Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
The Lopullinen ratkaisu.
1585326847343.png

Viime kesänä kävin ostamassa friboja jonka jälkeen painelin suoraan radalle niin ei kauaa tarvinnut olla yksin ja ihan tuntemattomien kanssafribaajien pystyi juttelemaan. Sanoin kyllä heti että ekaa kertaa, tähän muuten jokainen vastasi että kohta olet koukussa puuhaan :)

Korona aikana tilanne toisaalta voi olla eri, että ihmiset ei helposti lähesty. :D

Kävin koittamassa eka kerta jäi vaisuksi, radalla ei ollut opastusta eikä väyliä oltu numeroitu taisin tämän takia skipata kaksi väylää. Älysin vasta kotiin päästyäni etsiä netistä josta löytyi radan kartta ja kyllä skippasin ainakin pari väylää.

Mutta kyllä minä toisenkin kerran olen menossa, nyt on ainakin tutumpi rata ja tallensin kuvan puhelimeen radasta niin helpompi nähdä missä järjestyksessä etenee sillä väylien numeroiden puuttuminen hämäsi aika paljon.

Korona aikana tilanne toisaalta voi olla eri, että ihmiset ei helposti lähesty. :D

Kävin koittamassa eka kerta jäi vaisuksi, radalla ei ollut opastusta eikä väyliä oltu numeroitu taisin tämän takia skipata kaksi väylää. Älysin vasta kotiin päästyäni etsiä netistä josta löytyi radan kartta ja kyllä skippasin ainakin pari väylää.

Mutta kyllä minä toisenkin kerran olen menossa, nyt on ainakin tutumpi rata ja tallensin kuvan puhelimeen radasta niin helpompi nähdä missä järjestyksessä etenee sillä väylien numeroiden puuttuminen hämäsi aika paljon.
Voisin kuvitella että kuitenkin juttelua tulee, eihän siinä heti tarvitse halailla :)

UDisc asennukseen

Suositut

Back
Ylös Bottom