Harmi kun Rajat kiinni, oltaisiin voitu matkustaa sinne kuolaamaan niitä.Juu, minä olen myös hivenen pettynyt. Italiassa ja Ranskassa on ollut ihan täyskasvuisia sotilaita valvomassa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Harmi kun Rajat kiinni, oltaisiin voitu matkustaa sinne kuolaamaan niitä.Juu, minä olen myös hivenen pettynyt. Italiassa ja Ranskassa on ollut ihan täyskasvuisia sotilaita valvomassa.
Sianpaskassa vois olla paljon mikrobeja, siitä vaan testaamaan Maria ja hengenheimolaiset...
Olenkin tässä jo kovasti odotellut koska ensimmäinen alkaa vouhottamaan "sotilaista kadulla" kun todellisuudessa siellä on varusmiehet ohjaamassa liikennettä.Mä olisin kyllä odottanut armeijan apua tiesuluille, sotapoikia ja panssarivaunuja. Olisin voinut vaikka ajaa katsomaan historiallista näkyä.
Sianpaskassa vois olla paljon mikrobeja, siitä vaan testaamaan Maria ja hengenheimolaiset...
Se on aivan hyvää keskiketterää. Maistuu paremmalta Ranskassa.Pitäisi testata tuo tyylikkään näköinen Blanc.
Ennakkoluuloni on, että se ei maistu yhtä tyylikkäältä, kuin miltä se näyttää.
Voin osallistua lahjoittamalla Marialle useamman päivittäisen annoksen mikrobipitoista koiran paskaa. Tähän vielä ripaus enkeliterapiaa ja lusikallinen yksisarvishoitoa, niin loppuu tauti kuin tauti.Tämä akka on sekaisin, jumalauta.
Syytät vain kissaa, ite oot kuitenki hinkannu hanurias mattoihin.Minä olen siivonnut kissanpaskaa lattioilta aamupäivän. Kisun pyllyyn juuttui semmoinen kova pötkylä (kissankarvaa?) ja se veti takapuoltaan pitkin lattiaa ennenkuin ehdin vetämään pötkyn pois. Sen jälkeen se ripuloi kahdesti lattialle.
Voin postittaa tuotetta funktionaalisesta luonnonlääkinnästä kiinnostuneille sopuhintaan.
Kissalle ostan kissanmallasta huomenna, tuotetta ei nyt ollut lähiapteekissa.
Olisit kuitenki leikkiny hankalaa niille ja sitten raudoissa ollu perse pitkällä härnäämässä.Mä olisin kyllä odottanut armeijan apua tiesuluille, sotapoikia ja panssarivaunuja. Olisin voinut vaikka ajaa katsomaan historiallista näkyä.
Jotain samaa kyllä näissä kuvissaPoppikselle päätöntä wannabe military look.
Poppikselle päätöntä wannabe military look.
Etkä varmaan tarkoita nyt mun ilmakivääriä?Poppis varmaan tykkäis jos olis ihan täysi military look, eli ase kädessä.
Etkä varmaan tarkoita nyt mun ilmakivääriä?
Suunnittelen pienessä mielessäni vihreän munan ympärille pöydän rakentamista.