Ei. Ainakaan vielä.Luulin jo että oli koko laitos kaatunut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei. Ainakaan vielä.Luulin jo että oli koko laitos kaatunut.
Viime kesänä kävin ostamassa friboja jonka jälkeen painelin suoraan radalle niin ei kauaa tarvinnut olla yksin ja ihan tuntemattomien kanssafribaajien pystyi juttelemaan. Sanoin kyllä heti että ekaa kertaa, tähän muuten jokainen vastasi että kohta olet koukussa puuhaan
Voisin kuvitella että kuitenkin juttelua tulee, eihän siinä heti tarvitse halaillaKorona aikana tilanne toisaalta voi olla eri, että ihmiset ei helposti lähesty. :D
Kävin koittamassa eka kerta jäi vaisuksi, radalla ei ollut opastusta eikä väyliä oltu numeroitu taisin tämän takia skipata kaksi väylää. Älysin vasta kotiin päästyäni etsiä netistä josta löytyi radan kartta ja kyllä skippasin ainakin pari väylää.
Mutta kyllä minä toisenkin kerran olen menossa, nyt on ainakin tutumpi rata ja tallensin kuvan puhelimeen radasta niin helpompi nähdä missä järjestyksessä etenee sillä väylien numeroiden puuttuminen hämäsi aika paljon.
UDisc asennukseenKorona aikana tilanne toisaalta voi olla eri, että ihmiset ei helposti lähesty. :D
Kävin koittamassa eka kerta jäi vaisuksi, radalla ei ollut opastusta eikä väyliä oltu numeroitu taisin tämän takia skipata kaksi väylää. Älysin vasta kotiin päästyäni etsiä netistä josta löytyi radan kartta ja kyllä skippasin ainakin pari väylää.
Mutta kyllä minä toisenkin kerran olen menossa, nyt on ainakin tutumpi rata ja tallensin kuvan puhelimeen radasta niin helpompi nähdä missä järjestyksessä etenee sillä väylien numeroiden puuttuminen hämäsi aika paljon.
Et sä mitään hanskoja tartte. Paljaalla vaan(kädellä)Vielä löytyy.
Pääsen kouluttautumaan päivystykseen. Hienoa. Kohta loppuu hanskat.
Tulee herkästi vedettyä käteen hanskat.Et sä mitään hanskoja tartte. Paljaalla vaan(kädellä)
Et sä mitään hanskoja tartte. Paljaalla vaan(kädellä)
löylyssä,käyty, maitokaupassa ei ole käyty
aika väkevän kuuloinen
View: https://www.instagram.com/p/B95Oz29JC-R/?igshid=i5kfj8c5hvk4
Kajsna taitaa olla yhtä hienomotorinen kuin kauhakuormaajaJos ei tarvitse sormien hienomotoriikkaa, niin saahan kondomin vedettyä käden päälle!
Vielä löytyy.
Pääsen kouluttautumaan päivystykseen. Hienoa. Kohta loppuu hanskat.
Mukavan rouhea tuntuma!
Siitä Kajsnalle gummihanskat. Ei tartte turhaan vaihdella jokavälissä ja isännät tykkää kun nuo kädessä vähän kokeilet eturauhasta
Juu. Koettu.Saa hyvän otteen liukkaammastakin pöllistä. Oon kokeillut