihmisiä ja ei-aamuihmisiä. Kuulun jälkimmäisiin, eli tykkään nukkua pitkään kun illalla oon myöhään asti pirteä kuin peipponen. Mulla pieni sota olikin tässä, tosin ei naapurisota, mutta virolainen veivasi pakettiautoja yöllä ja aamulla tossa vieressä parkkipaikalta ja sanotaanko näin että voitin sen sodan kun rupesin tarpeeksi sekopäiseksi. :-)

Joo ja ihmisiä on kahta rotua, aamuihmisiä ja ei-aamuihmisiä. Kuulun jälkimmäisiin, eli tykkään nukkua pitkään kun illalla oon myöhään asti pirteä kuin peipponen. Mulla pieni sota olikin tässä, tosin ei naapurisota, mutta virolainen veivasi pakettiautoja yöllä ja aamulla tossa vieressä parkkipaikalta ja sanotaanko näin että voitin sen sodan kun rupesin tarpeeksi sekopäiseksi. :-)
Se on muuten kumma ettei toiset voi yhtään miettiä että mahtaako naapuri haluta nukkua pidempään kuin 0700? Ei oikeasti tullut mieleenkään lähteä ajelee nurmikkoa siihen aikaan viikonloppuna vaikka mieli teki.

Se on muuten kumma ettei toiset voi yhtään miettiä että mahtaako naapuri haluta nukkua pidempään kuin 0700? Ei oikeasti tullut mieleenkään lähteä ajelee nurmikkoa siihen aikaan viikonloppuna vaikka mieli teki.

Joo siis kummastakin päästä aamusta ja illasta rauha naapureille tottakai. Paitti jos on jotkut kinkerit viikonloppuna ja ihmisiä kylässä, niin varmaan kaikki ymmärtää että sosiaalinen tapahtuma, mutta yksin ruohonleikkurin tai moottorisahan kanssa aamuvarhaisella tai yömyöhään vähän omituista juttua, kun voi tehdä ihmisten aikaankin.

Olette varmaan huomannut kun kauppoihin on tullut lattiaan niitä tarroja jossa kehoitetaan pitämään turvaväli?
Nyt voi hyvällä mielellä kehoittaa niitä niskassa puhisijoita painumaan vittuun, on eräskin kerta kun ensin tullaan sinne hihnan päähän ihan iholle nuohoamaan ja sitten seuraavaksi kun maksaa.

Ja maitohyllyllä pitää kolmen ihmisen haroa väkisin niitä tölkkejä yhtä aikaa kun muutamaa sekuntia ei voi odottaa. Mulla on jossain vitun hieno neukkulainen nasse, alan kohta pitämään sitä päässä kauppareissuilla.
Melkein yhtä paljon vituttaa kun siihen maitokaapin eteen mennään kärryjen kanssa arpomaan mikä purkki otetaan ja kun se on saatu otettua niin jäädään arpomaan kauppalapusta seuraavaa tuotetta, ovien edessä tietysti.

veikkaan myös, että booris jonssonilla ei ole, on vaan paperilla, että on saanut luvan kanssa eristäytyä kotiin taudilta suojaan

Alepaan asennettu kassalle räkäpleksit. Sujuvasti ihmiset kyllä kuikuili sieltä pleksin ohi kummastakin päästä, kun tuli jotain kysyttävää kassalta tai sanoivat kiitos.

Tätä hössäkkää aiemmin olin räkäisen potilaan kanssa pienessä hississä. Potilaalla oli maski naamallaan, jonka hän siirsi pois aivastuksen ajaksi; saatuaan röörinsä puhtaiksi laittoi maskin takaisin.

Kun ei viesti mene perille, niin se ei vaan mene.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom