Minä vahingossa oluen. Onko tämä paha?
Olenkohan alkoholisoitumassa...
Olenkohan alkoholisoitumassa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saa hyvän otteen liukkaammastakin pöllistä. Oon kokeillut
Lasissa Lagavulin'ia, eli en ole. Tätä vain maistellaan arvokkaastiOletteko te humalassa?
Kauheen vähän tissejä tänään näkyny. Täytyy selailla viikon takaseen meininkiin...
Uskon että jokin venäläisten vaikuttamiskampanja tai muuta vastaavaa aiheuttanut tissikavalkadin?
TodellakinÄänestän Putinia kaikissa tulevissa vaaleissa jos näin on.
Pöllistä puheen ollen, mikä olisi hyvä aika la aamuna nykäistä Husqvarna käyntiin ja suorittaa tontilla puunkaatoa?Saa hyvän otteen liukkaammastakin pöllistä. Oon kokeillut
Varmaankin siis sunnuntaiaamuna? ok-talo alueella?Pöllistä puheen ollen, mikä olisi hyvä aika la aamuna nykäistä Husqvarna käyntiin ja suorittaa tontilla puunkaatoa?
Ajattelin että esim klo 0700.
( . )( . )
Minä vahingossa oluen.
alkoholisoitumassa.
Eiku huomenna ajattelin. On tossa muutama naapuri.Varmaankin siis sunnuntaiaamuna? ok-talo alueella?
Varmaankin siis sunnuntaiaamuna? ok-talo alueella?
Samoista kinkereistä on sanonta "pilkettä silmäkulmaan" kun häkäpönttöautoihin piti tehdä tietynkokoista pientä pilkettä. Kaikissa kouluissa taisi olla joka päivä tunti tai pari pakollista pilkkeen tekoa?No, koska;
"Mottitalkoot oli jatkosodan aikana talkootyönä toteutettu vapaaehtoinen polttopuunkorjuukampanja. Nimi tulee puun tilavuusyksiköstä motista. Toistuvien mottitalkoiden alkusysäyksenä olivat laskiaistiistaina 1942 järjestetyt laskiaistalkoot. Niiden tarkoituksena oli helpottaa esimerkiksi invalidien, sotaleskien ja muiden "vähäväkisten" talouksien sotaoloissa kokemaa polttopuupulaa. Mottitalkoista tuli tunnetuimpia jatkosodan kuluessa järjestetyistä talkookampanjoista"