Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä olisin kyllä odottanut armeijan apua tiesuluille, sotapoikia ja panssarivaunuja. Olisin voinut vaikka ajaa katsomaan historiallista näkyä.
Olenkin tässä jo kovasti odotellut koska ensimmäinen alkaa vouhottamaan "sotilaista kadulla" kun todellisuudessa siellä on varusmiehet ohjaamassa liikennettä.
Ranskassa ja Englannissa jne. on ihan oikeita ammattisotilaita joilla kovat lippaissa ja rynkyt mukana minne meneekin mutta ne ei taas tee mitään liikenteenohjausta.

Sianpaskassa vois olla paljon mikrobeja, siitä vaan testaamaan Maria ja hengenheimolaiset...

Minä olen siivonnut kissanpaskaa lattioilta aamupäivän. Kisun pyllyyn juuttui semmoinen kova pötkylä (kissankarvaa?) ja se veti takapuoltaan pitkin lattiaa ennenkuin ehdin vetämään pötkyn pois. Sen jälkeen se ripuloi kahdesti lattialle.

Voin postittaa tuotetta funktionaalisesta luonnonlääkinnästä kiinnostuneille sopuhintaan.

Kissalle ostan kissanmallasta huomenna, tuotetta ei nyt ollut lähiapteekissa.

Minä olen siivonnut kissanpaskaa lattioilta aamupäivän. Kisun pyllyyn juuttui semmoinen kova pötkylä (kissankarvaa?) ja se veti takapuoltaan pitkin lattiaa ennenkuin ehdin vetämään pötkyn pois. Sen jälkeen se ripuloi kahdesti lattialle.

Voin postittaa tuotetta funktionaalisesta luonnonlääkinnästä kiinnostuneille sopuhintaan.

Kissalle ostan kissanmallasta huomenna, tuotetta ei nyt ollut lähiapteekissa.
Syytät vain kissaa, ite oot kuitenki hinkannu hanurias mattoihin.

Auto-Foam :heart:
Tällä kertaa harjalla perään, yleensä ei tarvii.

AA8B5E5B-3F70-4807-80C2-1BE9048F38E6.jpeg

Suunnittelen pienessä mielessäni vihreän munan ympärille pöydän rakentamista. Miten pöydän rakentaisi, että se kestäisi talven pihalla? Vai onko se järkevästi mahdollista, puusta? Liimalevyt alkaa varmaan halkeilemaan? Terassilautaa ja ruuveilla kasaus?

e: mulla on kuuma
e2: vaihtasko renkaat? Eilen oli kyllä yksi talven liukkaimmista aamuista..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom